Kiters uit Rotterdam , meld je!

Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #26000 Mei 18, 2010, 18:09:55
edit2Rapporteer  
 schater
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26001 Mei 18, 2010, 18:14:07
edit2Rapporteer  
Wie is Laurens?

Vroegah kende ik iemand met die naam. Wat we toen deden is mij onbekend..... Tongue loser
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #26002 Mei 18, 2010, 18:14:34
edit2Rapporteer  
jongens...
meer wind dan jullie denken.
soms moeilijk te zien, maar niet altijd!
Zondag was best goed. Maandag zat het binnenland.

Morgen zou het best weleens leuk kunnen waaien > binnenland
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26003 Mei 18, 2010, 18:26:55
edit2Rapporteer  
jongens...
meer wind dan jullie denken.
soms moeilijk te zien, maar niet altijd!
Zondag was best goed. Maandag zat het binnenland.

Morgen zou het best weleens leuk kunnen waaien > binnenland

In Groningen is vandaag gekite, Rory
Stukkie rijden, maar dan heb je ook wat Tongue

Wind komt wel weer, maar niet dit weekend...


W A K E B O A R D E N !

rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #26004 Mei 18, 2010, 18:38:14
edit2Rapporteer  
idd ja net mn nieuwe slingshot recoil 2010 besteld!!!
dus als er nog iemand intresse in een liquit force wakeboard(vorig jaar gekocht) met bon!
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #26005 Mei 18, 2010, 19:23:39
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Laurens en ik kom uit Rotterdam. Ik werk in Rotterdam als interaction designer en in mijn vrije tijd drink ik graag een biertje.

Nu kwam ik gister, tijdens het opruimen in de garage, een houten plank (met beschildering) en een soort van gekke sandalen erop tegen.

Het probleem is: ik kan me totaal niet meer herinneren waarvoor ik dat ding ooit heb gekocht en laat staan gebruikt. Gelukkig zat er een hint op deze plank geplakt, te weten een sticker met de URL van deze site. Hierdoor kwam ik te weten dat jullie dit attribuut gebruiken onder je voeten om over het water te glijden. Alleen gebruiken jullie hierbij ook meerdere attributen.

Zouden jullie deze attributen kunnen beschrijven (al dan niet met een plaatje),  zodat ik een mentaal model heb van de attributen dat ik zoek. Er is namelijk een grote kans dat ik die ook gekocht heb in het verleden.

Mocht ik alle attributen, die jullie beschrijven, gevonden hebben dan zou ik graag mee doen met jullie activiteit.

Met vriendelijke groet,

Laurens


een trapeze\pak\bar heb ik wel voor je.
Maar hier bij een handleiding voor wat je vergeten ben.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26006 Mei 18, 2010, 20:03:16
edit2Rapporteer  
lauw man,  ThumpsUp...tis weer jammer dat ze geen bierdrinksmileys op kh. hebben. jij in je vrijetijd een biertje??? doe mij er maar twee...een voor het lekkere je weet wel. suc6  en get your shit together and rush to the beach!!!! materiaal heb ik niet!!!! maar bier...


hey dudes I'm back!!!! ListenToMe
vanaf volgende week weer 100%, en dan weer bier drinken tijdens en na de sundowners Joepie.

@ bezemsteel: nog wat gehoord van je bro's kite??? Roll Eyes

@ Jesse. vanaf volgende week kan je weer beroep doen op de rit naar 't strand maar dan wel vanaf  r'dam cs

@ Jesse- verander je naam...veel te verwarrend. Huh schater

@ hijo del viento: donde esta el viento ahora???? Embarrassed als volgende week geen wind, dan maar een cerveza en la terraza del soho. en via panqueque.  Grin


 
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26007 Mei 18, 2010, 20:05:07
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Laurens en ik kom uit Rotterdam. Ik werk in Rotterdam als interaction designer en in mijn vrije tijd drink ik graag een biertje.

Nu kwam ik gister, tijdens het opruimen in de garage, een houten plank (met beschildering) en een soort van gekke sandalen erop tegen.

Het probleem is: ik kan me totaal niet meer herinneren waarvoor ik dat ding ooit heb gekocht en laat staan gebruikt. Gelukkig zat er een hint op deze plank geplakt, te weten een sticker met de URL van deze site. Hierdoor kwam ik te weten dat jullie dit attribuut gebruiken onder je voeten om over het water te glijden. Alleen gebruiken jullie hierbij ook meerdere attributen.

