Kiters uit Rotterdam , meld je!

Dennuzzz

Berichten: 170
Antwoord #27600 Juli 31, 2010, 20:57:36
edit2Rapporteer  
Was wel een aardig daagje. Was van 1 tot 3 op playa. Eenmaal tussen de lesgroepjes door was er wel wat plek. Ik dacht trouwens dat het vogel gebied een nogo was voor kiters? Niets van gemerkt vandaag iig waren zeker ~30 man in bezig. Er was wel minder wind als ik verwacht had ....

Ja was niet normaal vond je niet?
Ze waren echt allemaal in die hoek bezig, en dan vinden ze het raar als er een boswachter komt, nou als die vandaag zou zijn gekomen waren er echt heeeel wat boetes uitgedeeld!
En Dops met wat voor kite was je bezig?
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #27601 Juli 31, 2010, 22:43:52
edit2Rapporteer  
jo klaas, nog een leuk middagje gehad met de 7m? ik  heb in de namdidag/avond nog een tweede strapless sessie na de ochtend gehad met jaja golven die echt goed rolde, leek wel klein hawaii. rarara waar?

Jesse je bent te laat het was rond 6 uur hoog. Overigens komt het poeltje niet met een zw windje.
Dikke wind heb je wel nu.

Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #27602 Juli 31, 2010, 23:17:30
edit2Rapporteer  
Op Wijk was het echt top! Super gepowerd met de 12 en hoop gasten hadden de 9 erop staan. Waarschijnlijk in het noorden meer wind?

Was idd top op Wijk, wel druk.

En Len10 kwam ook nog ff showtje weggeven,
met de slingshot 2011 stuff.
Wat gaat die gast hard en hooooog.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #27603 Juli 31, 2010, 23:34:03
edit2Rapporteer  
Afgelopen donderdag, heeft iemand de slang van mn pomp meegenomen. nu mag je altijd mn pomp lenen, maar leg m wel terug (gele pomp met zwarte stikker, voel je aangesproken aso)
nu heb ik zo onderhand 5 pompen zonder slang, lekker handig. dus als er iemand wil ruilen of  slangen overheeft, ze zijn altijd welkom op de welbekende suzuki swift ThumpsUp

maaruh vandaag weer zo lekkere skim sessie gehad op playa, morgen weer dacht ik zo Cool
bedoel, morgen geen wind hoor. u kunt lekker credits gaan scoren thuis.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #27604 Juli 31, 2010, 23:51:58
edit2Rapporteer  
zoo wat een dag...een ras echte 12 uurs sessie...3x heen en weer naar de sluf...volgende keer een sealbag mee nemen dan hoef ik maar 1x heen  1x terug!!!
top dagje
morgen ff nagenieten van de sessie dmv spierpijn!!!, die nu al voelbaar begint te worden.
 maar strakkies nog ff lekker van god losssssssssss Joepie

martijn

Berichten: 2347
Antwoord #27605 Augustus 01, 2010, 00:00:25
edit2Rapporteer  
Zoooo dat was na lange tijd toch weer eens een lekkere sessie op oostvoorne...
haast - te - recht

Berichten: 254
Antwoord #27606 Augustus 01, 2010, 00:12:48
edit2Rapporteer  
rock was ook heel goed,  lekker druk daar trouwens ( was mijn eerste keer daar)  wel vreemd geen golven Grin
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #27607 Augustus 01, 2010, 00:36:51
edit2Rapporteer  
nee met laag water is rock goed te doen, maar kijk maar is met hoog water dan is het een grote klotsbak
Klaass

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #27608 Augustus 01, 2010, 09:31:36
edit2Rapporteer  
jo klaas, nog een leuk middagje gehad met de 7m? ik  heb in de namdidag/avond nog een tweede strapless sessie na de ochtend gehad met jaja golven die echt goed rolde, leek wel klein hawaii. rarara waar?

Hey.
7m was te klein. Ben naar buiten gevaren en meteen weer terug om mijn 11m te pakken. Volgende keer dan maar eens met hoog proberen daar.
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #27609 Augustus 01, 2010, 09:42:20
edit2Rapporteer  
En Len10 kwam ook nog ff showtje weggeven,
met de slingshot 2011 stuff.
Wat gaat die gast hard en hooooog.


Waar zat ruben dan ? hopelijk heeft er iemand wat foto's gemaakt, had die nieuwe kite van m wel eens willen zien van dichtbij.. Zat zeker nog boven bolwerk bij de strandhuisjes ??
Silk

Geen avatar

Berichten: 49
Antwoord #27610 Augustus 01, 2010, 10:30:24
edit2Rapporteer  
Het lijkt dat de windmeter onbetrouwershavense gat dronken is, die geeft 5kn teveel aan.

