|
hans
|
ik heb ook heerlijk gespeeld tot een uur of 1 en net voor de regen omgekleed
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Was heerlijk op Slufter met de 9 en droog! Bij het omkleden begon het te regen.
Als je volgende keer weer zo'n ochtendgloren sessie gaat doen op een dag zoals vandaag, pb me dan ff Ik begrijp hieruit dat de 9m2 Helix 2010 erg goed bevalt?
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Was chill vanochtend lekker van 10 tot 12 kunnen varen en voor de regen om kunnen kleden, zit nu weer achter die saaie studie boeken pfff.. Wel lekker kunnen uitwaaien
|
|
|
El Banditos
|
heerlijke sessie gehad op de rock, was niks mis mee. F*ck de regen, ben toch nat alleen de spullen zijn zeiknat en smerig dus moesten weer netjes opgehangen worden in de schuur.
Zijn alle kleine mexicaanse vrienden uit je lijf Michiel??
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zijn alle kleine mexicaanse vrienden uit je lijf Michiel?? Zijn met de kleine naar de dokter gegaan, en hij had geen Mexicaantjes gelukkig. Dus wij ws. ook niet. Maar wel erg irritant en nee, helaas nog niet helemaal uit mijn lijf. Baal ook van vandaag want had best wel ff in de ochtend gewild Is je LE weer in orde?
|
|
|
Mriek
|
Morgen ziet er smooth uit. Perfecte condities om een beetje rustig aan toch ff te kiten. Gaat er iemand in de middag met wie ik mee zou kunnen/mogen rijden vanaf Rotterdam of omgeving?
|
|
|
El Banditos
|
Zijn alle kleine mexicaanse vrienden uit je lijf Michiel?? Zijn met de kleine naar de dokter gegaan, en hij had geen Mexicaantjes gelukkig. Dus wij ws. ook niet. Maar wel erg irritant en nee, helaas nog niet helemaal uit mijn lijf. Baal ook van vandaag want had best wel ff in de ochtend gewild Is je LE weer in orde? Ja kan het me voorstellen, maar gelukkig geen mexico fever. Tja die LE, wat een drama was dat plakken haha, heb in totaal 11 gaatjes geplakt, hij blijft nu wel hard. Maar vorige week aan het eind van de sessie was hij wel wat zachter dan ervoor, dacht ik. Maar hij heeft het wel een paar uur goed volgehouden, dus of hij leegloopt of het door een paar crashes komt, geen idee. Ik zit eraan te denken om een nieuwe te kopen voor 89 euro.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Was heerlijk op Slufter met de 9 en droog! Bij het omkleden begon het te regen.
Als je volgende keer weer zo'n ochtendgloren sessie gaat doen op een dag zoals vandaag, pb me dan ff Ik begrijp hieruit dat de 9m2 Helix 2010 erg goed bevalt? Sorry......voortaan zit je in de communicatie loop! 9 is top maar kan nog niet zeggen welke het lekkerste is.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik heb duidelijk de verkeerde keuze gemaakt want de playa was huilen met de bekende pet op en ik heb het na een korte sessie [veel te vlagerig met m'n 9] en een bak regen voor gezien gehouden!!
Maar gezien de drukte op de sluf is dit goed te doen met ZO???.
@ Arjen jij je 9 dus al wel goed aan de tand kunnen voelen??
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik heb duidelijk de verkeerde keuze gemaakt want de playa was huilen met de bekende pet op ZO op playa is ruk
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
Ik heb duidelijk de verkeerde keuze gemaakt want de playa was huilen met de bekende pet op
Inderdaad ruk John letterlijk en figuurlijk. De wind was vandaag op Playa aan of uit en dan zien dat er op ander spots lekker is geragd.
|
|
|
Lex
|
Rockanje was ook weer lekker gister
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Ik heb duidelijk de verkeerde keuze gemaakt want de playa was huilen met de bekende pet op en ik heb het na een korte sessie [veel te vlagerig met m'n 9] en een bak regen voor gezien gehouden!!
Maar gezien de drukte op de sluf is dit goed te doen met ZO???.
@ Arjen jij je 9 dus al wel goed aan de tand kunnen voelen??
heb lekker kunnen varen met de 9, eerst een beetje de lowend kunnen testen, en dat ging prima! later trik de wind aan en heb lekker kunnen knallen met de 9. Wat me opvalt ten opzichte van mijn oude Cult'09 is dat de kite: direct reageert op input van de bar kite is lekker snel lekkere lift en hantime windvlagen worden dirext omgezet naar snelheid en kracht. Al met al met ik zeer blij met de nieuwe helix, voor mij ten opzichte van de Cult '09 een flinke stap vooruit.
|
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Nee, is niet gemaakt ik krijg een nieuwe en is onderweg. top service weer van OR. Morgen is misschien wel te hard voor de 12 C maar de verwachtingen worden steeds lager... als het harder wordt dan 25 knoop max. dan ga ik niet. en anders lekker overpowered 100 mtr de lucht in. woensdag ken ik niet..
|
|
|
hijo del viento
|
Downwinder was idd een optie geweest maar ik was er ff vet klaar mee moet ik zeggen!!
Helaas kan ik dinsdag niet maar dan zet ik mijn geld wel op een na 16 u sessie op de slufter. Eerst de voorspellingen maar eens checken!!
|
|
|
|
hijo del viento
|
@ @rjen De 9 m2 heb ik dus nog niet op zijn klote kunnen geven maar als ik jou verhaal zo lees komt dat redelijk overeen met mijn gevoel van de 12m2. Lekker snel, de lift smooth en goede hangtime!
|
|
|
hijo del viento
|
Ach een uurtje spelen moet kunnen toch dat heb ik afgelopen maandag ook gedaan. Maar als jij er nu ook een in je auto gooit kunnen we het nog echt gezellig laat gaan maken!!
|
|
|
hijo del viento
|
He Ron het was even zoeken maar ik heb hem klaar liggen hoor!! We zouden toch wel wat stroom mogen pakken bij die jongens van Van Oord??
|
|
|