Zouden jullie deze attributen kunnen beschrijven (al dan niet met een plaatje),  zodat ik een mentaal model heb van de attributen dat ik zoek. Er is namelijk een grote kans dat ik die ook gekocht heb in het verleden.

Mocht ik alle attributen, die jullie beschrijven, gevonden hebben dan zou ik graag mee doen met jullie activiteit.

Met vriendelijke groet,

Laurens


een trapeze\pak\bar heb ik wel voor je.
Maar hier bij een handleiding voor wat je vergeten ben.

schater

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26008 Mei 18, 2010, 20:06:29
edit2Rapporteer  
@ lauw woon jij in centercity??
jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #26009 Mei 18, 2010, 20:08:15
edit2Rapporteer  
materiaal heb ik niet!!!! maar bier...

@ Jesse. vanaf volgende week kan je weer beroep doen op de rit naar 't strand maar dan wel vanaf  r'dam cs

Hahah, thnx thnx.
één problemo, kzie niet zo veel wind..  Tongue
We zulle wel ffie afw8ten, maar heb je geen matriaal?
Kd8 dat je nieuw ging aanschaffen, wat gaat het worden?  Grin
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26010 Mei 18, 2010, 20:28:03
edit2Rapporteer  
materiaal heb ik niet!!!! maar bier...

@ Jesse. vanaf volgende week kan je weer beroep doen op de rit naar 't strand maar dan wel vanaf  r'dam cs

Hahah, thnx thnx.
één problemo, kzie niet zo veel wind..  Tongue
We zulle wel ffie afw8ten, maar heb je geen matriaal?
Kd8 dat je nieuw ging aanschaffen, wat gaat het worden?  Grin

niet om weg te geven...ga geen carved unit aan een beginner geven...tenzij ik echt een sensatie zoeker zou zijn... Grin
maar voor mezelf heb ik alles Joepie.

en voor de wind...de oplossing: veel bruine bonen, kikker erwten, bier...en dan volgas

Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #26011 Mei 18, 2010, 22:24:09
edit2Rapporteer  
@olten, WHAHAHA die droge humor van olten heb ik gemist, mis je XXX

@michiel, hmm ik meen mij vraag een zekere heer michiel te kennen ja, was dat niet die persoon met een bandieten kite?

@rory, jij genereert wind met je kills en awesomeness Wink dus waar jij ook heen ga is er wind

@arend-jan, woon in het noorden des rotterdams:P
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #26012 Mei 18, 2010, 22:56:15
edit2Rapporteer  
jezus lauw wat een praat Smiley

Hou vol jongen, je bent goed bezig. Beetje investeren, betaalt zich later wel uit!

tot gauw
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26013 Mei 18, 2010, 23:13:29
edit2Rapporteer  
Lauw! Fijn dat je er nog bent...Welkom terug! Je humor ben je ieg niet kwijt...je kite skills hopelijk ook niet!

Hopelijk tot snel!



Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Laurens en ik kom uit Rotterdam. Ik werk in Rotterdam als interaction designer en in mijn vrije tijd drink ik graag een biertje.

Nu kwam ik gister, tijdens het opruimen in de garage, een houten plank (met beschildering) en een soort van gekke sandalen erop tegen.

Het probleem is: ik kan me totaal niet meer herinneren waarvoor ik dat ding ooit heb gekocht en laat staan gebruikt. Gelukkig zat er een hint op deze plank geplakt, te weten een sticker met de URL van deze site. Hierdoor kwam ik te weten dat jullie dit attribuut gebruiken onder je voeten om over het water te glijden. Alleen gebruiken jullie hierbij ook meerdere attributen.

Zouden jullie deze attributen kunnen beschrijven (al dan niet met een plaatje),  zodat ik een mentaal model heb van de attributen dat ik zoek. Er is namelijk een grote kans dat ik die ook gekocht heb in het verleden.

Mocht ik alle attributen, die jullie beschrijven, gevonden hebben dan zou ik graag mee doen met jullie activiteit.

Met vriendelijke groet,

Laurens


hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #26014 Mei 18, 2010, 23:20:48
edit2Rapporteer  
He ooglapje is weer in da house.......

