Lex
|
ja echt een heerlijke foto is dat... leerse martijn! iemand anders morgen rock?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wat een vies grauw weer vandaag zeg, blah.... Ron de Olifante condoom is nog niet geïnstalleerd, ga zometeen een poging wagen
|
|
|
|
|
richard
|
hmm, ga er even aan ontbijtje tegenaan gooien en kijk zo wel ff wie waar naar toe vertrokken is. Op buienradar lijkt het ergste al voorbij...Rond 12 laagtij vandaag
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
jongens, ik kan vandaag niet dus het wordt dan ook niks met de wind. ze geven 10 knopen op en heel veel regen en 0 graden dus blijf lekker thuis............
|
|
|
Hard2Handle
|
hmm, ga er even aan ontbijtje tegenaan gooien en kijk zo wel ff wie waar naar toe vertrokken is. Op buienradar lijkt het ergste al voorbij...Rond 12 laagtij vandaag
Richard ga je nog vandaag?
|
|
|
Lex
|
jeeej wij gaan zo rijden, rockanje word hem, zuid is niks op playa.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Was een mooie dag, aan het weer te zien. Helaas toch nog beetje ziek van inentingen voor zuid afrika , maar ben morgen ook weer van de partij off-topic: Voor de vodafone gebruikers onder ons niet vergeten dit weekend gratis smsjes. goed maker van de storing
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Helaas was ik te laat vandaag,...maar wind kakte al snel in zo te zien, met opkomend getij...dus kan niet super zijn geweest....(toch?) Morgen kan ik ook niet...maar de week ziet er weer ok uit...graadje of 10...en ZW!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Was een mooie dag, aan het weer te zien. Helaas toch nog beetje ziek van inentingen voor zuid afrika , maar ben morgen ook weer van de partij off-topic: Voor de vodafone gebruikers onder ons niet vergeten dit weekend gratis smsjes. goed maker van de storing wat ga doen in ZA? met de wind spelen neem ik aan? of olifantje rijden........
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Was een mooie dag, aan het weer te zien. Helaas toch nog beetje ziek van inentingen voor zuid afrika , maar ben morgen ook weer van de partij off-topic: Voor de vodafone gebruikers onder ons niet vergeten dit weekend gratis smsjes. goed maker van de storing wat ga doen in ZA? met de wind spelen neem ik aan? of olifantje rijden........ Een week naar Krugerpark en Swaziland en daarna 10 dagen wat rond reizen laatste 3 dagen Kaapstad. kijk wel of ik tijd heb om te kiten zo niet geeft dat niet. Want in maart ga ik met wat nadere kiters, 2 keer op kite vakantie naar Brazilië en nog een andere bestemming, moet nog even kijken wat die andere bestemming wordt.
|
|
|
Lex
|
Zoo rockanje was toch lekker met 3 kiters, rond 3en kakte de wind wel in, daarvoor was het helemaal top. En geen moment koud gehad:D
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik stiekem toch naar de slufter gereden en half 11 present. Prima sessie gehad tot een uurtje of 13u. Morgen nog maar eens dunnetjes over doen!!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Pfoe hé, net die nieuwe film van Len10 ff gekeken.......... ge-wel-dig. morgen eens naspelen op Sluf.. wie doet er mee? uurtje of 10:00? sjeezen tot we erbij neer vallen.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ben der bij morgen hoorrrrr!!! Alleen tussen 10 en 11 schat ik in!! Nog liefhebbers voor pannekoeken tijdens de break pfff ik kan geen pap meer zeggen hier...........
|
|
|
Lex
|
Nou morgen weer rock denk ik zo!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ik heb van de Sint voor vandaag een retourtje Slufter gekregen! En de windpiet toverde ook nog eens windkracht 7 uit de zak. 10:00 ter plekke
|
|
|
|
D.D
|
Veel plezier Olten
|
|
|
Spoon
|
Want in maart ga ik met wat nadere kiters, 2 keer op kite vakantie naar Brazilië en nog een andere bestemming, moet nog even kijken wat die andere bestemming wordt.
mag ik mee ?
|
|
|
joggli
|
Gistere was het erg goed te doen op da slufter met de geleende 11m waroo van mijn zwager tot zo'n 15:00, daarna kakte de wind in. Heb een lekkere sessie gehad en het was heerlijk rustig. was je met die blauwe waroo bezig?
|
|
|
Hard2Handle
|
Gistere was het erg goed te doen op da slufter met de geleende 11m waroo van mijn zwager tot zo'n 15:00, daarna kakte de wind in. Heb een lekkere sessie gehad en het was heerlijk rustig. was je met die blauwe waroo bezig?
Yep dat was ik met die geleende 11m blauwe waroo... En jij dan? ps. je kan beter je text onder de quote schrijven, dan ziet het eruit als hierboven (je kan het ook nog weizigen )
|
|
|