|
|
Yoram
|
Ik sla dit weekend ook over, hopelijk volgend weekend wat uurtjes vrij.
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
18.00 pas hoog water. Volgens mij kun je daar niks met laag. Hoog wordt wel echt hoog (+195). Dus misschien vanaf 16.00, maar dan is de wind weg. Weekje wachten vrees ik.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
pfffff, net thuis van Enkhuizen. Was een stukkie rijden maar was wel dikke woeiiii voor me 10m. toen we aankwamen stoof het zand, aan het eind van me sessie toch me eerst sbend2blind kunnen landen en Culturboy na wat crashes tog aantal unhooked backroll gedaan! lekker lekker, en dat met deze temp.
|
|
|
TBK
|
Het was voor jullie zeker de moeite waard om ff naar Enkhuizen te rijden Jesse, de kou viel heel erg mee en weer lekkere sessie gehad. Morgen weer of is de benzine op?
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
TBK jullie hebben een super spot daar, dit moet wel tussen ons blijven hoor. Het zal zonde zijn als straks heel regio r dam daar zit. en wat die benzine betreft, ik zal een maandag mijn baas ook even bedanken.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Misschien dat ik morgen ook wel kom als er meerdere mensen gaan, das toch meestal wel leuker ook. Medemblik ook nog een optie als er geen zuid in de wind zit.
|
|
|
|
|
richard
|
Nog mensen voor een low-end sessie morgen ?
|
|
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Rudo waar haal je die meting vandaan dan, welke site?
Awd HvH. Wil wel gaan, maar niet alleen. Iemand nog Oostvoornse Meer achter erofun?
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gewoon even doorrijden naar Enkhuizen staat nu 20-25 kn
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ben er niet nog geen zin gehad om auto te repareren.
veel plezier iedereen die wel gaat
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Gisteren op Enkhuizen,
Een heerlijke sessie mogen beleven samen met Jesse! Na een korte stop vraagt iemand me: "darfen Sie mich hilfen". Een klein mannetje, snorretje en al opleeftijd. Sta ik dus stomverbaasd in Enkhuizen 1 graad en een hele mooie bries, waardoor de gevoelstemp op ver onder nul ligt, tref ik een Duitser aan! Niet zomaar een duister, maar ik wil jullie zo vroeg in het seizoen waarschuwen voor onze oosterbuur, deze is levengevaarlijk!. Mijn kite hang al in de lucht en besluit hem te helpen met zijn kite op te laten, spijt als ik eraan terug denk. Hij loopt eerst terug richting huis en gaat met deze zuidooster vol in het windvenster staan, na en hoop aanwijzingen en gevloek loopt die door en gaat ongeveer achter zijn kite staan. Eindelijk staat die op de juiste plek om zijn kite op te laten. Ja hoor een prutser met een 10 m kite welke rechtstreeks richting de boom gaat en er staat maar 1 boom. Na 15 minuten gevaren te hebben kreeg hij het toch koud in zijn 5/3 pak (raar, gevoelstemp -5), ondanks zijn Duitse doch wel aanwezige buik, vetrollen in zijn nek en isolerend snorretje. Besluit hij heel wijs te kappen en wilt zijn kite neerlaten, nee niet wachten op iemand anders: "wij duitsers zijn de helden van de kust en weten ons hier wel staande te houden". Dus gewoon al zijn safetys trekken en 1 draad vast houden, hij heeft waarschijnlijk nog nooit mit der Ronnie Redeo gesproken. Kite als een debiel loopend weer richting de wel bekende en enigste boom, verdamt mal de kite mist de boom en land in het water. Ik daar direct op af dacht dat hij in de problemen zat en wilde zijn kite pakken. Hoor ik achter me: "Nein Nein alles under controlle, Ich mache das immer! Geweldig, wees dus gewaarschuwd deze duiters heeft nog een hele kite en komt ook wel eens op Oostvoorne, daarnaast gaat hij ook wel eens met een vriend (ja duisters hebben ook vrienden) naar de Brouwersdam. Dan zijn er dus 2 gevaarlijke Duitsers!
Ik heb niks tegen Duitsers, maar heb het dit jaar al een paar keer mee mogen maken, als je niet weet waar je moet gaan staan als je een kite op gaat laten, laat ik hem niet meer op. Mensen brengen op deze manier andere in gevaar, neem les, zand, bomen en prullebakken kunnen hard aankomen als het mis gaat met oplaten.
Dit moest ik effe kwijt, hoop dat de mensen die vandaag gevaren net zo 'n mooie dag hebben gehad als jesse en ik gisteren hebben gehad.
|
|
|