|
drifter
|
vandaag zeeland.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
vandaag zeeland.
Op HvH is hij al harder als op de Oosterschelde kering (Neeltje Jans) Nu al 7,1 m/s....kunnen we over een uurtje of wat overdag gewoon kiten? Ik ben benieuwd...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Gaat helemaal goed komen vanmiddag.. gaan zo ff die kleine halen en dan maar eens rustig aan het autostrand denken.. nog meer liefhebbers? Waar ga je heen Rory?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hmmmm idd Ed, vandaag lijkt toch beter te worden dan morgen.... en morgen ineens weer bak met regen.
maar Autostrand met NO? is toch klote. waarom geen Oudorp? Ik ga daar vanmiddag vanaf een uur of 4 maar eens buurten....
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Tja, volgens mij is NO nog wel te doen, mijn neefje wil truukjes leren en bij ouddorp is dan niet echt vlak water meer denk ik? het is om half 2 hoog, snel weer uitgaand.. liever geen stroming met de wind mee, en dan ook niks geen poeltje meer? ben er nog nooit geweest dus correct me if i'm wrong please
|
|
|
joey
|
Nu al 8,4m/s. Ik ga rond 1 uur naar ouddorp. Eindelijk weer varen zeg!
Gaan er nog meer straks al?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
@ED: dat klopt, om een beetje te nikste kun je dan beter naar autostrand gaan met laag water.
@Joey, ik kan er pas rond 16:30 zijn.
|
|
|
|
d@ni
|
Veel plezier dudes!! Ziet er goed uit allemaal!
Ik wordt morgen geopereerd, ze gaan een plaatje op mijn enkel zetten en vastzetten met wat schroeven om te fixeren. Ik hoop over een week of 8 weer te kunnen knallen op het water.
Wordt vervolgd.
|
|
|
|
joey
|
Ik ga nu rijden, ben om half 2 op ouddorp
|
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Nou volgens mij gaat het voor mij weer tegen zitten, op de ns site zie ik alleen dat er treinen naar Delft van uit Dordrecht rijden de laaste om 1uur (dat is het al geweest) en de eerst volgende om 4uur +. Zijn er nog studenten of iets die hier een verklaring voor hebben, en rijden ze dus egt niet? Ik ga vanmiddag knallen met baas Jesse, ik kan niet wachten @edit SJJEEESSS, ik weet niet wat ik fout deed, me moeder heeft er de balle verstand van maar heeft wel iets gedaan waardoor ik alle tijden zie! dus ik ga dus wel!
|
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Agh lekkere wind zit ik weer op kantoor. Om half zes op autostrand!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Agh lekkere wind zit ik weer op kantoor. Om half zes op autostrand!
Welkom Jesse 2 (of 3, of 4) Doe ff een avatar bij of voeg wat toe aan je naam. Anders gaat het verwarrend worden met 2 Jesses in dit topic Autostrand met NO is retevlagerig, plus om 18u laag water. Zaken die niet fijn zijn op playa
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
het was weer lekker, maar nu snel alles in laden ben al laat voor het vliegtuig tot in r´dam
|
|
|
Ondabeach
|
Have a good journey dude. Wij gaan ff playa-u voor het eerst weer met een wetsuit aan brrr
|
|
|
richard
|
Iedereen die vanavond kan:. Veel plezier (lucky bastards!!!)
|
|
|
madvisionz
Gast
|
Was relaxed gasten!!!! Eindelijk weer wind!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Even serieus mannen.
Ik zou het fijn vinden na ruim 2 wkn naar windsites te hebben gestaard [op mijn netvlies gebrand inmiddels] mij jullie supersessie verhalen te besparen hier. DAT KAN IK FF NIET HEBBEN NU!!
Eindelijk weer wat prik in de lucht moet ik werken pfffff
@Dani Succes dude morgen. Lag die operatie in de planning of is er sprake van complicaties?
|
|
|
|