RobertV
|
Yes ik hoop er ook op, en mijn eisen voor wind zijn niet zo hoog;). Heb hoogstwaarschijnlijk 1 plek over in de auto richting Oostvoorne. Ik kom over de a15 vanaf Chorinchem(dus dordrecht, barendrecht, rotterdam op de route).
update: auto zit vol met nickeltje
|
|
|
Nickeltje
|
Oew, dat zou ideaal zijn!! Ik heb ook geen hoge eisen, gewoon een lekker beginnerswindje is voldoende. Ik kan de metro pakken, vorige week heb ik met mijn zusje bij metrostation in Rhoon afgesproken, voor haar niet ver van de A15 en vanuit Rotterdam ook prima te doen...
Hoe laat heb jij in gedachten?
|
|
|
RobertV
|
Hoe laat heb jij in gedachten?
Ja Rhoon is prima te doen, goed te bereiken. Volgens WG is het vanaf 6 uur surfbaar. Dus dacht er zelf aan daar om 5 uur naartoe te vertrekken.
|
|
|
d@ni
|
@ Nickeltje: Ik vertrek rond half 5 vanaf Schiedam, en heb zat plaats. Als je naar de metro vijfsluizen kan komen heb je nog een optie. Daar rij ik altijd langs.
|
|
|
rich@rd
|
iemand effe een guru protje voor mij? of een viezie van ron das vaker wat betrouwbaarder!
ivm plannen van het weekend.
bvd
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Morgen Noord, is goed te doen op Forno do Leste, afgaand tij dus niet stiekum opdrinken.
|
|
|
rich@rd
|
zo ik had mn f5 knopje nog niet eens gevonden. das snel, thanks kzie je vrijdag avond wel eindelijk eens de richting die ik wil!
|
|
|
Nickeltje
|
Zowel D@ni en Dops bedankt voor het aanbod!! Ik neem spullen mee en zie morgen wel hoe het daadwerkelijk gaat waaien...
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
dops, zou ik kunnnen liften?? benzine word vergoed. ik woon in molenaarsgraaf, dus al kom ik met de brommer naar de mac in alblasserdam, dan is het niet veel om voor jouw. kom je er op de terugweg btw ook langs? pm ff je telefoon nummer of bel even naar: 0627474053 gr ronald
|
|
|
rich@rd
|
richting sliedrecht! nee de golven komen dan precies lekker voor mij aan.
|
|
|
|
rich@rd
|
lastig; t gaat allemaal over poppen en zo misschien kan hijo je op dit moment beter helpen, die zit er midden in nu!
|
|
|
RobertV
|
sliedrecht? Daar woon ik O_o! Maar goed auto zit al vol bezem. Zal wel vaker posten als ik plek over heb nu ik weet dat er wel animo voor is
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Golfjes ok maar op de sliedrechtspot is Noord ook niet alles en retevlagerig! En die locals daar pfff. Ik snap het af en toe ook niet meer trouwens.... ik schijn wel te zorgen voor een langere draagtijd .....of was het het hangtime???
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Zal wel vaker posten als ik plek over heb nu ik weet dat er wel animo voor is haha zeker doen enne al zou je toch plekje over hebben voor morgen laat het dan ff weten
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Golfjes ok maar op de sliedrechtspot is Noord ook niet alles en retevlagerig! En die locals daar pfff. Ik snap het af en toe ook niet meer trouwens.... ik schijn wel te zorgen voor een langere draagtijd .....of was het het hangtime??? @ padre del viento che no viene, wacht maar tot volle maan...daarna piep je wel anders heeft iemand ervaring met kiten op langevelderslag??? hoe is het daar met stroming enz.. zijn er nog dingen die ik moet weten??? ik wil daar voortaan na mijn werk kiten...autoplaya is toch aant dicht slibben.
|
|
|
El Rudo
|
vrimibo wind is gecancelled. morgen maar weer verder kijken. Hey hijo niet nerveus worden he... hangtime
|
|
|
Nickeltje
|
Eagle, ik heb daar zelf 1 keer gevaren en ben een aantal keer gaan kijken. Parkeren kan alleen betaald. 3 euro per dag. Kust loopt redelijk stijl af, en niet ver van strand vaak sterke stroming waar met een beetje pech je boardje in kan verdwijnen. Vaak golven. Verder op zich een aardige spot. Het dichtste bij Leiden voor mij waar ik kan varen.
Hier bij het forumgedeelte Trefpunt loopt ook een topic van een groep van Leiden en omstreken, daar posten meer mensen die geregeld naar Langevelderslag gaan.
|
|
|
chico
|
@Eugle, paar maal vertrokken van Lvanderslag voor downwinder naar Wassenaar. Je kan prima varen daar. Vergelijkbaar met Katwijk/Noordwijk. Geen strekdammen en natuurlijk veel stroming.
|
|
|
|
|
d@ni
|
... wind is gecancelled. morgen maar weer verder kijken...
GVD ER is nog hoop dudes : 23-JUL-10 06:02:00 Pagina: 13 Uitgegeven door de Hydro-Meteo-Centra op Fri Jul 23 07:01:12 2010 Weersverwachting voor KUSTDISTRICT HOEK VAN HOLLAND. +12, +24 uur. =============================================================================== Periode van 08:00-20:00 uur Waarschuwing: GEEN Wind Bft : VERANDERLIJK 1-3, IN DE MIDDAG TOENEMEND NOORD TOT NOORDWEST 4-5 Stoten kts : GEEN
|
|
|
El Rudo
|
... wind is gecancelled. morgen maar weer verder kijken...
GVD ER is nog hoop dudes : 23-JUL-10 06:02:00 Pagina: 13 Uitgegeven door de Hydro-Meteo-Centra op Fri Jul 23 07:01:12 2010 Weersverwachting voor KUSTDISTRICT HOEK VAN HOLLAND. +12, +24 uur. =============================================================================== Periode van 08:00-20:00 uur Waarschuwing: GEEN Wind Bft : VERANDERLIJK 1-3, IN DE MIDDAG TOENEMEND NOORD TOT NOORDWEST 4-5 Stoten kts : GEEN mmm dat doet windguru wel vaker, de dag tevoren alles inzuigen en dat het dan toch gaat woeiereren. Ik hou me aanbevolen, nu even 50m2 tegels wegbeuken.
|
|
|