El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ron Rodeo was vandaag ook al weer aan het knallen! of is het hem tog niet? Vond een foto van hem op Hanglos: Ziet er ruig uit Ron! Weet je zeker dat er niet meer vingers af zijn bij je rechter hand? pim! de beul!
|
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Ed toch nog uit de auto kunnen komen.
spijtig genoeg moest ik de playa verlaten, er moest gewerkt worden.
Maar wat een sessie in de voege ochtend, morgen rond 12:00 weer even.
|
|
|
|
Micky
|
Ron Rodeo was vandaag ook al weer aan het knallen! of is het hem tog niet? Vond een foto van hem op Hanglos: Ziet er ruig uit Ron! Weet je zeker dat er niet meer vingers af zijn bij je rechter hand? pim! de beul! Pim rullez!! Afgelopen winter ook een paar bikkel sessie's gevaren met hem op Langevelderslag met +2 graden, sneeuw en hagel...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
pim kickt aars idd, heeft ook net lang langs de kant gezeten ivm operatie.. vet dat ie weer kan varen
morgen hopelijk half 9 playa! Markus gezellig zie je daar!
|
|
|
joey
|
Zo even wat plaatjes erop gooien van vandaag.
|
|
|
joey
|
Zo dat waren de meeste, mocht je een leuke zien pb dan effe. Dan stuur ik m door in het orginele formaat.
|
|
|
martijn
|
Morgen nog iemand die rond 11 uur vanuit rotterdam gaat? Heb mn laatste toetsjes er dan namelijk opzitten en heb vandaag ook al moeten missen...
|
|
|
Micky
|
Zo hoog gaan die helixjes dus niet....
|
|
|
joey
|
Zo hoog gaan die helixjes dus niet.... Ze kunnen best wel hoog hoor.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ron Rodeo was vandaag ook al weer aan het knallen! of is het hem tog niet? Vond een foto van hem op Hanglos: Ziet er ruig uit Ron! Weet je zeker dat er niet meer vingers af zijn bij je rechter hand? Haha wtf Jesse, ik heb nog niet te klagen zie ik, ik kende het verhaal ook van Rudo.
|
|
|
CCaptain
|
ivm voorspellingen en ingezakte wind wordt het Rockanje voor iets meer vaartijd.
|
|
|
wibi
Gast
|
Rockanje of autostr ik ben er rond 12 uur
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
damm, gister was echt de max high-end voor mij! Beetje varen en springen en de vlagen waren echt gemeen!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ron Rodeo was vandaag ook al weer aan het knallen! of is het hem tog niet? Vond een foto van hem op Hanglos: Ziet er ruig uit Ron! Weet je zeker dat er niet meer vingers af zijn bij je rechter hand? Hey das toch die zelfde gast die laatst vroeg voor tips om handle-passes te doen??? Respect voor die gast om nog te gaan varen met zo'n hand, en er nog vette trix uit gooien ook!!! Morgen zit ik helaas in Schinnen/Limburg, maar als er wind is ben ik er zondag wel bij (zo te zien word het 3x nix zondag)....
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ron Rodeo was vandaag ook al weer aan het knallen! of is het hem tog niet? Vond een foto van hem op Hanglos: Ziet er ruig uit Ron! Weet je zeker dat er niet meer vingers af zijn bij je rechter hand? Hey das toch die zelfde gast die laatst vroeg voor tips om handle-passes te doen??? Respect voor die gast om nog te gaan varen met zo'n hand, en er nog vette trix uit gooien ook!!! Morgen zit ik helaas in Schinnen/Limburg, maar als er wind is ben ik er zondag wel bij (zo te zien word het 3x nix zondag).... Schinnen ..........of all places? Dan kun je gaan kiten op het grindmeer van Kessenich: onze Limbo-homespot Da's pas echt vlagerig
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hahahaha OLTEN, heb je zo'n strikje ook in het echt liggen? ik wordt dat verband een beetje zat.... bedankt gabber.
|
|
|
Iw@n
|
NEEEEEEEEEE weekend en weer geen wind.. dacht eindelijk te kunnen gaan varen...
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
denk dat ik maandag maar een daagje ziek ben deze week tentames gehad, heel de week blokken, tsja dan is er wind, hoef ik niet veel meer te doen is het weg ik hoorde btw ook dat de griep heerst
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
WOW! Misschien niks met kiten te maken, echter wel met Ron. Me moeder heeft zich net in een stuk glas gesneden met haar... 'vinger'. Dammit man, ze vroeg of ik wou kijken omdat ze het zelf lievr niet wou. Terrrrrrring, niet alleen het topje maar gewoon heel haar wijs vinger ffies in twee stukken gesneden. 2cm diep, 8 cm lang... leek wel een open liggend broodje waar ketchup in zit. bah! Momenteel word't ze (2min geleden) door me zus naar de 1ste hulp gebracht. Als mensen foto's willen zien moet je het maar zeggen, ahah ben op dit moment toch wel benieuwd.. Zag er echt echt bizar uit!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
damn jesse, succes dat klinkt niet lekker, hopelijk zijn alle peesjes enz nog heel!
Wie waar wat hoe laat maandag? gekke oostenwind spot?
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Verdorie Jesse! Je moeder snijdt haar vinger aan flarden en jij wilt foto's maken voor je perverse kitevrienden! ...........wanneer kun je ze posten?
|
|
|