JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Yo, was lekker dagje. Leek erg vlagerig, maar heb van 1 tot 3 ofzo toch lekker kunnen varen. Mn 11 was natuurlijk wel beetje te groot, maar kon gelukkig via Arjan (zie ook post van Emperor) een 9 Helix lenen. Prima kite...maar ga toch voor een Waroo 9.
@ Mr. E: Ik heb me ff niet aan je voorgesteld..maar ik heb er weer een gezicht bij.
|
|
|
Mr the Emperor

|
@ Mr. E: Ik heb me ff niet aan je voorgesteld..maar ik heb er weer een gezicht bij. Die snor moet je dan wel wegdenken. Deze was voor een jaren 80 feestje gisteren.....
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Lekker daggie mannen. Wind op de playa was goed te doen. Het leek erg druk op de slufter, op de playa viel het mee. Heerlijk gevaren vandaag!
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Ik was even voor 9uur op het stand bizar donkere wolken en mega regen druppels tijdens omkleden. Daarna een en al zonneschijn hoe wel ik 1 keer voor de zekerheid van het water ben gekomen vandaag, bleek achter af niet nodig. Dus wat foto's gemaakt van mensen die niet in het poeltje waren. De wind in de ochtend was echt te gek bij de juiste timing en kite half gedepowered en een goede wind vlaag er in was omhoog  en echt ziekelijk  lang blijven hangen en heel af en toe loopie sticken om horizontaal achte je kite te vliegen  Denk dat het om een uurtje of 11 is geweest de wind al een stuk vriendelijker werd en weer vol powerd gevaren kon worden. Ik heb weer genoten van iedere foto geile gek die in het poeltje aan het vechten waren om op de foto te komen. zag er leuk uit van een afstand, hoop voor jullie dat ze die foto's ook hier plaatsen. Shit ontmaskerd door R.B.  Theo, met welke kite was je bezig. Niels en ik waren er rond 10u. Zwarte Fuel en Gele Vegas. Veel waren er nog niet aan het kiten. Moet inderdaad zeggen van 10 tot 11 vond ik het pittig, daarna zakte de wind af. Toch nog lekkere loops eruit kunnen knallen.
|
|
|
JB - On The Edge

|
Vaart Niels met een Vegas tegenwoordig? Wastie er nog toen jij wegging Erik? Ook lang niet meer gezien trouwens...en ik ben er toch altijd!
|
|
|
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
Was echt een top dagje vandaag, heb er super van genoten...  Stond nog even naar de gasten in het poeltje te kijken tijdens een foto sessie, wat een inspiratie die gasten, gooien er van alles uit op hun gemakie...  @Robin foto's zien er goed uit!  Zou de originelen wel graag willen zien... Jij was ook lekker bezig met je Caution in het poeltje.  Hier gaat nu aardig tekeer...
|
|
|
|
Robert H.

Logs: 0 | 2 uur
|
Echt triest van die verongelukte kitesurfer, zeker na zo'n mooie dag, Heb zelf echt super gevaren op Playa was leuk daar weer eens te komen! S'ochtends om een uurtje of 10.30h echt dikke wind voor de 8m! Daarna was het goed te doen!. Vandaag ook lekker een paar keer pussyloops eruit gegooid  voelt goed!
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Echt triest van die verongelukte kitesurfer, zeker na zo'n mooie dag, Heb zelf echt super gevaren op Playa was leuk daar weer eens te komen! S'ochtends om een uurtje of 10.30h echt dikke wind voor de 8m! Daarna was het goed te doen!. Vandaag ook lekker een paar keer pussyloops eruit gegooid  voelt goed! Robert, die pussyloops gaan vanzelf beter, blijven oefenen. wel knap dat je het gistren al durfde in 7 bft. gisteren heb ik nu ook in de harde vlagen geloopt, kan zelf de hoogte niet schatten maar er zaten toch een paar hoge bij van metertje of 6-7 hoog, terwijl de kite al rond was moest ik zelfs 2 keer nog downloop maken om er niet onderdoor te slingeren. @michiel, ik snap het van die golven, bij ons op playa was het juist andersom, lekker vlak water! woensdag wordt volgens mij herhaling van gisteren, veel wind en veel zon! dus wie-o-wie.
|
|
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
wat een week komt er weer aan maar moet werken. Dus veel plezier voor de mensen die wel kunnen.
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
en wie vandaag?  gister was lovely nu wel een beetje regen:(
|
|
|
Ed.

|
heej gasten, gaat er nog iemand richting de slufter zo? ben er rond 11u, hopelijk niet de enige, heel de middag laag water.. ed
|
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
@ Arjen Hoe beviel je 7 m2?
Of heb je aan een 9 gehangen??
@ Ron Het gaat hem toch worden woensdag maar pas vanaf een uurtje of 14
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
@ Arjen Hoe beviel je 7 m2?
Heb nu voor de 2e keer aan de 7 gehangen en ben super tevreden! Lekker stabiel ook in de dikke vlagen van zondagochtend, goede feedback op de bar. Vliegt zeker zo lekker als de 9!
|
|
|
Lex

|
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
@ Lex Ga je bij sotavento [of zoiets] hotel Goriones of in de flagbeach hoek?
Ik neem aan dat je de windstatistieken hebt gecheckt is dat ok in febr?
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
Theo, met welke kite was je bezig. Niels en ik waren er rond 10u. Zwarte Fuel en Gele Vegas. Veel waren er nog niet aan het kiten. Moet inderdaad zeggen van 10 tot 11 vond ik het pittig, daarna zakte de wind af. Toch nog lekkere loops eruit kunnen knallen.
@ItsMe.Erik De zwart\witte waroo 7m 2009 die alleen maar aan het cruisen was, eerst in poeltje daar na achter de zand bank. @rudo waarom post je van die oog verblindende weer berichten, nu moet ik ontslag gaan aanvragen als ik wil kiten  , maar helaas is dat geen optie.
|
|
|
|
Mr the Emperor

|
Ga proberen om woensdag in de middag vrij te maken. 
|
|
|
martijn

|
Olten, speciaal voor jouw die crash nog een keer nagedaan. Alleen dit keer backroll kiteloop, vergat mn kite door te sturen en zag hem opeens recht voor me naar beneden storten 
|
|
|