@MB & ed jullie wonen 3 keer rollen van het strand, er was zelfs iemand die 10 min. van Mirns woont op onze spot.
De tijden dat ik de hele dag kon gaan liggen wachten totdat het misschien een beetje gaat waaien zijn ver achter mij... Tegenwoordig moet ik keuzes maken, en gisteren dus (achteraf gelul) een verkeerde
Was een grap O.. zat me op te vreten thuis. En het is toch 45 min tuffen van Gouda naar paalja.. maar het is jullie zeker gegund, vooral die kerel uit mirns!
Kan ook echt niet wachten om eens lekker golven te rippen, de laatste tijd teveel golfsessie's in het water zien vallen
Donderdag ziet er nog steeds goed uit. Alleen wel een beetje last van hemelwater maar goed. Kan zelf helaas donderdag niet dus ik hoop dat de vrijdag nog wat moois in petto heeft.
Was een grap O.. zat me op te vreten thuis. En het is toch 45 min tuffen van Gouda naar paalja.. maar het is jullie zeker gegund, vooral die kerel uit mirns!
Kan ook echt niet wachten om eens lekker golven te rippen, de laatste tijd teveel golfsessie's in het water zien vallen
ik zal maar niet zeggen dt ik hier elke dag golfjes rip.... ed je mist wat jong, beter zeg je die snowkite trip af en kom je alsnog hier nr CT
ik zal maar niet zeggen dt ik hier elke dag golfjes rip.... ed je mist wat jong, beter zeg je die snowkite trip af en kom je alsnog hier nr CT
Jij hebt duidelijk nog nooit lekker gesnowkite:p volgend jaar haal ik wel weer in. ik verwacht wel dikke golfrij skills dan heh, komende lente
jullie maken wel een beetje fototjes of een dikke movie ofzo toch?
Ik heb ook nog een leuk filmpje gemaakt van vorige maand met die dikke wind, kwaliteit is alleen niet zo. Rob weer bedankt!
@ed/rob: leuk fimpje. Handig gedaan zo vanaf een vast standpunt filmen op de dijk. Ik vind de kwaliteit juist wel meevallen. Kunnen jullie wel onder het volgnende snowkite filmpje een kersthitje zetten ? Mariah Carey of zo. Dan blijven we in goede sferen (alhoewel die reggeasound me weer doet verlangen naar de zon)
@hijo: vrijdag wordt goed alleen blijft het niet droog. wel 4 graden brrrrrr, denk dat ik m'n sjaal maar meeneem.
Jij hebt duidelijk nog nooit lekker gesnowkite:p volgend jaar haal ik wel weer in. ik verwacht wel dikke golfrij skills dan heh, komende lente
whahahaha gast jij ben duidelijk nog nooit in kaapstad geweest gast zowiezo moet je volgend jaar ook gaan, wij gaan wass ook gwn weer... maar goed, dt is ng ver weg joh... eerst hier ng ff 2 maanden chillen en dn het seizoen in nl weer!
@Hijo je mag niet meer op de binnenschelde, alleen op het meertje daar, en dan moet je echt zw tot wzw hebben, anders is het retevlagerig. En dat meertje zal wel rond het vriespunt zijn nu
We waren in het zuidwestelijke hoekje bij de huizen opgestapt, bij dat kleine strandje (20m breed ofzo)
Ik ga liever voor ouddorp, knmi zegt s middags afnemend dus beetje op tijd erbij zijn is wel gewenst