Kiters uit Rotterdam , meld je!

The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #26750 Juni 24, 2010, 17:05:24
edit2Rapporteer  
@jesse

Dat is een half antwoord, je wel wat meer gedetailleerd informatie geven.
 Foto?  YeSS

Hoe ziet ze eruit? stoot \ mooi \ gewoon \ kont van een ezel
                                slank met de juiste vormen \ slank zonder billen of borsten \ mager (anorexia)
                                 normaal met juiste vormen \ normaal met kleine b of b \  
                                 hippo en alles king size
Karakter?   iedere dag chagrijnig, huilen balk,  normaal, vrolijk, lacht altijd
                     over enthousiast, enthousiast, bazig, arrogant, neer buigend, normaal
Sportief?   veel, normaal, weinig
  
Is ze meerder jarig? nee, Dan is de rest  allemaal niet belangrijk en mag ze weer met barbiepopjes spelen.  schater

The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #26751 Juni 24, 2010, 17:08:56
edit2Rapporteer  
@ron muuuuwhahahaha
Dus als jij je kite niet bij je heb, ben je een vrouw.
Het moet niet gekker worden.
Geen wind wordt te veel voor je zeker?
jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #26752 Juni 24, 2010, 21:39:13
edit2Rapporteer  
Het was is een half antwoord, hier wat meer gedetailleerd informatie.

 Foto?  YeSS
tjaaaa, gewoon goed zoeken tussen de massa, en vragen of ze de legendarische jesse kennen.
Wie weet wie je wel niet allemaal gaat tegen komen!

Beetje gokken, ze lijkt wel beetje op mij,  ik hoor het wel of je haar heb gevonden. Grin

Wat tips:

Hoe ziet ze eruit?   ze is het Kroon juwel van onze familie!

Karakter?   Lief, ze koopt altijd kleren voor me.. Ben op me stage aangenomen, ook danzij haar! Ze heeft een mooi overhemd gekocht. Dus Olten voortaan ook in overhemden naar het strand jonge! Wink
Sportief?   (trampoline en skaten, maar ik heb gelezen dat je pas na 15min bewgen pas vet ga verbranden.) Tongue
 
Ik heb je een stukje op weg geholpen...
Wat ik er ongeveer van denk, kweet niet wat jij er van denk.  Wink

@Ron, tjaa ik heb hem als test, maar me mayhem11 meter is al bijna verkocht dus dat zegt genoeg Wink
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #26753 Juni 24, 2010, 22:27:18
edit2Rapporteer  
Trampoline met skates? Zal ze wel sterke enkelbanden hebben ondertussen.....
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #26754 Juni 24, 2010, 23:52:13
edit2Rapporteer  
Nee, ze is te jong. ik val op oudere types.
Die Magnum, P.I.  (hawaïhemd) staan mij niet.
Als ze na 15min al slaapt doet iemand iets toch niet goed.
Leer haar kitesurfen dan heb je vervoer  opmaat en reserve materiaal.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26755 Juni 25, 2010, 01:05:03
edit2Rapporteer  
Het was is een half antwoord, hier wat meer gedetailleerd informatie.

 Foto?  YeSS
tjaaaa, gewoon goed zoeken tussen de massa, en vragen of ze de legendarische jesse kennen.
Wie weet wie je wel niet allemaal gaat tegen komen!

Beetje gokken, ze lijkt wel beetje op mij,  ik hoor het wel of je haar heb gevonden. Grin

Wat tips:



Hoe ziet ze eruit?   ze is het Kroon juwel van onze familie!

Karakter?   Lief, ze koopt altijd kleren voor me.. Ben op me stage aangenomen, ook danzij haar! Ze heeft een mooi overhemd gekocht. Dus Olten voortaan ook in overhemden naar het strand jonge! Wink
Sportief?   (trampoline en skaten, maar ik heb gelezen dat je pas na 15min bewgen pas vet ga verbranden.) Tongue
 
Ik heb je een stukje op weg geholpen...
Wat ik er ongeveer van denk, kweet niet wat jij er van denk.  Wink

@Ron, tjaa ik heb hem als test, maar me mayhem11 meter is al bijna verkocht dus dat zegt genoeg Wink

zoo jammer weer he!!! heb ik je ooit eens voor de deur afgezet.... even voorstellen...nee hoor...ppffffff...  Grin maar iig veel spass met je nieuwe gear.
hoop voor je dat het snel gaat waaien Undecided... ik zie vast wel weer een keer voorbij vliegen Joepie...en anders om een lift vragen Wink
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #26756 Juni 25, 2010, 11:49:51
edit2Rapporteer  
Olten, staat zeker mooi festival weertje, lekker zonnetje etc.

