bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ eagle, ik denk niet dat het het ventiel is! mischien alleen de 1e keer nadat ie weer gemaakt is lekte die nogsteeds. dus ik denk dat er een gaatje in de tube zit vlak bij de inflate. daardoor komt de lucht bij de inflate vandaan. bij eurofun heb ik gezecht dat ik DACHT dat het de inflate was, maar ik denk dat ze blindweg een nieuwe inflate erin hebben geplakt. eagle heb jij ervaring met zo'n 1 pump system? heb je zin om anders een keer te helpen? ik durf hem zelf nie open te maken, bang dat ik hem nog verder verkloot.
|
|
|
rich@rd
|
@Michiel Happy birthday! Mijn boardje is officieel overleden, hij was al gebroken en nu waren de inserts ook helemaal verrot! Maar na lang twijfelen, testvaren, surfen over het internet is toch de YZ pro model geworden! vet board zeg hey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Rob woonplaats : 's-Gravendeel (near Dordrecht) spot : Oostvoorne autostrand Level: Beginner Vervoer : Auto beschikbaar : zondag, maandag, soms dinsdag en vrijdag kite: Kahoona 9,5 ro/wit/zw 06-23211216
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Het heeft allemaal wat langer geduurd maar hier een trotse pa en zoon......JOA ...... kerngezond en klaar om met pa richting strand te gaan. Nu ff flink bijslapen......not ........en de topdagen weer meepikken!! Kiten is wat boys maar dit pfffff..... See ya soon on the beach
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Gefeliciteerd Hijo!! Ik hoop voor je dat het de komende tijd niet vroeg gaat waaien want je zal voorlopig niet zo fit zijn 's ochtends
|
|
|
Nickeltje
|
Hijo, van harte gefeliciteerd met je zoon!!
|
|
|
bezemsteel12
|
gefeliciteerd man!!! hijo
ik denk alleen dat je nu toch minder op het strand te vinden ben als ervoor
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Het heeft allemaal wat langer geduurd maar hier een trotse pa en zoon......JOA ...... kerngezond en klaar om met pa richting strand te gaan. Nu ff flink bijslapen......not ........en de topdagen weer meepikken!! Kiten is wat boys maar dit pfffff..... See ya soon on the beach John, gefeliciteerd man, iets om trots op te zijn en voor je het weet zijn ze oud en springt 'ie over je heen. By the way......zie ik dat goed op de foto?... Het lijkt al of hij een bar vast heeft en hij kijkt ook al over zijn rechterschouder, iets wat je vaak doet bij tricks....... Ventje ligt al te dromen lijkt wel.....
|
|
|
|
helium
|
Geniet ervan kerel!!
|
|
|
ROBST3R
|
gefelicteerd man!
|
|
|
|
Dennuzzz
|
@robje welkom hé! @hijo gefeliciteerd
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Rob woonplaats : 's-Gravendeel (near Dordrecht) spot : Oostvoorne autostrand Level: Beginner Vervoer : Auto Welkom Rob! Ik heb jaren in 's-Gravendeel gewerkt, achter de Kiltunnel Vaak vanuit daar naar wijlen Sluf en Oostvoorne geblazen. Prima te doen
|
|
|
|
|
RobertV
|
Wat denken jullie , is vanmiddag nog vaarbaar? Of wil ik gewoon te graag..
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
@Michiel Happy birthday! Mijn boardje is officieel overleden, hij was al gebroken en nu waren de inserts ook helemaal verrot! Maar na lang twijfelen, testvaren, surfen over het internet is toch de YZ pro model geworden! Gaaf board Robert! Die YZ's zijn super "rechthoekig", denk dat je er enorm mee kan poppen. Ben benieuwd hoe de controle is bij een hoogwater klotsbak. Welke maat heb je?
|
|
|
bezemsteel12
|
@ dops,
denk dat het te weinig is!!!
gaat er morgen nog iemand proberen? denk dat het dan wel lkkr waait
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Wazzaaaaa, ik ga komende week naar Portugal - Algarve en ik ga toch mijn kite spulletjes meenemen (njah alleen 9m kite en board en bar) Heeft iemand tegen een kleine vergoeding (krat bier/goede fles wijn) nog een tas te leen voor een week of weet iemand waar ik er eentje op de kop kan tikken (hoeft maar 1 kite +board in te kunnen)
|
|
|
R.B.
|
Lauw je kan langskomen ik heb er 1tje. Is wel een grote.
Michiel nog gefeliciflaptaart. whahaha richting de 40 haha.
Joa gefeliciteerd met je 0ste verjaardag
|
|
|
rocket man
|
John gefeliciteerd, wat een mooi geluk voor jouw en je partner, mooi jochie. Dus de nacht/ochtend kite sessies van 3 tot 6 uur worden weer makkelijker haalbaar.
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Wat denken jullie , is vanmiddag nog vaarbaar? Of wil ik gewoon te graag..
@Michiel Happy birthday! Mijn boardje is officieel overleden, hij was al gebroken en nu waren de inserts ook helemaal verrot! Maar na lang twijfelen, testvaren, surfen over het internet is toch de YZ pro model geworden! Gaaf board Robert! Die YZ's zijn super "rechthoekig", denk dat je er enorm mee kan poppen. Ben benieuwd hoe de controle is bij een hoogwater klotsbak. Welke maat heb je? Heb de kleine variant 130*39 maar omdat het zo'n rechthoekig board is oogt het board al een stuk groter.
|
|
|