Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
zeg, chicks, wordt er morgen nog gerost of niet, ik weet niet of jullie het in de gaten hebben maar het gaat waaien hoor! of gaan jullie achter de geraniums zitten.
|
|
|
Spoon
|
hey ron!
das mooi. staat er ook een tijd bij?
ik moet rond 1en weer terug zijn :s
|
|
|
Ron Rodeo
|
ja, (links onderin het plaatje) deze is van 1500 uur maar WSW geeft om 0900 en 1200 ook 18 knopen op. daarna blijft het tot laat in de avond rond de 17-20 knopen hangen zelf geloof ik wel in de middag/ avond meestal bij N of NO trekt de wind later in de dag pas aan. EDIT: actuele waterdata: Periode van 02:00-14:00 uur ------------------------------------------------------------------------------- Waarschuwing: GEEN | Wind Bft : ZUID 2-4, TIJDELIJK RUIMEND | ZUID 2-4, SPOEDIG RUIMEND WEST TOT ZUIDWEST | NOORD 5-6
|
|
|
Spoon
|
ok prima, ik zal is even kijken. En anders hopen dat donderdag wat aan trekt... zou mooi zijn voor donderdag...eerste hepatitis b prik halen, dan knallen
|
|
|
Spoon
|
actuele waterdata: Periode van 02:00-14:00 uur ------------------------------------------------------------------------------- Waarschuwing: GEEN | Wind Bft : ZUID 2-4, TIJDELIJK RUIMEND | ZUID 2-4, SPOEDIG RUIMEND WEST TOT ZUIDWEST | NOORD 5-6 daar is nu niet veel meer van over he ..
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
alleen de 5-6 is uit de voorspelling, maar nog steeds wel wind ja:)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
damn h2h. hoe lang ben je daar? klinkt goed! bijna een maand... Dat zit ook nog in mijn herinnering. Ons appartement huilde de hele nacht door de harde wind die langs de gevel gierde. Slaapt overigens wel goed, en s'ochtends wil je heel snel je bed uit nou gistere avond heb niet veel geslapen door de wind, de wind gierde langs het gebouw, alles stond te klapperen en te kraken, was wel weer vroeg wakker idd... rest van de week minder wind voorspeld, kan ik weer lekker onder de 11m hangen. @ H2H : Ziet er netjes uit dude, nog bedankt voor het aanpassen van mijn avatar!
Geen probleem Daniel, graag gedaan!
|
|
|
Spoon
|
?? er staat toch echt wind morgen.
jah sorry.. ik zag actuele waterdata staan met een tijd tot 2 uur. En ik poste het om 3 uur. Ik dacht dat je vandaag bedoelde ipv morgen... beetje beter slapen :S
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik hoop dat ik in de middag en avond ook nog ff los kan gaan onder mijn nieuwe 10m2. Wordt wel een noorzeetje pakken gezien de windrichting...
@ H2H: check het Naxos topic bij kitelocaties & travel. Heb foto's van een andere spot als MV voor je gepost. Ga maar zoeken. Hij ligt in het noorden van het eiland, voorbij Naxos stad (moet je doorheen volgens mij om er te komen)
|
|
|
helium
|
Waar gaat men varen morgen?? Ik zit te denken aan autostrand, brouwersdam of TH
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik ga zelfs spijbelen boyyssssss, vreselijk, maarja er staat wind! En het ergste is, dat het geheim is maar dat ik met me moeder zelfs na het strand brengt/ga! chille mam heb ik! Voor mij Bdam! van half 2 op het strand tot 7uur! Denk onder me 11mtr, maar neem wel me 8je mee.. @lex, ey ouwe, jij zit tog ook op het DaVinci in Dordrecht? welk gebouw / locatie? Ik dat nieuwe, en dan bianca ofzow.. Commerieel (medewerker eerste jaar) aangezien ik geen boeken heb en je niks doe.. ga ik maar kiten! 3x zo goede optie.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
TH is het zomers niet toegestaan om te kiten! Zie ook het bord wat er bij de strandopgang staat. €150,- boete en de politiepost zit precies daar.
