Wat een verschil in temperatuur met vorige week, brrrrrr koud kon nog net geen ijsblokjes plassen.
Maar goed vandaag van 8:45 tot even over 16:00 op sluf geweest en maar 1 hagelbui gehad.
Beetje bewolkt en af en toe zon met in de ochtend een constante wind na de hagelbui waren de vlagen wel te voelen, en de wind een klein beetje af genomen maar nog steeds genoeg voor de 7m maar 9m was ook mogelijk.
Het was hoog water maar wat een mooie golven die even voor bij het poeltje al begonnen en poeltje (voor de kenners, niet kenners zullen het niet weten want de zand bank lag ook onder water) chop als geen ander.
Ondanks de kou een leuke dag martijn en lauw weer vliegen en loepen, en later jhono en andere hufters hp's en andere trucks er uitgooien. Tod was ook weer lekker bezig weer leuke dingen
gezien die ik nog niet van hem gezien had
.
@erik maak je je kite volgende keer beter vast
@beginner(omdat ik zijn naam niet weet ) beetje hard vandaag om te oefenen en hoog water bij slufter, je had dus een beter morgen een poging kunnen wagen want de wind is dan zachter en naar het auto strand kunnen gaan want daar heb je veel meer ruimte en het is daar ondiep.
@H2h je had vandaag moeten komen
veel plezier morgen mij te koud.