|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Thnx! Als morgenochtend nou klopt...dan kunnen we morgenavond wellicht nog ff (als het iets vroeger komt)...en anders zaterdag dus! Tussen 9 en 12....
Zou leuk zijn...maarja...
|
|
|
Dennuzzz
|
Nou ik sta morgenochtend op Oostvoorne hoor Lekker windje, en laat de rest maar lekker ze roes uitslapen Nog iemand met hetzelfde idee?
|
|
|
rich@rd
|
ik ga nu zuipen dus als je morgen ochtend vroeg iemand over t water ziet slingeren dan ben ik t!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een lauwe voorspelling voor morgen. Vroeg eruit dan maar...en dan is het morgenvroeg weer anders. Afwachten maar...
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Gaat er iemand morgen ochtend nog naar Oostvoorne of iets? Met een plekje vrij? Ik zou eventueel vervoer terug hebben, maarja.. als je niet eens heen kan. De gene die mee een lift aan bied trakteer ik op iets orangjes! btw, regent en bliksemt hier flink.. zet me pc zo maar uit voordat de stoppen door slaan of iets. hopenlijk is het sowieso morgen weg anders word het ng een gevaarlijk dagje.
|
|
|
|
|
|
rich@rd
|
zo ben nu thuis maar jesse als je mee wil ik rij om 8 uur weg maar heb ook al iemand anders bij me uit dordt
|
|
|
Mr the Emperor
|
Voorlopig nog maar 4knp guys.
Ga morgen denk ik toch maar chillen in A'dam. Zaterdag wel weer het water op.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ben net thuis was weer beren gezellig in de stad en ik zie ook wind
|
|
|
joey
|
Het ziet er goed uit, jammer dat ik moet werken vandaag . KNMI: WIND: ZUIDWEST TOT WEST 13-18 KN, AANVANKELIJK IN HET NOORDEN EN OOSTEN 5-10 KN. LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER WESTELIJK 16-20 KN. Ik ga voor zondag .
|
|
|
Dennuzzz
|
10.8m/s There we go
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Guys, momenteel waait het een dikke 6 en actuele geeft niet aan dat het gaat afnemen, alleen meer west. We stappen zometeen in.
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
En we gaan rijden heerlijke verslaafde broeders haha.
Ik zie jullie wel op de playa!! En als surprise ook gewoon die 9 m2 mee in de auto!!
|
|
|
Elevation
|
op scheef vaart er al eentje, zo ook maar eens wat doen.. mooi kadootje, niet verwacht...
|
|
|
Elevation
|
ziet r wat flysurferig uit..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wind neemt alweer af, maar voor de middag met grote maten ziet het er niet verkeerd uit. Voorspelling voor zaterdag is erg vaag. De een zegt wel wind, de betaalde ander niet Weer nu nodigt ook niet echt uit voor een lekkere sessie na dagen van 26°C met zonnetje....kijken waar mijn droogpak ligt
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zondag lijkt nu weer beter. Guru.PRO is de enige die voor morgen echt genoeg wind opgeeft. En op dit moment zitten beide grote voorspellers er al weer naast. Het is hopeloos op de diverse webcams. Op scheef zag ik er eentje met de staart tussen de benen met z'n kite naar de boulevard lopen...
|
|
|