richard
|
Ja, bij mij is het ook een fail. Ik kan al niet meer in de schuur om m'n board te pakken. Zodra ik weer grassprieten zie ga ik weer nadenken over kiten ;-)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Net op de radio: treinen rijden niet, bussen rijden niet, vluchten afgelast of behoorlijk vertraagd, weeralarm van de ANWB..... Kortom, snowboard, snowkiten of kitesurfen maar uit je hoofd zetten.....
|
|
|
R.B.
|
ben net terug van een snowkite sessie. Jongens wat is dat kick. Hoggte houden gaat zo simpel dat verbaasde me echt. Alleen jammer dat de wind nu op is.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Waar ben je geweest dan? En met de auto heengereden? Ik moet uberhaupt mijn auto uitgraven op dit moment, maar dat is het minste probleem
|
|
|
|
R.B.
|
Ben vlak bij afslag maassluis west in een weiland bij maasland geweest. De weg is zo goed als niet begaanbaar merkte ik op de terugweg haha. Serieus de wegen zijn echt klote.
|
|
|
Mr the Emperor
|
Alleen jammer dat de wind nu op is.
Hoezo de wind is op???? Zie hier in R'burg de bomen als een malle heen en weer gaan, en vliegerweer geeft 14m/s.
|
|
|
D@VE
|
'k heb zelf ook last van heftigge sneeuwval. In m'n hoofd! zag dit gisteren (zoals vele die ons waarschuwde) al aankomen en heb het gisteren net iets te gezellig gemaakt. De rechter kant van m'n hoofd voelt aan alsof ie constant ingepeperd wordt met sneeuw en last van brainfreeze heeft! (sommigen kunnen ook niet tegen drank he. ) Maar waar wordt er zoal gekite in de sneeuw???? Heb geen sneeuwboard maar wel een oud kit board, zou dat ook gaan??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
damn hier niet al teveel wind, dus ben gewoon naar een heuvel gegaan en een klein schansje gemaakt, was ook leuk:)
|
|
|
|
D@VE
|
Je gaat dus zonder toestemming op iemands weiland kiten (volgens mij zijn dit soort vragen vorig jaar ook al gesteld) er zij hier in albrandswaard zat weilanden denk alleen dat ik er gezeik mee krijg als ik erop kom, laat staan als ik erop ga vliegeren.
|
|
|
jesse.
|
Me opa heeft zelf meerdere weilanden Alle weilanden die vrijwel super vlak zijn, is tarwe geplant. En ga ik ook zeker niet op. Maar moet gewoon ffies kijken. Morgen staat er ook nog lekker windje!
|
|
|
D@VE
|
Dat bedoel ik. Juist zo'n vlak weiland zou ik op gegaan zijn als ik niet zou weten dat daar tarwe op geplant werd.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Staat die tarwe al boven de grond dan? Anders heeft ie daar toch geen last van? Je moet gewoon grasland hebben natuurlijk..maarja...ff bij een boer aanbellen is ook niet alles....mijlen van een weiland af vaak.... Nuja..morgen misschien nog..ga nu de weg niet op...
|
|
|
D@VE
|
Ja de zee is wat toegankellijker. :'(Het is moeilijk te accepteren dat die winterstop toch effe gaat plaats vinden, leg me daar ook niet bij neer. Als het morgen allemaal wat beter is........
|
|
|
rich@rd
|
ik heb me vandaag heerlijk weten te vermaken, lekker met een touw achter de auto op een snowboard langs een flinke schans wouw echt kik, ik had mn kite ook meegenomen en toen het begon te waaien direct mn lijnen uitgelegd, wat denk je, wind weg, maar goed al met al een hoop sneeuwpret gehad!
ps en exiting was ook erg gezellig!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vandaag nog iemand?
Ik moet 50km naar een klant, en ik heb maar afgebeld. De A13 is nog niet geheel sneeuwvrij, en er zijn vanochtend al drie vrachtwagens onafhankelijk van elkaar geschaard daar op dat korte stukje snelweg.
Ga denk ik straks proberen naar Rijswijk te komen, daar staat zo'n beetje de hoogst boardbare heuvel in de regio.
|
|
|
|
jesse.
|
Kheb net geprobeerdt te snowkiten, kom ik daar aan vergat ik me trapeze. kga zo weer terug, 'met' trapeze.. maar de wind is niet veel, kakt een beetje in.. Heb net 3 rakjes kunnen gaan, maar vind het tot-nut-oe ruk.. en valle doet pijn op een akker waar soms nog van alles naar boven komt steken.
|
|
|
Mriek
|
Zit al twee dagen soort van ingesneeuwd in Nieuw Lekkerland. Er rijdt hier geen enkele bus. Heeft wel wat hoor.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wat doe je daar nu Mriek? Dat ligt toch niet tussen Utrecht en Rotjeknor? Zojuist terug van twee uurtjes rossen op een toch wel aardige piste. Alleen er naartoe komen met de auto was nog een hele opgaaf. Blijkbaar zijn ze in Delft en Rijswijk niet zo van het pekelen van de wegen. Wat een glibberboel. Als het morgen weer Mayhem is op de wegen, dan ga ik weer snowboarden Waar kun je in godsnaam snowkiten? Ik heb alles, inclusief achteruit herstartbare kites....maar geen ruimte. Jesse, waar ben je geweest?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
michiel, zag vanmiddag pas je sms, moest vandaag mijn auto naar apk brengen. Anyways lekker dat je nog even hebt kunnen boarden, ik hoop morgen ook ff te gaan snowkiten..somwhere:P
|
|
|
|
Mriek
|
Wow mooi zijn ze! Love the colours. Very surf. @Michiel: m'n liefie (jep ook ik moet voortaan kiezen tussen het strand en het ventje) woont in New Delicious Country. Hij kan me best naar Rotterdam brengen natuurlijk, maar dat vonden we allebei niet 'verantwoord'.
|
|
|