Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
zit nog ff op school, ga wel kijken zo.. doordeweeks (werktijden) kon je nog wel op de sluf komen toch?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zover ik weet is de slufter dicht. Wie weet staat het hek open, maar dat is natuurlijk een risico...en ze laten het bord verboden in te rijden vast wel staan.
De wind is bijna 8,0 m/s Ik ga zo wel ff kijken als dit aanhoudt. Eerst ff lunchen
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ai ai ai 7,0 - 7,8 m.s gemiddeld. Ga toch even kijken met mijn waveboard.
Nee, de "windpiek" rond 13/14 u was ook opgegeven, en stort nu al weer in. Op de webcams ziet het er echt niet kitebaar uit.
Ik pas en ga voor einde van de week.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ben ook maar thuis gebleven...strakkies een lange avonddienst voor de boeg...ik mis de wind...zucht...
|
|
|
|
Spoon
|
15 knopen ??
ga je je kites stacken?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
De windmeter op HvH is altijd positiever als echt langs de kust. Het meetpunt staat dan ook honderden meters in zee, en ook nog eens op een metershoog platform.
|
|
|
Spoon
|
waar haalt kitehigh zijn gegevens vandaan bij spots?
|
|
|
Robert H.
|
was 15 tot 19 knopen, het leek wel wat maar er kwam dikke mist opzetten dus ben toch maar niet het water opgegaan!
|
|
|
|
Ed.
|
robert was je nog op het autostrand dan?
Heb vandaag zoo sick gevaren in die mist, als je op het zandbankje stond kon je niet eens het eerste stukje duin zien.. vliegerweer e.d. zijn de laatste tijd maar een beetje een bitch, leek veel meer dan die 15 knopen die overal te lezen viel.
|
|
|
Robert H.
|
@Ed: nee, ik was in Scheveningen gaan kijken! Die kiters daar konden nauwelijks hun kite in de lucht zien hangen!
|
|
|
joey
|
ik ben helemaal niet blij Hier word ik ook niet vrolijk van Zondag pas weer wind zo te zien.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
maak je niet druk vanaf mogen middag stevig zee windje let maar op.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
maak je niet druk vanaf mogen middag stevig zee windje let maar op.
.............aha...jij hebt 2 weken lang alleen maar bruinebonensoep op en ga je morgen lossen?
|
|
|
|
|
|
Ed.
|
WIND: ZUID TOT ZUIDOOST 4-6 KN, AAN DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 6-10 KN, GELEIDELIJK ZUID TOT ZUIDWEST 6-12 KN, IN HET NOORDEN 10-15 KN. AAN DE KUST IN DE MIDDAG MOGELIJK ZEEWIND.
O snapt t wel. morgen ff kijken ergens
|
|
|
Spoon
|
Morguh allemaal.
En? Heeft O gelijk vandaag?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Word het nog wat aankomend weekeind of wat dude's??? Heb nog materiaal liggen om te testen. Is het eindelijk mooi weer is het nog niet goed, waar is de WIND... Zucht....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Mijn handen beginnen inmiddels zo te trillen van de afkickverschijnselen dat ik geen pen meer kan vast houden!!
Leuke nieuwe speeltjes staan en ik kan er alleen maar mee knuffelen op de bank pffff.
Die winddans maar weer eens proberen vanavond.......
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik hoop dat olten gelijk krijgt maar ik vrees met grote vrezen.....dat het niet zo gaat wezen. als het toch gebeurt dan kom ik maar naar de ballenbak.
|
|
|