martijn
|
Haha Ed, wrijf het er nog maar een x in! Baalde dat ik er niet bij kon zijn! doen hem snel een keer over dan. Heb opzich nog wel een aantal keer lekker die 9 mayhem rond kunnen gooien gister op hvh, stonden weer dikkedikke bakken!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
hmm jammer dus net zo als zondagmiddag, die vond ik ook vies tegenvallen itt de vroege ochtend Smiddags op ouddorp, vond de zee maar matig. Vooral veel butsen.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Binnenkort willen Rob en ik graag een keertje mee, keep on posting! Wat een dikke downwinder hebben wij gemaakt vandaag zeg.. heb de loop van mijn leven gedraaid @martijn toen we opstapten was de wind eigenlijk echt te hard voor wat mooi's, alleen huis ter duin liep aardig, en met nog laag water verder op zee monsters die af en toe mooi braken.. dankzij een lekkende kite een lange pauze op noordwijk zuid (jaja) daarna met opkomend tij bij katwijk en vlak voor wassenaar af en toe bijna perfecte cleane lijnen gezien.. ben later nog met mn waveboard teruggelopen vanaf eindpunt wassenaar, helemaal kapot, kon echt niet meer, maar was sick
|
|
|
CCaptain
|
Gisteren naar Vrouwenpolder gegaan. Einde middag daar en het hele strand onder water, volle poel, mega golven en een zonnetje, heeerlijk! Na 3 rakjes te hebben gevaren loop ik m'n 7m, hoor KNAP, voel een klap op m'n hand en zie m'n torchie beneden me fladderen. Na de bellycrash zag ik dat ik nog een halve bar vast had... M'n 7 flapperend en draaiend op het strand en ik wachten. Hoewel de meesten doorvoeren kwam er na een minuut of 5 een gast met een helmpie die de moeite nam m'n kite te borgen zodat ik de boel op kon ruimen, thx! Hebben meer mensen hier last gehad van een brekende bar? T'is Het was een Naish 2010 shift bar, gekocht in mei dit jaar. En het was zo'n mooie dag... Top dat veel van jullie wel lekker hebben gevaren. @ Ed Sprak ik je laatst op de parkeerplaats autoplaya? Zou weleens mee willen downwind, met m'n directional.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ja Ed die heeft vorige week maandag zijn bar gebroken...het gat waar je depowerkoord doorheen gaat was precies in het midden door gebroken...vraag het hem maar...
|
|
|
|
rich@rd
|
verwacht je toch niet. zou m liever onder water zien!
|
|
|
CCaptain
|
ja Ed die heeft vorige week maandag zijn bar gebroken...het gat waar je depowerkoord doorheen gaat was precies in het midden door gebroken...vraag het hem maar...
Thx luchtvaartdude! btw, mijn bar is aan aan de zijkant gebroken. Lijken twee verschillende maat buisjes in te zitten met een vezelachtig omhulsel ?? verwacht je toch niet. zou m liever onder water zien!
Yep. vlak onder de waterspiegel. Kunnen we lekker poppen op dat golfje
|
|
|
Eagle-Jan
|
verwacht je toch niet. zou m liever onder water zien!
mag hopen dat dit een fotofuck is... @ CCaptain je zei dat je bar in mei is aangeschaft, dan is dit toch garantie?
|
|
|
|
CCaptain
|
@ Eagle-Jan Yep daar ga ik wel vanuit. ja Ed die heeft vorige week maandag zijn bar gebroken...het gat waar je depowerkoord doorheen gaat was precies in het midden door gebroken...vraag het hem maar...
@ Ed Vast niet bij mikado of twirling
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Heyyy kapteintje, Misschien moet je wat minder BBQ-en Leo die heeft vorig jaar ook zijn bar gebroken hangend aan zijn 7 m2 met dikke woei!! garantiegevalletje!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hij schijnt nu uit de onderhandelingen te stappen om een nieuwe partij op te zetten; de PVHZIV oftewel de Partij Voor Hakken en Zagen in Vrijheid.
|
|
|
CCaptain
|
Misschien moet je wat minder BBQ-en @ Hijo Je wilt toch nog wel een bbq sessie doen in september? Krijg je extra kippevleugels voor nog meer hangtime
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Doe dan maar 'spare' ribs want die klappers met die nog niet kloppende loops zijn zo hard dan kan ik wel wat extra ribbetjes gebruiken
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@Captain je zal mij wel gesproken hebben ja! voorlopig geen downwinders meer, tenzij die wind volgende week wat meer naar noord draait.. dat zou wel heel mooi worden dan. Zal zeker weer waarschuwen van te voren heren;)
barretje ging doormidden toen ik m instuurde in een dikke vlaag voor wat de sprong van het jaar ging worden. trok aan mn bar en had toen ineens niks meer in mn handen. ging gelukkig maar een beetje de lucht in. hij was wel echt dwars doormidden..:
|
|
|
Eagle-Jan
|
hey wind verslaafde soortgenoten...zondag schijnt het weer te gaan waaien....alleen komt de wind pal uit het oosten, iemand nog ideen waar we heen kunnen gaan...wil nog ff rammen voor ik naar Zuid afrika ga
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Hij schijnt nu uit de onderhandelingen te stappen om een nieuwe partij op te zetten; de PVHZIV oftewel de Partij Voor Hakken en Zagen in Vrijheid. hij vergeet dan alleen nog wat de PVHZIVZV oftewel de partij voor hakken en zagen in de vrijheid zonder vogels. hey wind verslaafde soortgenoten...zondag schijnt het weer te gaan waaien....alleen komt de wind pal uit het oosten, iemand nog ideen waar we heen kunnen gaan...wil nog ff rammen voor ik naar Zuid afrika ga
Rockanje of stiekum op de grevelingen
|
|
|
|
rich@rd
|
horst? muidenberg?
|
|
|
|