|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
mijn vakantie is echt scheiss, merda, merde, mierda, schijt, crap... geen Zuid Afrika (K.u.t. vulkaan), geen warme temperaturen, geen lekkere wijven op het strand, ...en gewoon helemaal geen fucking wind wordt er knetter gek van!!!!!!!!!!!!! is iemand die trek heeft om in zoeter meer te gaan flowboarden?????? b.v. morgen avond????
|
|
|
Mr the Emperor
|
Heb je geen mooie annuleringsverzekering oid. Je zal toch op een later tijdstip je vakantie gewoon vol kunnen maken, ofniet?
|
|
|
Eagle-Jan
|
ja ik ga het in september weer proberen, hopen dat het vulkaan seizoen dan over is ... alles is overgeboekt ... maar ja ik had mij deze periode ietsje anders voorgesteld
|
|
|
Eagle-Jan
|
oh ja en volgens mij heeft een annulerings verzekering niets met natuurgeweld te maken... ik zal het ff na checken voor de zekerheid, voor dat daar misverstanden over ontstaan
|
|
|
Eagle-Jan
|
luitjes bij deze...een annuleringsverzekering dekt geen schade, of annulering bij natuurgeweld / acts of god: tenzij anders vermeld bij de voorwaarden voor de verzekerde (lees de bekende kleine lettertjes).
|
|
|
Mr the Emperor
|
Oké, maar houdt dat nu in dat je de vlucht en verblijf gewoon toch betalen moet? Best wel klote dan.
|
|
|
Eagle-Jan
|
nee dat staat er weer los van...ik heb het al een beetje aanzien komen...dus net op tijd alles netjes overgeboekt
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Oké, maar houdt dat nu in dat je de vlucht en verblijf gewoon toch betalen moet? Best wel klote dan.
Jongens jongens...........ik denk graag in oplossingen... Kan je niet naar Afrika kiten, altijd wind langs die kust en lekkere golfjes, leuke tussenstopjes onderweg in Tarifa, Daghla etc etc En die piraatjes vertellen we wel op een piratenforum dat bij een kitesufer niks te halen is!! Zeker geen nederlandse kitesurfer... Kijk eage appeltje eitje en jij hebt een leuke vakantie
|
|
|
Ondabeach
|
Ik ga zondag in de her kansing.. In totaal nu 2 x verplaatst.. 3x is scheepsrecht. Maar goed John dat je hebt besloten lekker thuis te blijven
|
|
|
Eagle-Jan
|
freddepet: ik hoop het voor je...je komt wel weg, maar je bagage die blijft staan of komt later aan of is gewoon foetsie...de afhandeling kan het niet aan. keep your fingers crossed
|
|
|
hijo del viento
|
Ik ga zondag in de her kansing.. In totaal nu 2 x verplaatst.. 3x is scheepsrecht. Maar goed John dat je hebt besloten lekker thuis te blijven
Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen Fred en ik ben weer benieuwd naar jullie ervaringen daar!! Het was meer geluk bij een ongeluk dat we uiteindelijk nog niks hebben vastleggen hoor!! Mss nog stieken een kort last minutereisje nu mijn meissie nog mag vliegen maar dat zal niet meevallen denk ik!! Goede reis en take care en fly safe daar!!
|
|
|
hijo del viento
|
@ eagle Weer denken in oplossingen......als jij nu met de kite van Fred naar Afrika vaart en je eigen kite opstuurd naar Mauritius, ook een leuke tussenstop en dan zelf met je eigen windlap door naar Afrika....
Appeltje eitje ....again
|
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
heb ik ff gemist, leuk man. in ieder geval tijd zat om de kinderkamer in te richten
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dat was toch geen nieuws meer?
Over 12 wkn ziet een klein kiterje het daglicht in ieder geval.......
Haha, join the club
|
|
|
Ondabeach
|
Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen Fred en ik ben weer benieuwd naar jullie ervaringen daar!! Het was meer geluk bij een ongeluk dat we uiteindelijk nog niks hebben vastleggen hoor!! Mss nog stieken een kort last minutereisje nu mijn meissie nog mag vliegen maar dat zal niet meevallen denk ik!! Goede reis en take care en fly safe daar!! Ik laat het zeker ff weten John.. de flap top gaat mee so we keep in touch. Misschien komt er nu juist ruimte voor last minute. Een hoop mensen haken af. Als je de kans krijgt zeker doen. Thanks mate!
|
|
|
hijo del viento
|
heb ik ff gemist, leuk man. in ieder geval tijd zat om de kinderkamer in te richten
Je hebt die foto toch nog voorbij zien komen, daar begon je nog over op het strand toen we terug liepen met je neefje 2 wkn terug....remember
|
|
|
Eagle-Jan
|
@ hijo: sodejuuuu!!! nog ff en dan kun je niet meer vrijuit kiten, nee kan niet heb kraamvisite, nee kan niet heb geen oppas, nee kan niet, opa en oma kunnen het niet aan, moet naar een kinderfeestje moet gaan baby zwemmen, nee kan niet, moet mijn kind van school afhalen, moet naar de peuterspeelzaal, moet naar zwemles... enz. enz. enz. ik denk ik verzin maar wat smoesjes voor je...ook een vorm van oplossend vermogen maar in ieder geval gefeliciteerd!!! dan maar snel die kleine dreumes maar leren kiten...das de enige oplossing
|
|
|
|