Autostrand is te vlagerig. Misschien is Ouddorp ook een optie? Dat ligt erg mooi en clean in de wind. Wind wordt niet te oostelijk daar.
|
|
|
helium
|
TH is het zomers niet toegestaan om te kiten! Zie ook het bord wat er bij de strandopgang staat. €150,- boete en de politiepost zit precies daar.
Autostrand is te vlagerig. Misschien is Ouddorp ook een optie? Dat ligt erg mooi en clean in de wind. Wind wordt niet te oostelijk daar.
Hmmm...........Duidelijk dat ik nooit in de zomer op TH kom. Zal wel Brouwersdam worden. Meteen m`n boardbag ophalen. Trouwens je 7m al verkocht?
|
|
|
NZkiter
|
Is dat nog een beetje te doen bij Ouddorp? Vroeger veel gebuggied, maar nog nooit gekitesurft. Of toch maar effe doorrijden naar Brouwersdam?
Ben ook een beetje bang dat Autoplaya vlagerig wordt met N/NO. Iemand meer ervaring met die windrichting daar?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Trouwens je 7m al verkocht? Niet alleen de 7m2, maar ook de 10m2 aan dezelfde persoon Kites waren binnen 48u verkocht! Ben ook een beetje bang dat Autoplaya vlagerig wordt met N/NO. Iemand meer ervaring met die windrichting daar? Waarom denk je dat ik hiervoor zeg "Autostrand te vlagerig"? Kom er al jaren, en van West t/m Zuid met de klok mee komt de wind er altijd over land. Dan is het altijd zeer vlagerig. Vooral voor beginners frustrerend daar de windsnelheid en richting constant kan veranderen. Wel retevlak water. Plus NNO is altijd een windrichting dat het forumonderdeel "board verloren" enorm doet opleven...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Michiel...Welke kleurtjes heb jij? Zie mijn test baby's 12m2&9m2 Zeeko Notus en 12m2 Takoon Chrono Ik zeg: lang leven Frankrijk
|
|
|
Ron Rodeo
|
Plus NNO is altijd een windrichting dat het forumonderdeel "board verloren" enorm doet opleven...
hehehe, mooie omschrijving, moest er gisteren al aan denken.... Ouddorp is top vandaag! om 18:00 hoog water dus de poel loopt vol.
|
|
|
d@ni
|
@ Ron : Je hebt PB
Mod-edit: Dat Ron een PB heeft merkt hij zonder dit forumbericht ook wel, dus laat het voortaan alleen bij een persoonlijk bericht aub.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Mod-edit: Dat Ron een PB heeft merkt hij zonder dit forumbericht ook wel, dus laat het voortaan alleen bij een persoonlijk bericht aub.
Evan dat valt bijna niet op in de layout van KH, en als je je privé mail niet checkt maar wel de site dan mis je 'm - zeker onze Ron.
|
|
|
Ron Rodeo
|
idd. je moet echt rechtsbovenin regelmatig je inbox checken want je kijkt er zo overheen.
|
|
|
Hard2Handle
|
@ H2H: check het Naxos topic bij kitelocaties & travel. Heb foto's van een andere spot als MV voor je gepost. Ga maar zoeken. Hij ligt in het noorden van het eiland, voorbij Naxos stad (moet je doorheen volgens mij om er te komen)
Michiel das toch Amits Bay? Zag er idd goed uit. Heb jij daar ook gekite?
|
|
|
Hard2Handle
|
Evan dat valt bijna niet op in de layout van KH, en als je je privé mail niet checkt maar wel de site dan mis je 'm - zeker onze Ron. idd. je moet echt rechtsbovenin regelmatig je inbox checken want je kijkt er zo overheen. Helemaal mee eens dude's. Je kijkt er vaak over heen omdat het zo piepklein is. Vorige lay-out was beter!
|
|
|