Gisteren was het een eind uit de kust ook harder aan het waaien! Dus klopt wel denk ik
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #27611 Augustus 01, 2010, 12:18:46
edit2Rapporteer  

Hij was gister ochtend heerlijk @Playa, viel me trouwens nog mee met de drukte.

Er was alleen zo een vriendelijke Duitse madam die mijn kite niet wou oplaten, had ze geen zin  Angry Uiteindelijk heeft ze hem wel opgegooit  InLove
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27612 Augustus 01, 2010, 12:33:13
edit2Rapporteer  
Zo gisteren eindelijk weer eens gevaren op vlakwater, ook lekker Grin

Maar wat een ongelovelijke drukte op playa en rock. Niet normaal. Op de laatste zelfs een heuze Heimat enclave (Core, GIN) Tongue


@ Anti-hero: waar ben jij geweest? Wilde de 9m2 nog oppompen, maar de luwtes waren zo laag dat ik daar toch maar vanaf gezien heb. Af en toe met m'n waveboard niet meer vooruit kunnen komen met de 10m2, een paar minuten later vloog ik weer meters hoog. Vage wind (tja, ZZW over ouddorp...)
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #27613 Augustus 01, 2010, 12:35:58
edit2Rapporteer  

Hij was gister ochtend heerlijk @Playa, viel me trouwens nog mee met de drukte.

Er was alleen zo een vriendelijke Duitse madam die mijn kite niet wou oplaten, had ze geen zin  Angry Uiteindelijk heeft ze hem wel opgegooit  InLove

was ze blond??en had ze een witte delta c shape me blauwe rand???
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #27614 Augustus 01, 2010, 12:43:23
edit2Rapporteer  
Udate autostrand 1 augustus 2010

Was net nog even op playa, Wat toezichthouder en wat andere bekenden waren in gesprek hierbij samenvatting van wat ik opgepikt heb.

Gisteren is door de toezichthouders gekeken wat er gebeurt als er niet wordt opgetreden.
Naar aanleiding van gisteren gaat men strenger controleren en wordt een iedere in het verboden gebied direct beboet en als men niet naar de kant komt zullen er andere maatregelen genomen worden.

Er is dus een aantekening gemaakt . Het dossier 'kiten en autostrand'  zal later gebruikt worden om het gebied voor kiters te sluiten.
We moeten dus proberen deze zo dun mogelijk te houden.
Wijs ook onze buitenlandse mede kiters op dit verbod.

Een algemeen verzoek of een ieder zijn rommel (blikjes, zakjes, ect..) terug mee naar boven wil nemen.
Er is gekeken voor andere oplossingen door de gemeente maar door het getij en vandalisme is het niet mogelijk om vuilnisbakken op het strand te plaatsen.


Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #27615 Augustus 01, 2010, 12:58:31
edit2Rapporteer  
was ze blond??en had ze een witte delta c shape me blauwe rand???

Ze was blond en wat me bijstond was haar kite wit met een oranje rand. (Ze vaarde ee F-One Trax boardje).

@The O, dacht gister al een van de toezichthouders met camera gespot te hebben. In de ochtend viel het reuze mee, naar mijn idee hielden de meeste zich wel aan de regels. Pas in /tegen de middag zag ik er een heleboel in het vogelgebied zitten.
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #27616 Augustus 01, 2010, 13:07:44
edit2Rapporteer  
sessie van 12 uur gemaakt op autoplaya en 3x nar slufter, wat is dat toch een focking chille spot de slufter!!!!

en heerlijk rustig in vergelijking met playa.

Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #27617 Augustus 01, 2010, 13:33:37
edit2Rapporteer  
Hey Olten... super boardje man! Wordt er niet makkelijker op want heb nu weer een boardje op m'n keuze lijst. Hij stuiterd inderdaad niet zo in de tjop en loopt naar mijn idee nog beter hoogte dan het 2008 model.
RobertV

Berichten: 106
Antwoord #27618 Augustus 01, 2010, 13:37:16
edit2Rapporteer  

En Dops met wat voor kite was je bezig?

11.5 kahoona , wel wazig, stond genoeg wind om in 3 keer uit het vogel gebied te zijn en weer op de reguliere plek te varen.. Wel fijn dat ze zo'n test doen als de vind vol het reservaat in blaast. Kunnen ze die vogels niet gewoon verplaatsen:P
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #27619 Augustus 01, 2010, 13:59:51
edit2Rapporteer  
Udate autostrand 1 augustus 2010

Was net nog even op playa, Wat toezichthouder en wat andere bekenden waren in gesprek hierbij samenvatting van wat ik opgepikt heb.

