Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
robin, ik ga sluf of TH, alleen de wind is nu gewoon tijdelijk ff weg?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
.... alleen de wind is nu gewoon tijdelijk ff weg?
215 gr = ZZW, oftewel op HvH meetpunt komt de wind over de containerterminal/Eon centrale
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ok sluf
Ik denk dat gelijk hebt Michiel! Hoek van Holland Noorderdam 15.6 kn 21.6 kn ZW 10 km Lichteiland Goeree 1 27.6 kn 39.7 kn WZW 26 km
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ok sluf
Ik denk dat gelijk hebt Michiel! Hoek van Holland Noorderdam 15.6 kn 21.6 kn ZW 10 km Lichteiland Goeree 1 27.6 kn 39.7 kn WZW 26 km
weer quote knopje gedrukt, layout probleempje
|
|
|
Mikey_mike
|
bij vliegerweer stoten van 24 knopen en op windzoeker nu al 33 knopen jammer net iets te veel wind voor mij morgen neemt ie hopelijk af
|
|
|
Lex
|
lekker ouderwetsch een dagje hakken ende beulen op die zeeen
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik pas voor vanmiddag en ga morgen vroeg wel naar autostrand.
op dit moment brouwershaven gat2 (20 km ten ZW van autostrand):
De windsnelheid op 03 oktober 2009, 12:00 uur is 16.0 m/s De windstoot op 03 oktober 2009, 12:00 uur is 19.9 m/s
en de vlagen gaan nu dus komen zoals voorspeld. dit is niet leuk varen.
|
|
|
Spoon
|
dit is niet leuk varen.
dit is ook niet leuk fietsen.. vanaf mn werk naar huis..
|
|
|
Dennuzzz
|
dit is niet leuk varen.
dit is ook niet leuk fietsen.. vanaf mn werk naar huis.. Wel als je windje mee hebt
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hij werd steeds zieker, totdat ik niet meer normaal kon varen en toen gestopt:)
|
|
|
Ron Rodeo
|
pfff, blij dat ik niet gegaan ben.. gaat nu helemaal los. De windsnelheid op 03 oktober 2009, 14:00 uur is 18.4 m/s De windstoot op 03 oktober 2009, 14:00 uur is 22.1 m/s
|
|
|
Dennuzzz
|
hij werd steeds zieker, totdat ik niet meer normaal kon varen en toen gestopt:)
Met welke maat? een 7?
|
|
|
Ron Rodeo
|
O jee, KNRM Zandvoort bericht zojuist over een vermiste surfer......verder nog niets bekend om wat voor surfer het gaat.
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Heb op het autostrand echt super gevaren vanaf uurtje of 10 ging super tot half een toen werd het iets teveel voor de 8m en ben ik lekker naar huis gegaan! Morgen hopelijk naar brouwersdam!
|
|
|
Rhino_83
|
Het was echt top..... heerlijk met 6m en 7m gevaren op slufter jullie hebben wat gemist......
|
|
|
|
Faap
Geen avatar
|
iemand mijn board toevallig gevonden???? Boven op het fietspad laten liggen.....2e trap!!
|
|
|
mistab52
Geen avatar
|
Het was echt top..... heerlijk met 6m en 7m gevaren op slufter jullie hebben wat gemist...... ik niet, ik was er ook en het was inderdaad de moeite !
|
|
|
Lauw
Administrator
|
was inderdaad met 7m op 20m lijnen aan het varen, maar met 60kg kom je op een gegeven moment echt aan de limit en dat is dus als er vlagen van boven de 40 knopen komen,
|
|
|
Rhino_83
|
@lauw:
ja ik heb dan 25kg meer contragewicht..... maar had op het laatst wel de 6mtr RPM voor de helft gedepowerd staan... maar heb er wel lomp hoog mee gesprongen....
|
|
|
Rhino_83
|
@ faab.: das nie handig.... maar heb niets gezien. Toen ik boven kwam had ik een zandbak in mn ogen, vandaar....
|
|
|
Lex
|
dat was lekker zeg, de ballen zaten in me keel na een paar mislukte loops maar was super weeR:D
|
|
|
KappuhH
|
was inderdaad met 7m op 20m lijnen aan het varen, maar met 60kg kom je op een gegeven moment echt aan de limit en dat is dus als er vlagen van boven de 40 knopen komen,
Idefix voer vanmiddag met de 11m fuel op mrins met vlagen van boven de 40
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
ben ook gestopt :-) 40 kn met mn 10m jekyll was echt naatje...... heb over water gelopen voelde me jezus hihi werd gelift zonder gelift te willen worden :-))
|
|
|