Wind zie ik in de verste verte niet eagle dus het gaat eerder dat sappie worden aan de pannekoek......Sta je nog achter de bar of alleen als helemaal niemand meer wil werken ??
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26015 Mei 18, 2010, 23:22:57
edit2Rapporteer  
morgen wordt strand horst wel cruisable.. komt er nog iemand kijken s middags? lekker skimboard windje 15/16 knoopies
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #26016 Mei 18, 2010, 23:47:15
edit2Rapporteer  
Lauw, zoveel zooi heb jij niet dus dat kan nooit langer dan een maand duren om dat bijelkaar te zoeken. Anders rij je maar bij een surfshop langs (ja, zo'n winkel waar de meesten veel tevaak komen en maar 1x per jaar echt wat kopen) en haal je gewoon alles nieuw. Je moet toch iets met je geld doen nu je meer dan fulltime gewerkt hebt?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26017 Mei 19, 2010, 00:14:09
edit2Rapporteer  
 @ Lauw dan kunnen we misschien samen naar de beach cruisen, om en om...woon bij de  nw binnenweg.

@ hijo...ja idd als niemand wil en het levert het meeste op dan ben ik wel te huur...verders sta ik aan de betere zijde van de bar...tenzij ik weer vrijgezel dreig te worden/wordt/ben Grin


btw: wie gaat er naar het KBO???
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #26018 Mei 19, 2010, 00:25:22
edit2Rapporteer  
Ik ben met Stormchaser aanwezig van t weekend..

Weet iemand een leuke optie om morgen te gaan kiten, ben een dagje vrij en het lijkt in het binnenland wel redelijk te gaan waaien..
richard

Berichten: 381
Antwoord #26019 Mei 19, 2010, 07:30:56
edit2Rapporteer  
Dit kan toch niet waar zijn ! Ik begin echt een beetje door te draaien.

Michiel, jij hebt verstand van thermiek. Hebben we niet kans op een thermisch onderstroompje einde van de middag waardoor we hier op deze tabel er een knoop of 6 bovenop kunnen plussen ?? Hoor van Edwin Krol dat het weer lekker weer wordt dus heb daar nu mijn hoop op gevestigd.



Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #26020 Mei 19, 2010, 07:33:03
edit2Rapporteer  


@michiel, hmm ik meen mij vraag een zekere heer michiel te kennen ja, was dat niet die persoon met een bandieten kite?



Klopt. dit is die badgast die nu met die Skoda kites vaart. althans dat probeert 'ie......

welkom terug man!
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #26021 Mei 19, 2010, 09:29:33
edit2Rapporteer  
Hey lauw. Welkom terug Wink. Interaction designer he. Haha. Waar werk je dan?
Klinkt goed hoor. Ik moet net als rudo ook weer even een opfris cursus doen.
Want om die kite alleen maar als windscherm te gebruiken is ook weer zo triest
Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #26022 Mei 19, 2010, 09:53:31
edit2Rapporteer  
Kolere... Heeft die Ed toch echt gelijk met zijn strand Horst. Nu al 16knp. Helaas tot 1345uur college en vanav eters. Gaat hem niet worden dus.

Voor donderdag en vrijdag ga ik het binnenland toch ook eens in de gaten houden.
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #26023 Mei 19, 2010, 10:33:33
edit2Rapporteer  
Dit kan toch niet waar zijn ! Ik begin echt een beetje door te draaien.

Michiel, jij hebt verstand van thermiek. Hebben we niet kans op een thermisch onderstroompje einde van de middag waardoor we hier op deze tabel er een knoop of 6 bovenop kunnen plussen ?? Hoor van Edwin Krol dat het weer lekker weer wordt dus heb daar nu mijn hoop op gevestigd.





We hebben wel een thermiek, maar voor voldoende wind zoals we die vorig jaar een paar keer hadden is het nog te koud, het land warmt nog niet voldoende op gedurende de dag.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26024 Mei 19, 2010, 10:36:45
edit2Rapporteer  
Kolere... Heeft die Ed toch echt gelijk met zijn strand Horst. Nu al 16knp. Helaas tot 1345uur college en vanav eters. Gaat hem niet worden dus.

Voor donderdag en vrijdag ga ik het binnenland toch ook eens in de gaten houden.

 Roll Eyes

ff, op ivy wachten, gaan om 12u weg.. morgen heb je weer meer kans aan zee op termiek.. vandaag is de wind van een frontje boven duitsland.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.