Maar ik wil op dit moment één ding, en dat is: een OR diablo ontgroenen! Cool
Kan dat beter uit me hoofd zetten.. wat een voorspellingen. Sad


Me zus gaat er wel heen.  YeSS
Doe haar maar de groeten! Wink
Wel mooi festival weer, wie nog meer naar een festival dit weekend?


jesse, wat lees ik nu, Diablo? is echte mannen kite, dat weet je toch hé? Grin
heb je er 1 gekocht of is het alleen testen.
nee he niet nog een met dat vage B merk... enne... mannenkite? Ron ik vroeg me al af wat jij er m... ach laat maar.
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #26757 Juni 25, 2010, 13:50:17
edit2Rapporteer  
Hee gasten,

Na lang niet veel gekite te kunnen hebben in verband met VWOexamens ( jaja ik heb het gehaald Grin ) leek ik eindelijk 10 weken fulltime te kunnen gaan kiten.
Kitetrip naar fuerte geboekt voor 2 weken enzo..
Maarrr
ik heb met een railey aan de kabel mn schouder uit de kom getrokken, dus voorlopig even rustig aan doen en fysiotherapie!
het is inmiddels alweer bijna 2 weken geleden en ik hoop over 2 weken op fuerte weer heeel voorzichtig te kunnen varen, als het mag van de fyiso.

Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen zijn die weleens een schouder uit de kom hebben gehad en of die er nog last van hebben met kiten?

gr thomas
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #26758 Juni 25, 2010, 13:50:38
edit2Rapporteer  
en oja,
jesse zn zus is een leuk meisje!
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #26759 Juni 25, 2010, 16:48:20
edit2Rapporteer  
Hee gasten,

Na lang niet veel gekite te kunnen hebben in verband met VWOexamens ( jaja ik heb het gehaald Grin ) leek ik eindelijk 10 weken fulltime te kunnen gaan kiten.
Kitetrip naar fuerte geboekt voor 2 weken enzo..
Maarrr
ik heb met een railey aan de kabel mn schouder uit de kom getrokken, dus voorlopig even rustig aan doen en fysiotherapie!
het is inmiddels alweer bijna 2 weken geleden en ik hoop over 2 weken op fuerte weer heeel voorzichtig te kunnen varen, als het mag van de fyiso.

Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen zijn die weleens een schouder uit de kom hebben gehad en of die er nog last van hebben met kiten?

gr thomas

heeft eagle ervaring mee!!! lees de vorige pagina Wink
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #26760 Juni 25, 2010, 18:50:34
edit2Rapporteer  
Olten, staat zeker mooi festival weertje, lekker zonnetje etc.

Maar ik wil op dit moment één ding, en dat is: een OR diablo ontgroenen! Cool
Kan dat beter uit me hoofd zetten.. wat een voorspellingen. Sad


Me zus gaat er wel heen.  YeSS
Doe haar maar de groeten! Wink
Wel mooi festival weer, wie nog meer naar een festival dit weekend?


jesse, wat lees ik nu, Diablo? is echte mannen kite, dat weet je toch hé? Grin
heb je er 1 gekocht of is het alleen testen.
nee he niet nog een met dat vage B merk... enne... mannenkite? Ron ik vroeg me al af wat jij er m... ach laat maar.

'hahaha....Tja, als het lang niet waait gebruik ik 'em weleens als laken....
Ik pomp hem op en je hebt ook nog een kussen..slaapt best lekker hoor! Tongue
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26761 Juni 26, 2010, 07:40:00
edit2Rapporteer  
Hee gasten,

Na lang niet veel gekite te kunnen hebben in verband met VWOexamens ( jaja ik heb het gehaald Grin ) leek ik eindelijk 10 weken fulltime te kunnen gaan kiten.
Kitetrip naar fuerte geboekt voor 2 weken enzo..
Maarrr
ik heb met een railey aan de kabel mn schouder uit de kom getrokken, dus voorlopig even rustig aan doen en fysiotherapie!
het is inmiddels alweer bijna 2 weken geleden en ik hoop over 2 weken op fuerte weer heeel voorzichtig te kunnen varen, als het mag van de fyiso.

Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen zijn die weleens een schouder uit de kom hebben gehad en of die er nog last van hebben met kiten?

gr thomas

heeft eagle ervaring mee!!! lees de vorige pagina Wink

hey Tomas,

is mijn vermoeden gegrond als ik denk dat je schouder( arm deel) naar beneden er uit is gevlogen??? 90 % van de gevallen is dat blijkbaar zo... dwz je boven arm zat ineens net onder waar normaal gesproken je oksel zit.
 
 ik hoop dat ze je schouder snel weer terug hebben gezet( ik begrijp je eerste keer).
bij mij heeft de eerste keer ongeveer 5 uur geduurd voor dat ie weer op z'n plekkie zat, ik was niet dood aan het bloeden dus kon wel even wachten volgens die hufters van het albertscheiss in dordt.
het probleem van het te lang wachten voor een terugplaatsing betekend dat de pezen alle tijd hebben om uit te rekken. het ergste gedeelte van de schade is toch al gebeurt scheuren in je labrum( kraakbeen laag in je kom)en opgerekte/gescheurde spieren...
de eerste keer is opzich niet zo'n ramp als ik jouw was zou ik heel goed laten genezen en echt 6 weekjes rustig aan ( eigenlijk dus niet kiten, maar ik zie dat niet gebeuren ik ga morgen ook weer het water op als het zou waaien, maar mijn geluk: ik moet werken, zondag dan maar).
 in samenspraak met de fysio kracht training gaan doen, dan zal het waarschijnlijk niet snel voorkomen dat het snel weer gebeurt, dus de eerste 3 weken niet je schouder boven een hoek van 90 graden strekken (naar boven toe), want dan kan hij er het makkelijkste uit schieten. als hij binnen nu en een maand er weer uit schiet dan is de boel zo opgerekt dat hij er in de toekomst steeds vaker er uit zal schieten.
 bij mij is het in 5 jaar tijd 13x voor gekomen op mijn rechter schouder er in de laatste jaar alleen al 5x  ik ben al zo ver dat ik hem zelf kan terug zetten...blijft pijnlijk...heb met  de arts toevallig gisteren ( na een preek , van heb ik jouw daar, van mij fysio, wel een lekker wijf en vrijgezel Grin) afgesproken dat als het een 2-3 maandelijks verhaal wordt, dat ik me ga laten opereren...maar dat zou inhouden dat ik daarna lang niet meer zal gaan kiten.

kan je ingehaakt goed met 1 hand je kite bedienen dan kan je nog varen maar als je moet gaan zwemmen ben je de lul( ook niet very handy met bodydraggen maar met een beetje handig heid lukt dat ook wel)  voorlopig op korte termijn dan, zwemmen is heel goed voor een schouder die uit de kom is geweest maar voorlopig nog ff niet vraag het maar aan je fysio...zet dat unhooked gebeuren voorlopig voor min. een jaar maar uit je hoofd met die arm...je weet zelf dat je er bijna geen moeite voor hoeft te doen om hem uit de kom te krijgen...vanaf nu gaat het dus alleen maar sneller. ik hoop dat je een goede fysio hebt, maar beter en mooier als die van mij  kan gewoon niet...volgende week daten. hheheehe  Grin
suc6 er mee

je hebt een van de twee dingen slecht getimed: het is of je vakantie naar fuerteventura of je schouder er uit laten schieten...wie zal het zeggen. schater
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26762 Juni 26, 2010, 08:34:32
edit2Rapporteer  
Hee gasten,

Na lang niet veel gekite te kunnen hebben in verband met VWOexamens ( jaja ik heb het gehaald Grin ) leek ik eindelijk 10 weken fulltime te kunnen gaan kiten.
Kitetrip naar fuerte geboekt voor 2 weken enzo..
Maarrr
ik heb met een railey aan de kabel mn schouder uit de kom getrokken, dus voorlopig even rustig aan doen en fysiotherapie!
het is inmiddels alweer bijna 2 weken geleden en ik hoop over 2 weken op fuerte weer heeel voorzichtig te kunnen varen, als het mag van de fyiso.

Ik ben benieuwd of hier nog meer mensen zijn die weleens een schouder uit de kom hebben gehad en of die er nog last van hebben met kiten?

gr thomas

Paar jaar geleden ook gehad. Ik heb echt 3 weken rust gehouden en daarna 6 weken fysio en beslist niet kiten! Daarna rustig weer gaan belasten. Ik heb gelukkig nooit meer last gehad maar unhooked dingen durf ik niet meer.

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26763 Juni 26, 2010, 09:14:49
edit2Rapporteer  
Heej thomas das minder succes man.

