|
|
|
|
R.B.
|
Er ligt genoeg sneeuw. Er komt nog meer sneeuw.
Samengevat= robin gaat snowboard en kites pakken en fun maken.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Hehe, net gewerkt! Rond 12u ga ik snowkiten... Waar is nog de vraag, gaat het zwijndrecht worden of gaan we toch richting de maasvlakte of Hellevoet? Rob weet jij al waar je gaat? Staat wind en Sneeuw, dat heb ik nog vaak mee gemaakt!
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Ed Ik zie je om 11u @ Hellevoet! (: 7 of 10? ik weet het niet.. vedraait lekker windje hier in het binneland! @Robbb kom jij ook nog aanwaaien ipv vieze plaatjes te blijve posten?
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@O ik twijfel nog, heb alles mee;) Staat een verdraaid lekker windje inderdaad! 7m is ook mee! rij nu weg, zijn er ook rond 11u. Heb er zin an
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
hel., hoop op sneeuw, maar als t te hard waait dan moeten we wel het water op toch
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Het sneeuwt hier inmiddels behoorlijk hard en is de combi kiten en sneeuwen ook geen ongelukkige combi ivm met statische lading die onstaat??
Ga jij nog Rich@rd bij jou in de buurt??
|
|
|
rich@rd
|
zwijndrecht!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
iedereen gaat naar hel.. dus ik blijf thuis, veel plezier mannen.
Donald duck, Ootje bij de A4 achter delft ruimte zat... gaan jullie mee??
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Het sneeuwt hier inmiddels behoorlijk hard en is de combi kiten en sneeuwen ook geen ongelukkige combi ivm met statische lading die onstaat??
Ga jij nog Rich@rd bij jou in de buurt??
ik zou oppassen voor clear-ice opbouw op je vliegert.... dan wordt ie zwaar en dondert hij naar beneden.
|
|
|
Jeroen89
|
Heeft het nog zin om richting hel te rijden om op het water te gaan?
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ik ga nu richting rockanje het water op, houd niet van snowkiten.
|
|
|
Jeroen89
|
@anti-hero. Hoelaat ben je op rock. Dan gaat ik ook die kant op.
|
|
|
|
joey
|
Hellevoetsluis was leuk met de 7 in de sneeuw. het sneeuwde te hard om het water op te gaan vond ik.
|
|
|
Jeroen89
|
Het was niet te doen op de weg. Ben omgekeerd.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
rockanje ziet er altijd een beetje lullig uit qua spot, maar nu was het een bizar plaatje. donker grijze lucht, alles wit en snoei harde wind.
|
|
|