|
madvisionz
Gast
|
Check vliegerweer, staat op playa nu een knoopie of 357!! Haha Wat zijn die gasten allemaal aant doen joh.
|
|
|
RobertV
|
Ik denk dat je de graden tabel hebt bekeken ? Hier gaat t gewoon goed
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Leuk die link met weer...maar ik als kleurenblinde kan weinig met zulke plaatjes...en dan is het ook nig in Km/u. Maar goed..wat zegtie over zaterdag?
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik stel voor dat we allemaal iets roze meenemen, als tegenhanger van het spektakel dat plaatsvindt in 020. Kinky Mart neem jij de kite van je zusje weer mee, staat beter dan die zwarte limited edition, die uiteraard iedereen heeft.
Ik neem aan dat jij roze setje genoeg in je kast hebt liggen dus neem er eentje mee voor me dan....... Ik ga zaterdag weer proberen het circus een keer heel te houden want die loop/zwemsessie en ploffende kites ben ik nu wel zat!!
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
afgelopen 2 maanden de dagen dat ik er was zoveel telelenzen gezien en geen foto's van jullie acties,hoe kan dat mensen. Het is leuk om een beetje op de hoogte te blijven, nu ik niet zo vaak meer op het strand ben.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ik stel voor dat we allemaal iets roze meenemen, als tegenhanger van het spektakel dat plaatsvindt in 020. Kinky Mart neem jij de kite van je zusje weer mee, staat beter dan die zwarte limited edition, die uiteraard iedereen heeft.
Ik neem aan dat jij roze setje genoeg in je kast hebt liggen dus neem er eentje mee voor me dan....... Ik ga zaterdag weer proberen het circus een keer heel te houden want die loop/zwemsessie en ploffende kites ben ik nu wel zat!! Whahaha, tulak, bij weinig wind is mijn roze oilily zak a.k.a. "kite van mijn zusje" er gewoon bij!! 8uur parkeerplaats palenplaya dan maar? @Johnny Duitsekite Bakker; genoeg ducktape mee? ouwe sloper!
|
|
|
R.B.
|
Denk dat ik zaterdag ochtend 9uur op autostrand ben. heb wel weer is zin om beetje te varen enzo.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Volgens mij word het weer helemaal nix morgen Robin.... Zie de windvoorspelling steeds meer afnemen.
|
|
|
Nickeltje
|
Wat een ellende met de wind zeg... Had ook gehoopt om morgenochtend vroeg te kunnen kiten, voor de drukte met lessers enzo uit, maar het ziet er inderdaad nu nog wel te doen uit, maar heel veel minder mooi dan de voorspellingen die ze gister gaven...
|
|
|
|
Nickeltje
|
Ik snap de plaatjes niet helemaal. Hoe haal je hier windkracht uit? Of is alleen richting te zien? En dan is de richting van zaterdag toch gunstiger dan van vanavond?
Sorry.... natural-blonT....
|
|
|
R.B.
|
Geel is surfbare wind, Groen is geen surfbare wind. Hoe geler hoe harder de wind en hoe groener hoe zachter de wind. Lichtgeel kun je zeg maar skimboarden Geel kun je knallen Lichtgroen is blijf maar lekker thuis
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
vanavond wind? forget it....
Morgenvroeg mot je aan de bak.
SYNOPTISCHE SITUATIE: Een rug van hogedruk, rond zonsopkomst boven het oosten van het land, trekt verder oostwaarts. Een occlusie boven de Britse Eilanden trekt oostwaarts. Morgenochtend bereikt het front onze westkust en trekt dan langzaam verder over ons land oostwaarts.
WIND: Geen bijzonderheden. Op nadering van de occlusie laten de modellen de wind aantrekken tot een 6 bft boven de Noordzee en mogelijk ook onze kustdistricten.
dus als je geluk hebt kan het wel even stevig waaien morgen vroeg.
|
|
|
Nickeltje
|
En hoe vroeg is vroeg dan?
Bedankt voor de uitleg trouwens!
|
|
|
|
R.B.
|
Ron (aka okioki) we gaan het in de gaten houden welke voorspeller het goed heeft.
Jouw glazen bol of mijn glazen bol. hahaha
|
|
|
|
Nickeltje
|
Aha, dat sluit nog wel aan met de plannen, ik wilde om 7u bij het strand zijn om de lessen voor te zijn, maar om dan maar een krap uurtje te kunnen kiten iets me iets te veel heen en weer rijden vrees ik...
|
|
|
R.B.
|
Ja ron dat is nog van toen michiel amper in dit topic reageerde hahaha. En toen de slufterhufters hier nog kwamen. Vroegâhhhh.
Ach ja laat het nu maar waaien. Ben het zat en heb over een uurtje weekend.
Trouwens laatst nog zo'n legendarische post van Le@n gelezen, ik moest er ff goed om lachen : "Ik weet ook niet wat ik in dit topic doe, kom niet uit rotterdam. Ik weet niet eens wat ik op deze site doe. Ik was op zoek naar auto spullen en belande op deze site en hang hier nu al jaren rond"
Deze opmerking geld volgens mij voor ons allemaal whahahaha.
|
|
|
|