Vandaag maar ff lekker bakken op rockanje, credits verdienen, met de spullen in de aanslag.. want je weet het nooit.. als er een windje opkomt plank ik hem snel naar playa:) heb er stiekum wel wat vertrouwen in
jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #26764 Juni 26, 2010, 09:55:01
edit2Rapporteer  
@ed cker ccckkeeer!
Word gewoon lowwindsunshinesessie, als ik iemand zo ver weet te krijgen die ook vandaag gaat proberen dan wordt het Playa..  Wink

Denk dat Bdam niet druk is (kwa kiters) wel kwa file en 40.000 mensen die dat festival gaan bezoeken.

heb je teminste wel wat ogen op je gericht! Tongue

Ed hoelaat ben je er? teminste even kijken wat de wind doet, ik hoop dat hij rond uurtje of 4 vaarbaar is tot.. 9 Kiss
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26765 Juni 26, 2010, 10:01:49
edit2Rapporteer  
gaan nu naar rockanje, 11u daar, 1e slag.
als het gaat waaien binnen 15 min. op playa
kan je alleen geen liftje aanbieden helaas, gaan al paar dames mee
richard

Berichten: 381
Antwoord #26766 Juni 26, 2010, 12:37:06
edit2Rapporteer  
gaan nu naar rockanje, 11u daar, 1e slag.
als het gaat waaien binnen 15 min. op playa
kan je alleen geen liftje aanbieden helaas, gaan al paar dames mee

 A4-tjes waaien al zachtjes van de tafel af hier in de tuin dus even awd gecheckt.

Mooie opgaande lijn op AWD (5,9ms). Zou er dan toch een klein thermisch effectje optreden voor de low-end sundown ploeg (wave, skimboards, flysurfer, etc, etc) ???
jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #26767 Juni 26, 2010, 13:05:39
edit2Rapporteer  
Als de stoot nu straks over 1/2 uurtjes de constante wind word.
Tjaa.. dan vind ik het al lang best! Hopen dat de wind iets harder gaat waaien, dan stap ik met Robert,H in de auto! Wink

Ed blijft hem lekker chille op Rockanje, maar alstie kites ziet gaan of de wind aan voelt gaan zou hij ffies live verslag aan me melden. Buiten dat bel ik me zus om 2uur of zij al kites in de lucht ziet op Bdam! Grin

Hope hope hopeee, ben tog bang datie niet harder gaat worden maarja kan zomaar anders gaan lopen. Als ik die wind van gisteren 9 uur zi, vrij constand en good enough for me! Cool
Dan heb ik nog teminste één dag van me vakantie gekite, de rest van de voorspellingen.. 
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26768 Juni 26, 2010, 13:47:33
edit2Rapporteer  
jesse. kan jij mij asap bellen????...als je nog mee wilt naar de playa
Nickeltje

Berichten: 374
Antwoord #26769 Juni 26, 2010, 13:59:21
edit2Rapporteer  
Is er echt te kiten nu dan?
Ik zit middenin de stad, voel een klein zuchtje wind, maar krijg nog niet echt "er is veel wind" kriebels...

Toch maar even ergens naar actuele data kijken dus, wie weet krijg ik mn vriend zo gek dat hij me ergens op een strand af wil zetten...
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26770 Juni 26, 2010, 14:13:27
edit2Rapporteer  
nou dan zou je ff op de wind rapport moeten kijken van windfinder.com. het grafiekje geeft aan dat de echte windsnelheid al ruim boven het voorspelde is, 2x zoveel (windfinder superforcast).
en wetende dat he N de wind is zal hij naar alle waarschijnlijkheid verder toe nemen...na zon's kakt hij weer in. en anders ga je lekker zonnen...rosétje erbij en bakken maar.... veel plezier...
Nickeltje

Berichten: 374
Antwoord #26771 Juni 26, 2010, 14:16:39
edit2Rapporteer  
Haha... bakken maar...
Ik weet het nog niet. Zit weer eens met vervoer...
Hoop dat vriendje nu voor patient weg gebeld wordt, dan kan hij me op weg daarheen op Langeverlderslag dumpen...
markiter

Geen avatar

Berichten: 53
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #26772 Juni 26, 2010, 14:23:11
edit2Rapporteer  
Ik zie nu iemand kiten bij Scheveningen:
http://www.scheveningenlive.nl/beach1.html
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #26773 Juni 26, 2010, 16:52:15
edit2Rapporteer  
kijk eens naar die vlag op beachcam 3....
hangt bijna stil. water is bijna spiegelglad.

Jongens vergeet kiten deze week en waarschijnlijk nog wel veel langer....... Cry
het gaat echt niet waaien. wel jammer maar we moeten het er mee doen. wees niet verbaasd als dit weken gaat duren.
Jeroen89

Berichten: 201
Antwoord #26774 Juni 26, 2010, 16:57:35
edit2Rapporteer  
Wat doen al die mensen eigenlijk op Scheveningen?
Het waait toch helemaal niet Huh

 ListenToMe GA WEG!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.