|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik ga ook nog niet rijden, 7 knopen minder in uur tijd...
|
|
|
|
|
joey
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ! Wilde net in de auto stappen. Dan mijn krachten maar sparen voor morgen!!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Tja..volgens KNMI zou de wind vandaag afnemen nadat hij van ZW naar W was gedraaid...nou....dat is dus rond 9 uur (tijdens die dip) gebeurd...dus dat gaat hem niet meer worden vrees ik....hmm..alweer een dag door mn neus geboord...morgen kan ik niet...wellicht wordt zaterdag nog wat...
|
|
|
norton
|
Hij zit toch nog steeds op een knoop of 18 ??
Meer dan genoeg voor een beginner toch ?? Ik wilde er rond 12.00 zijn.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ben er morgen ook echt bij op Playa!! Denk eind vd ochtend! (rode Waroo (11 of 9), lang gast, lang haar...enfin..je ziet me wel..)
Gezellig Jochem maar ik zal die 11 maar thuis laten!! Ik ben er om 10u morgenochtend rood witte C4 9m2 en als we klaar zijn met dikke big airs.....mijn 7m2 helixje blauw zwart.... @rich@rd Hoe laat ben je van de partij?? Jij mag niet ontbreken bij een dikke airsessie!! @Ron Kom je nog strakke platen schieten of kan je het allemaal niet aanzien momenteel? nee, ik kom denk ik wel. ff kijken hoe ik me voel, gaat op het moment erg goed. kan in ieder geval auto rijden ....valt me erg mee tot zover. Vind het wel leuk om jullie ff te zien ploeteren morgen. welk pijnlijk als ik niet mee kan spelen , heb wel weer eens zin een een dikke 8 bft.
|
|
|
Ed.
|
vandaag voor het eerst sinds tijden weer voor niks naar het strand gereden.. maar ach het was wel gezellig. robert en gaastra dude (hoe heet je ook al weer) 1 van jullie heeft zn prolimit schoentjes laten liggen, heb ze achterin liggen.
Wie waar hoe laat morgen?? diep water opzoeken ergens? of autostrand, wordt ook mooi met hoog 's middags!
|
|
|
norton
|
jammer genoeg was t voor niks ja( zelfs niet met 12m en spleene 164 hahah) , had er zelfs vrij voor gevraagd.
nu afwachten hoe t zaterdag wordt........ hoop doet leven.......
|
|
|
thomasr
|
Anti-hero: je hebt PM Laatste keer dat ik een fatsoenlijke 8bft sessie had was een jaar geleden op de sluf... nu is het eindelijk weer herfst, kan ik niet varen
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@Ed: Zijn mijn schoentjes ben nog niet gewend om schoentjes mee te nemen vandaar. Ik neem morgen middag een maatje mee dus denk dat het Autostrand wordt! Dan kunnen er mooie plaatjes geschoten worden.
|
|
|
|
joggli
|
Ed, grote kans dat ik morgen tog wel kan, maar dt wordt dn wel pas smiddags.. ik laat het je ng wel ff weten dn!
|
|
|
martijn
|
Fack toetsen, ik wil morgen ook mn 7 rond gooien!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
gasten, volgens mij rekenen jullie 10 knopen minder dan wat windguru aangeeft. slecht plan om te loopen tenzij je met 85km/u wilt landen. Overleef kiten wordt het dan. Of ben ik nou een ouwe zeikerd? mss kom ik ook wel ff.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Loopen met 35kn moet toch kunnen, heb niet voor niks een 6m. Probleem is alleen dat het wel erg lang geleden is allemaal en ik nog nooit met een 6m dik geloopt heb......
Oja, als iemand nog een plaatsje vrij heeft voor een Dordtenaar, scheelt Ed weer een stukje omrijden.
|
|
|
rich@rd
|
nou jongens ik heb echt veel zin in morgen kan alleen nog niet zeggen hoelaat.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Morgen 10u op de playa ligt in de planning!
@Evan Culture boy is morgen ook om 10u op de playa en komt ook uit dat schapendorp! Je durft wel in dat prakkie van Ed!!
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Evan je kan meerijden, moet nog even langs stellendam rond 9:30 en ben rond 10:00 op de playa, ik moet wel om 13:00 naar huis. Maar je kan vast met iemand anders mee terugrijden.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
nou jongens ik heb echt veel zin in morgen kan alleen nog niet zeggen hoelaat.
Dan zal ik het doen voor je - 10u f*ck it
|
|
|
Ed.
|
heej heej. dat prakkie zorgt wel voor een hoop dikke sessies hoor. ze is zelfs koningshuis proof, welke auto kan dat nou zeggen
Wordt gezellig zo! ben benieuwd wie m morgen nog allemaal rond durven te gooien dan, ik weet wel dat ik nu alvast 7 kleuren schijt bij het idee
|
|
|
rich@rd
|
hey hijo, bel jij mn baas dan effe!!! nee ik denk zo rond een uur of 1 samen met andere richard, word zn eerste stormsjees!!! hey dave, kom je ook?
|
|
|
|