Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
als het nou een beetje droog wordt en die wind een beetje aan blijft ben ik weg
|
|
|
joey
|
Hier in hellevoetsluis is het wel droog, maar geen zuchtje wind....
|
|
|
kappie
|
de hoek is droog voorlopig 20 knopen...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Jef. Go or no go? Ik anders alvast naar 's gravezande strand wandeling is ook lekkah. Moet er nog iemand mee rijden uit rotterdam?
|
|
|
|
kappie
|
Niet verkeerd waar in s'gravenzande?
vluchtenburg ofzo?
|
|
|
Ed.
|
joey heb ie zin om gewoon ff te gaan kijken? staan nu toch 20-22 knopen
dan ben ik over een uur in ouddorp
|
|
|
kappie
|
@ Eagle-Jan Bel ff als je in de buurt bent ik woon er bijna naast namelijk..
|
|
|
joey
|
ik kom wel effe kijken, welke afslag. strandstoel?
|
|
|
Ed.
|
ja best, ik ga gauw weg, ben er over een uur, hopelijk eerder. te herkennen aan een kleine gare swift zie je zo
|
|
|
joey
|
oke tot zo. ik grijze astra met deuk
|
|
|
Eagle-Jan
|
zooo dat was 's Gravezande..... wind.... muah, had meer gemogen maar de stroming.... damn wat was die hard!!! maar goed ook weer overleefd
|
|
|
ItsMe.Erik
|
OP scheef ging het ook lekker. alleen na 2en kakte de wind in en er was behoorlijk veel stroming, maar weer even lekker gespeeld.
|
|
|
Ed.
|
Ja het was wel even lekker, nog 5 minuutjes echte wind gehad ook.
Maar haal de snowboards maar vast uit het vet. Voor volgend weekend alweer kans op een dikke snowkitesessie, tot 20cm sneeuw verwacht, vrijdag al:)
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Dit was de laatste normale kitedag vanaf nu gaat de winter echt beginnen. Dat wordt tv kijken, alle zo geheten verplichte feestjes
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Dit was de laatste normale kitedag vanaf nu gaat de winter echt beginnen. Dat wordt tv kijken, alle zo geheten verplichte feestjes
Nou dacht het niet... 21 dec hop naar Sardinië raggen op het eiland waar de mistraal het land heeft vorm gegeven!!!
|
|
|
|
joey
|
Volgende week mach 10 snowkiten Vlagen van dik in de 40 knopen, windchill brrrrrrrr
|
|
|
|
ROBST3R
|
sneeuwt het in nl?
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Was een mooi windje voor het Oostvoornse meer. Zijn er liefhebbers gegaan??????
|
|
|
rich@rd
|
ik zet mn geld op dinsdag in, wil dan naar de drunese duinen om lekker van de duinen af te springen, een quote van piet de pauluskabouter; zaterdag op zondag. Zondag neemt de kans op sneeuw vanuit het zuiden toe. De meeste sneeuw verwacht op maandag en dinsdag. Dit kan samengaan met een krachtige of misschien wel stormachtige wind. En dan valt er waarschijnlijk een paar centimeter.
laten we het hopen!
|
|
|