The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik heb weer eens zitten slapen, Lowlands binnen 8 dagen uitverkocht gadverdamme. Ach ja, Misschien hebben we die dagen wel super wind.
Voor de mensen die wel gaan veel plezier.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb weer eens zitten slapen, Lowlands binnen 8 dagen uitverkocht gadverdamme. Ach ja, Misschien hebben we die dagen wel super wind.
Voor de mensen die wel gaan veel plezier.
Het was een marketing stunt, zog. een "verkeerde" berekening gemaakt, yeah right Door een persbericht eruit te gooien dat bijna alle kaartjes al uitverkocht waren hebben ze een ware hype doen ontstaan. En daarom zijn nu wel alle kaartjes uitverkocht. Althans, heb je nog geprobeerd een setje te krijgen? @ Ed: ik zal duimen voor goed wind. Zou te gek zijn om zaterdag wat goede wind te krijgen.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
wou je morgen nog he oostvoornse meer op? ziet er naar uit dat het net de moeite waard is..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gasten, kijk uit op oostvoornse meer, je moet genoeg power hebben om je kite te herstarten áls 'ie crashed. anders zit je daar in diepe shit. Dus als de wind twijfelachtig is niet doen. Ga dan beter naar autostrand met laag en NO, kun je tenminste staan als er iets gebeurt.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
NO op Lake Eastphorney is side/off op de kitestrandjes. Playa is botervlak en zo te zien in de middag genoeg poei poei
|
|
|
Ed.
|
zoo ziet dat er even mooi uit. heb om 18u30 college, van te voren nog even buitenspelen dus! uurtje of 12 autostrand?
|
|
|
thomasr
|
misschien kom ik zaterdag ook naar playa, MIJN SEIZOEN IS WEER BEGONNEN
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Voorspellingen veranderen nog steeds erg veel. Oostvoornse meer vraagt idd genoeg woei (tenzij je Era op je kite hebt ) Ik wacht mooi op ZW of NO en dan lekker beuken in de golven op de noordzee!
|
|
|
Ed.
|
Of een 5e lijntje:D
Ja nou ziet vrijdag er weer goed uit, zaterdag weer van de baan, pfff. als het morgenochtend nog ergens op lijkt toch ff op playa kijken
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmm zonnetje er op... hij is nu 16kn, volgens windguru zou ie 14 moeten zijn en hij moet nog stijgen dus het ziet er wel goed uit voor straks... even keihard werken en dan welverdiend op de playa... het is laag tot een uur of 15:30, daarna wordt het minder (chop en niet meer staan)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Site lag er weer eens uit voor de tigste keer. gasten, plezier vandaag. Vrijdagmiddag kan ik vanaf 16:00 op Sluf zijn, wie nog meer een Na-het-werk-tot-zonsondergang-sessie? (zon is wel niet maar goed..) wind wordt vanaf 15;00 steeds harder.
|
|
|
Ondabeach
|
Hey ziet er goed uit.. vanmiddag Playa maar dan
|
|
|
|
R.B.
|
Vrijdag middag ben ik maar echt een keer van de partij als de wind het niet laat afweten.
|
|
|
joey
|
Ik ga nu ook naar paalja. ben er om 13.15
|
|
|
Spoon
|
damn! heb net mn nieuwe pakkie op gehaald.. wat ziet dat er geil uit zeg... Mooi afgewerkt, stevig en precies op maat .. dat ben ik nog nooit tegen gekomen! ben er erg blij mee.. nu maar weer is testen op het water..
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Jongens het gaat morgen toch gewoon schepijs worden aan het einde van de middag!! De aangeven neerslag zou ook sneeuw zijn...volgens de berichten.
Zaterdag lijkt me wel een aardige optie op een vlak baantje bij de playa......toch?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Reed vandaag over de Grevelingendam, echt dikke schuimkoppen! Wel NO maar toch hard balen. Rudo stond idd. Dik in de file op A15. Daarom kon ik eindelijk eens doorrijden
|
|
|
Ed.
|
Nou vandaag heeft mijn kite meer met mij gespeeld dan ik met haar. Morgenmiddag maar weer eens laten zien wie het baasje is. probeer voor half 3 op playa te zijn, nog meer liefhebbers? Hij was fain maar sta nu vet in de file
2u 15 min, jij?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Ik wil morgen zeker gaan varen. probeer er te zijn zodra het gaat waaien. maakt mij niet uit waar, zolang ik er maar niet alleen sta. Slufter of Autostrand waar maak ik de meeste kans dat ik niet alleen sta?
|
|
|
Ed.
|
kan er pas 2u/half3 zijn, dan wordt het alweer zowat hoger water, dus autostrand. wind zit wel goed maar moet eerst ff naar school
|
|
|