Jesse M.
Geen avatar
|
Idd Jesse iets meer aan het begin van de dag! Maar het verschil is wel nihil hoor!
Agh lekker aan de blauwe Kahoona hangen verder oefenen op springen.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@robert, zit ook te wachten, maar volgens knmi is de wind pas rond 6u bij de wadden :/
|
|
|
thomasr
|
Ed waar vaar je morgen?
|
|
|
joey
|
Morgen ziet er goed uit! Ik ga naar Old Village rond 10.30. Nog meer gegadigden rond die tijd??
|
|
|
thomasr
|
Ja ik ben er zelfs nog eerder. LF kites waarschijnlijk met waveboard jij dan?
|
|
|
|
|
thomasr
|
bezemsteel: even vertalen en je weet het
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Meeste gaan naar ouddorp zo te zien. Kan iemand mij een uitleggen hoe ik daar ongeveer heen rijd. Ouddorp weet ik wel te vinden, maar dan?
|
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ja af te raden voor beginners....was er vanavond en was erg lelijk dus morgen lekker ergens anders
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Vanavond was zeker niet veel op Ouddorp. Misschien morgen beter, wind is dan weer 90 gr gedraait. Anders lekker de duitser dam ofzo.
|
|
|
Matthijs?!
|
Dus rare vraag kan iemand mij ophalen in rockanje voor morgen? om naar bijvoorbeeld de Brouwersdam te gaan, want me autootje moet naar de apk keuring:( Zeer goede timing. Dus kan je me ophalen geef even pm:D
|
|
|
|
Ed.
|
@thomas, Antihero, ea: wij gaan morgen downwinderen van langevelderslag naar wassenaar, kom ook! half 11 bij de wassenaarse slag!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ben morgen ook van de partij op Old Village... Bij de stoel of die daarvoor? Ja, welke wordt het?
|
|
|
|
joey
|
@thomasr. Groene helixjes 2009
Ik ga trouwens 2 afslag rechts na camping de klepperstee.
|
|
|
JB - On The Edge
|
Strandstoel, uur of 10.15... Wind lijkt wel behoorlijk vlagerig....en ben benieuwd wat de golven doen..afgaand tij...dus helaas geen volle poel...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik mot 'em nog ff pasen want mijn nieuwe lijnen zijn er nog niet en ik ga niet meer met de oude (staan op springen) plezier mannen.. volgende week dan maar..
|
|
|
rocket man
|
Der Rudi, dat vinnik een goeje. Voor diegenen die gaan: voorzichtig, knmi zegt uitschieters van 10kn boven gemiddelde wind.
|
|
|