Rich@rd>>>238,2
|
Gisteren idd een mooi dagje gehad .......met mijn tweety
Maar olten je moet er wat voor over hebben ......
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Damn, ik zit he-le-maal vast. na 2,5 maand geen enkel sport gedaan na duim incident en nu 2 dagen kiten achter elkaar. pfffff helemaal fakked up. Moet snel weer aan de gewichten gaan hangen en gaan hardlopen. Voor mij ruim 3 maanden (gelukkig niet door letsel), en een dagje 2 uur beetje rakjes trekken. Je kunt me opvegen
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Michiel spring dan in april ook op die kameel dan ben je de rest van het jaar weer toppiefit! Doe eens gek....
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Zijn er nog mensen die woensdag gaan kiten bij voldoende wind?? Gr.
|
|
|
|
martijn
|
Lekker Ed! ik heb ook weer eens zin in zo'n sessie man! Alleen dan met zo'n, en nw 7 op ouddorp
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Heej dik man!! kijk morgen avond wel ff wat het gaat worden woensdag..... Gr. Vincent
|
|
|
CCaptain
|
Kickuh filmpje man! Wordt altijd jaloers van zulke beelden...
.
|
|
|
hijo del viento
|
Neem dan je camera weer mee de volgende keer ;-) Wacht er trouwens maar 3 weken mee want dan ben ik ook weer in het land!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Neem dan je camera weer mee de volgende keer ;-) Wacht er trouwens maar 3 weken mee want dan ben ik ook weer in het land! Ga jij eerst eens uitzieken, ziektekiem Dan op vakantie en daarna voorbereiden voor Dakhla!!
|
|
|
rich@rd
|
Neem dan je camera weer mee de volgende keer ;-) Wacht er trouwens maar 3 weken mee want dan ben ik ook weer in het land! ja ja nu weten we het wel!!! have fun daar!
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
En gaan er morgen nog mensen kiten?? Wind is wel minimaal helaas........ Gr.
|
|
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
@Erik dacht rond de 31 knopen met stoten tot 40?? Of overdrijf ik dan ed? @Eagel Jan hebbie je kite al geplakt? Die ik net iets telaat voor je gavangen had
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
nee nog niet... weet ook niet of ik daar nog zin in heb... mischien een goede deal met ozon importeur/distributeur in UK voor 2 c4 of anders flexifoils of misschien zelfs slings... ff kijken wat er gaat gebeuren... @ Fratser ,Maar jij nog bedankt voor het proberen te redden... vond het best raar dat het gebeurde, nou ja raar... dat ik het dit keer niet bij iemand anders zag gebeuren ...oud beestje heeft zijn diensten bewezen
|
|
|
CCaptain
|
@ Hijo Beterschap en tot over 3 wkn! Zal m'n camera ook weer'ns meenemen. Wil eigenlijk eerst een HD cam kopen. Had ik maar een 14e maand...
@ Fratser als AW er goed uitziet ga ik wrschnlk einde middag naar de Bdam.
|
|
|
rocket man
|
Damn, ik zit he-le-maal vast. na 2,5 maand geen enkel sport gedaan na duim incident en nu 2 dagen kiten achter elkaar. pfffff helemaal fakked up. Moet snel weer aan de gewichten gaan hangen en gaan hardlopen. hé, hé zit je samen met Michiel in dezelfde klasse als ik
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
@Hijo, beterschap, ziektekiem!? Doel men hier nu op het feit dat je een ziek mannetje ben, die met het zwarte goud een 13de, 14de & 15de maand verdient en plentie vrije dagen. Of heb je egt buikloop of the flu? In ieder geval lots of fun op the ABC islands Laterz
|
|
|
hijo del viento
|
Laten we het er maar op houden John dat ik een paar kilo lichter het vliegtuig instap. Gelukkig nu weer wat aan de beterende hand want 10u op de pot in een vliegtuig zie ik niet echt zitten...
Keep you informed
@Rich@rd Je hebt wel een strak nieuw speeltje vriend. Ben je er nu helemaal uit qua afstelling?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@fratser, zoiets ja. En als t een beetje gaat waaien morgen zijn wij ook van de partij!
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Chill! Ik ben tussen 11 en 12 op brouwersdam. Zelfde plekkie net voorbij natural high......
Gr.
|
|
|
rich@rd
|
@Rich@rd Je hebt wel een strak nieuw speeltje vriend. Ben je er nu helemaal uit qua afstelling?
ja aan het eind van zondag middag had ik hem goed. en ik heb nog nooit zo,n fijne kite in mn handen gehad!!!
|
|
|
rich@rd
|
nee nog niet... weet ook niet of ik daar nog zin in heb... mischien een goede deal met ozon importeur/distributeur in UK voor 2 c4 of anders flexifoils of misschien zelfs slings... ff kijken wat er gaat gebeuren...
probeer die hadlow 2011 van mij eens!
|
|
|