Filmpje! van vrijdag op de zandbank. Je moet m wel op fullscreen zetten, want we hadden de camera gewoon aangezet en laten lopen, dus er is niet gezoomd ofzo:) Joggli krijgt een puntje appeltaart voor de mooiste crash (de laatste)
haha tnx, maar moet veel beter kunnen toch;) het schokt als de malle, en stilstaande beelden enz. komt door de combi van movie maker en mijn pc, adobe trekt ie niet helaas. verder dan alles achter elkaar plakken kom ik niet.
maar volgende keer met 2 cam's en een andere pc kunnen we wel een leuk filmpje maken ja!
trekt de wind nu toch een beetje aan, gaat er nog iemand ergens kijken zo?
« Laatste verandering: Oktober 05, 2010, 11:53:10 door Ed. »
Heejj.. Net 'n nieuw topic aangemaakt voor morgen. Had deze nog niet gezien. Het lijkt erop dat het morgen bij de zandbank van oostvoorne/rockanje/slufter weer goed vaarbaar word. Ik wil het risico wel nemen om te gaan in ieder geval. Laat even weten als iemand gaat en nog 'n plaatsje heeft in de auto.
wordt het morgen nog wat of niet ? iemand michien een guru pro plaatje
Hier!
ZZW is niet fijn op Oostvoornse, maar niet gevaarlijk in de zin van kunnen afdrijven. Alleen vlagerig omdat de wind over de duinen komt. Pas een paar honderd meter uit is het beter.
wordt het morgen nog wat of niet ? iemand michien een guru pro plaatje
Hier!
ZZW is niet fijn op Oostvoornse, maar niet gevaarlijk in de zin van kunnen afdrijven. Alleen vlagerig omdat de wind over de duinen komt. Pas een paar honderd meter uit is het beter.
@ Ed, nice movie man! begint met een lekkere loopsessie!:P moeten we snel weer is doen alleen dn met zw! en dn gwn een bemande camera! hebben we mooiere beelden!