El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ha was best te doen, fred achter de tractor en hijo maar pussy loopen dus ik dacht, ik trek er ook maar een paar. Naja! helemaal niet moelijk (in 14 knopen)
Markus wat had jij voor kite dan? ik oranje OR Rise 13m
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Ruud, John lekker lopen pussyloopen! Bij mij liepen ze vandaag niet, het waren "ikvalalseenbaksteenuitdelucht" loepies!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
We hebben je mooi zien vliegen vandaag Rudo! met 1 mooie crash erbij ook Was gezellig op de playa, toch nog een beetje wind gehad Zijn er morgenochtend nog gelukszoekers? als er op ouddorp weer zo'n stroming staat als vandaag, is het morgen tegen de wind in..
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Morgen ben ik van de party als er echte wind staat.... In de ochtend maar eens kijken of ik in ga inpakken ja of nee... Goed om te horen dat er een aantal vandaag toch plezier hebben gehad.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Was wel even lekker spelen vandaag maar een knoopje op 5 erbij mag gerust de volgende keer. Nog wel een gezellige nabrander Rudo dat moeten we vaker doen!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Noord Holand was clean en top qua wind! was alleen niet mn daggie, eerst de 11m op zwaar overpowered toen de 7m maar gepakt weer te weinig ..of kwam het door al die fotografen (5x) met telelenzen...
|
|
|
martijn
|
Hmm ouddorp was niks vanmorgen, toen ook maar naar autostrand gegaan en nog even gevaren met de 11. Die C4 was trouwens wel heel vet hijo! Zou hem graag een keer willen testen als het goed waait
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Be my guest Martijn. Jij was op de playa vanmiddag dus - welke kite voer je?
Ik heb er maar 1 lange sessie van gemaakt dus ff geen praatje pot op het strand vandaag. Olten ook weer eens aan het hobbien gezien en het blijft er toch allemaal smooth uitzien hoor!!
Alleen is iedereen met die klote capjes zo lastig te herkennen!
|
|
|
martijn
|
Ik voer met een wit met rode caution mayhem x 11m. Kou viel overigens best mee in een 5/3 pak met schoentje en cap:)
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
@ El Rudo, ik denk dat we elkaar net gemist hebben dan. was met een Ozone. ik ging rond 2uur van het water. had wel eens met een Mako willen stoeien. :-)
|
|
|
Ondabeach
|
Was weer gezellig gasten,,, 14 m je moet ff pompen maar dan heb je ook wat.. hahaha ja echt een tractor.. Jij was aardig op snelheid Rudo!
|
|
|
richard
|
Wind wat net aan voor m'n 10m maar toch weer even lekker gevaren en het was gezellig toch ! Zonnetje erbij, wat wil een mens nog meer.
Morgen staat er alleen wind in de ochtend. Weet niet of ik trek heb om morgen megavroeg uit m'n mandje te komen.
Zet het wekkertje wel op 7.30 en dan check ik hier wel even of er meer mensen met snode ochtendplannen zijn.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ik kon het niet laten moest en zou even mijn kite de lucht in gooien. moet zeggen dat alles best makkelijk ging ondanks ik lang niet gekite heb.
wind stond wel in een vervelende richting 10 tot 5cm water is niet mijn ding meer.
leuk om te zien hoe iedereen voor uit is gegaan.
@R en hoe zijn die Taboe's?
|
|
|
richard
|
07.30 niet gehaald (snooze buttons zijn er niet voor niets) maar ik geloof dat het niet veel gaat worden. Hij gaat afnemen en draaien naar NO.
Donderdag staat er wel goed op maar altijd even afwachten of dat blijft staan natuurlijk.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
had ook gehoopt op wat wind vandaag, maar getij is pas gunstig begin middag. wind neemt af :-p
|
|
|
rich@rd
|
zo gister onder die oerdegelijke hadlow pro gehangen!!!
wat een super kite is dat zeg hey, nog heel effies doorsparen en dan hoop ik hem over een maand thuis te hebben. en dan maar weer snel het water op!
wat een stoere filmpjes trouwens allemaal van dat snowkiten! heb wel een beetje spijt dat ik ook niet langs de kust ben gegaan vorige week zaterdag!
|
|
|
|
rich@rd
|
klopt ja alleen jammer dat er te weinig wind was om het water in te gaan, was daar pas rond half vier. moest eerst werken anders duurt het nog langer dat ik het geld heb!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ El Rudo, ik denk dat we elkaar net gemist hebben dan. was met een Ozone. ik ging rond 2uur van het water. had wel eens met een Mako willen stoeien. :-)
Ozone catalyst? die heb ik wel gezien, volgende even meeten. M'n Mako proto komt pas in januari, en die zal niet zo comfi zijn als de productiemodellen. Ik had gisteren wel de King 165-45 bij me als mutant, heb op een Zen 08 gevaren.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
was lekker op playa vandaag 5 man op het water, zonnetje, wind was even afnemend toen kwam er een regen bui en BAM 11m overpowerd dus even genieten daarna was de wind gewoon perfect. Helaas erg shoppy maar dat maakt niet uit.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
.... wind was even afnemend toen kwam er een regen bui en BAM 11m overpowerd dus even genieten daarna was de wind gewoon perfect. Yep, wrijf het er maar in Zag het pas aan einde van de dag dat de voorspellingen weer eens helemaal ruk waren. Misschien maar spulletjes verkopen, want ik kan geen les meer nemen in dit jaargetijde om weer eens te leren hoe het ook alweer moest...
|
|
|