|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
@John,
Als er dan toch lampen worden meegenomen, kunnen we beter gaan voor een afterparty vrijdagnacht.
Dat schepijs van jou is met die regen zo een slush-puppie!!!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Donderdag is al helemaal in elkaar gedonderd en er komt weer veel regen. dan maar weer hopen op vrijdag middag ram sessie vanaf een uur of 2 tot sunset.
|
|
|
d@ni
|
Het spijt me dit te zeggen jongens maar ik hoop dat het doorschuift naar zaterdag ipv vrijdag...
Avondsessies zijn afgelopen en ik kan nu dus ivm drukte alleen de weekenden.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Het spijt me dit te zeggen jongens maar ik hoop dat het doorschuift naar zaterdag ipv vrijdag...
Avondsessies zijn afgelopen en ik kan nu dus ivm drukte alleen de weekenden.
ik ook... dus kom maar op met de weekeind wind...
|
|
|
Ondabeach
|
Tja dit is nu m'n 2e middag sessie deze week... op playa..maandag alleen en vandaag met 3 man... waar zit iedereen dan? Tis nog heel goed te doen in een wetsuitje
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Misschien zijn er mensen die werken en er zijn nog niet genoeg bouwlampen verzameld om ff door te gaan in het donker!!
Leuk is anders in deze periode............
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Tja dit is nu m'n 2e middag sessie deze week... op playa..maandag alleen en vandaag met 3 man... waar zit iedereen dan? Tis nog heel goed te doen in een wetsuitje
lol, ga er maar vanuit dat iedereen moet werken. Maar ik heb je gisteren avond niet gezien op sluf.
|
|
|
Ondabeach
|
Maar ik heb je gisteren avond niet gezien op sluf.
Sluf waar ligt dat??? Dinsdag kon ik ook niet ivm werk @ Rudo kappen hoor! wie moet dat OR spul nu slopen dan? Heb de weelde om zo nu en dan heeeel vroeg te beginnen met werk.. kan dan om 15.00 op het water staan. Okay 17.30 het water af en dan om 18.00 in donker omkleden tis nog te doen.
|
|
|
richard
|
Goeie nacht Manne, Ik wil even zielig wezen. Het is alweer 02.20 's nachts. We zitten voor een belangrijk release van de nieuwe websitewaar ik aan werk, en het is al de afgelopen anderhalve week keihard peunen om alles af te krijgen. Elke keer nieuwe bevindingen, bugs, incidente, tussenreleases, etc. Ik weet geeneens meer hoe je ktiesurfen spelt, laat staan dat ik de waterkant van dichtbij heb gezien. Misschien dat ik vrijdag of zaterdag nog een gaatje in het schema kan vinden (met loep). Afijn, mannen hopelijk tot binnenkort weer.
|
|
|
hijo del viento
|
Rudo kom er eens in met die voorspellingen want ik snap er geen reet meer van!! Maar een glimlach op mijn gezicht kan ik niet onderdrukken!!
DIKKE WOEI MORGEN EN ZATERDAG!!! OP WG pro
|
|
|
El Banditos
|
Dikke woei morgen en zaterdag???? WFSF geeft anders drama aan, niets boven de 16 17 knopen
|
|
|
hijo del viento
|
Zaterdag van 8u tot 16u tussen de 19 en 22 knopen op WG pro. Maar het veranderd weer volop!! Spullen gaan maar weer mee in de auto morgen!! @Sid dat 'dikke' was mijn jeugdig enthousiasme denk ik
|
|
|
El Banditos
|
die jeugdige enthousiasme deel ik wel met je, maar helaas zie ik op WFSF toch niet die mooie 19-22 waar ik zo gek op ben.
maar met 17 knoopjes ben ik ook blij hoor.
LIEVER 1 KITE IN DE LUCHT DAN 10 OP HET STRAND
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
dikke woei is weer weg.
ik wordt er zooooo moedeloos van dat er spontaan een dikke woei uit m'n achterste kwam!
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Oe lalala. een baggerlip....das nie best kan ik je vertellen. misschien vanmiddag even spelen? speelgoed ligt klaar. misschien gaat het nog naar 10 m/s na 12:00.....
|
|
|
d@ni
|
Morgen lekker in de regen!!! Eindelijk weer naar het water jongens, het is al 2 weken geleden... Kijken of ik het niet verleerd ben
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Vervelend om dit te zeggen jongens maar heb gistermiddag echt een SUPER sessie gehad op brouwersdam, niks geen regen, zonnetje erbij soms beetje een dreigende lucht maar dat was het ook. De wind had wel wat harder gemogen maar het was met de 11 lekker varen. Zeker omdat het poeltje helemaal vol liep!
|
|
|
Allard
|
Vanmiddag 13:00 uur weer naar het water. Hopelijk weer zo'n dag als afgelopen zondag.
|
|
|
El Banditos
|
Morgen lekker in de regen!!! Eindelijk weer naar het water jongens, het is al 2 weken geleden...
Volgens mij is er geen wind morgen hoor, vannacht is er wel genoeg en dan hopen dat dat doorzet naar overdag.
|
|
|
NZkiter
|
Het begint toch al wel wat aan te trekken hier in Rockanje, wie weet zet het nog ff door!!! De tuf tuf staat al gepakt en klaar.......
Van de week toch ook nog wel twee lekkere sessie gehad op Rock! Tussen de buitjes soms door, dat dan wel. Maar wel te doen met een 12m (en 90kg!) Nee, Ruben zou er zijn bed niet voor uitkomen!
|
|
|