Gisteren is door de toezichthouders gekeken wat er gebeurt als er niet wordt opgetreden.
Naar aanleiding van gisteren gaat men strenger controleren en wordt een iedere in het verboden gebied direct beboet en als men niet naar de kant komt zullen er andere maatregelen genomen worden.

Er is dus een aantekening gemaakt . Het dossier 'kiten en autostrand'  zal later gebruikt worden om het gebied voor kiters te sluiten.
We moeten dus proberen deze zo dun mogelijk te houden.
Wijs ook onze buitenlandse mede kiters op dit verbod.

Een algemeen verzoek of een ieder zijn rommel (blikjes, zakjes, ect..) terug mee naar boven wil nemen.
Er is gekeken voor andere oplossingen door de gemeente maar door het getij en vandalisme is het niet mogelijk om vuilnisbakken op het strand te plaatsen.




hey olten, is het misschien iet handiger om daar een nieuw topic op te starten op het spot forum???
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #27620 Augustus 01, 2010, 14:59:43
edit2Rapporteer  
Udate autostrand 1 augustus 2010


Naar aanleiding van gisteren gaat men strenger controleren en wordt een iedere in het verboden gebied direct beboet en als men niet naar de kant komt zullen er andere maatregelen genomen worden.






"andere maatregelen"??? wat is dat dan?  gaat '' ie boswachter dan zwemmen of besteld 'ie een squadron F16's met clusterbommen om mensen uit het vogelgebied te halen?

f*ck it, het zijn hypocriete klootzakken, als ik mijn Diablo over een koppel rustende meeuwen scheer blijven ze gewoon zitten.
maar goed daar gaat het allang niet meer om....
de spot is toch al naar de klote en gaat binnen 3 jaar dicht, als de slufter helemaal klaar is.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27621 Augustus 01, 2010, 15:41:57
edit2Rapporteer  
["andere maatregelen"??? wat is dat dan?  gaat '' ie boswachter dan zwemmen of besteld 'ie een squadron F16's met clusterbommen om mensen uit het vogelgebied te halen?

Wat een grootspraak weer van een BOA (Bewust Onbewapende Ambtenaar). Dat het voormalig autostrand voor recreatie dicht zal gaan ligt al lang vast.

Dat zijn diezelfde prutsers die 3/4 van de veestapel in o.a. de Oostvaardersplassen laten sterven van de honger, want de natuur is volgens hen maakbaar. Voor god spelen heet dat!

Gelukkig zorgt MVII ervoor dat hele boel daar toch gaat dichtslibben, dus hoe je het ook wendt of keert: het houdt binnenkort op als kitespot.

de spot is toch al naar de klote en gaat binnen 3 jaar dicht, als de slufter helemaal klaar is.

Klopt... Undecided
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #27622 Augustus 01, 2010, 15:46:42
edit2Rapporteer  
Nee ron en michiel , jullie zine het verkeerd.
was gisteren echt erg.
@ron F16 niet nodig jij kite dicht bij de kant en ze kennen je dus vragen ze aan je of jij die smurf uit het gebied wil halen en dat doe jij natuurlijk want je wil ook dat playa open blijft. (toch?)

Jullie helpen hun gewoon netjes  Grin als ze dat vragen. ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27623 Augustus 01, 2010, 15:53:52
edit2Rapporteer  
Nee ron en michiel , jullie zine het verkeerd.
was gisteren echt erg.

Ik weet het O, ik was er gisteren ook in de buurt, en zag ze zelfs aan de slufterkant in het vogelgebied kiten. Daar ligt immers met laag een prachtige zandbank...net voor die vogelspotpost (die zal ook wel dicht zijn sinds de sluiting van de weg naar de sluf)

Vanuit de verte was het goed te zien hoeveel mensen er in het vogelgebied voeren. Echt heel veel.

Echter, wat mij ook wederom opviel was de hoeveelheid mensen ZONDER kite in het water, oftewel de beginners die aan het lessen waren. Het leek wel voor de deur bij een supermarkt in Rusland 20 jaar geleden.
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #27624 Augustus 01, 2010, 17:00:16
edit2Rapporteer  
gaat er iemand vanavond mee bodyboarden, zie hieronder hoe het gistren was Wink


http://www.youtube.com/watch?v=gg20oKgqWQc&feature=player_embedded

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.