|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Flysurfer is ook aanwezig op Brsdam met hun Speed3 om te testen dus je kan er zowiezo varen als er niet veel wind zit. Wel goed uitkijken want het is gewoon aflandig. Tenzij je in het verboden kitesurfen gebied gaat.
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Half uur geleden stond er nog 17 knopen op de playa. Nu nog maar 14. Denken jullie dat het nog de moeite is om te gaan? Heb namelijk niet zo'n zin om dat hele eind te rijden voor niks.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Met de playa bedoel je autoplaya? Is namenlijk ZZO wind maar dat wist je vast wel al Thuisblijven dus
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ja maar nu is Rockanje wel te doen. Alleen maak ik me zorgen dat de wind afneemt.
|
|
|
|
|
sjorsie
|
slufter geweest was op zich wel te doen...ben lekker in het poeltje bezig geweest! trouwens weer een nieuwe soort kiters op de slufter namelijk POLEN....staan vanaf een kilometer afstand te schreeuwen dat je hun kite moet oplaten....!eruug vriendelijk
|
|
|
Lex
|
heb wel zin in morgen
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Tja daar heb ik ook last van dus ik ga morgen maar even de playa checken!! En als ik echt in een gekke bui ben ff mijn droogpak uitproberen... Of gaan mensen me dan weer in het duits aanspreken?/
|
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
even aankijken morgen ochtend, als het mee zit ben ik ook van de party, ben wel van plan een beetje vroeg te gaan...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Voorspelling voor morgen is zuidelijke windrichting. Op een enkele spot goed te doen, die ruk is met hoog.
Kortom, tenzij de windrichting naar zw of w gaat blijf ik binnen.
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Buienradar geeft niet al teveel aan maar andere sites geven toch heel de middag regen. Als je goed kijkt op de benelux optie, zie je al een gigantisch front hangen boven de noordzee, waar de onderkant over onze kust gaat komen. En ik zie donkerblauwe vlekken daar = heel veel regen! (en ws. dus dikke windstoten) H2H was zojuist op de Slufter aangekomen, erg druk met al 20 kites in de lucht (voor ZZO windrichting druk). De wind is nu al 19-26kn, en wordt alleen maar harder. Kijk dus uit als je gaat!Ik sla over, mij te link op dit moment
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Ik heb lekker een ochtendsessie gehouden (op texel) en kruip nu weer achter de openhaard Hopelijk woensdag weer in regio Rdam!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb lekker een ochtendsessie gehouden (op texel) en kruip nu weer achter de openhaard Hopelijk woensdag weer in regio Rdam! Mazzelpik! Ik kan dat alleen van die open haard nadoen hier...
|
|
|
|
|
|