Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Brazil was geniaal, helaas niet zoveel wind als verwacht maar nog steeds super vet!! Ik zat te denken donderdag/vrijdag bdam of Autostrand!!
Hey robert, Waar in brasil ben je geweest? Ben in Cumbuco en ilha do guajiru geweest! Was heel vet ben geweest van eind december tot eind januari en heb bijna alleen maar met de 11m gevaren. Helaas de laatste 2 weken van januari niet kunnen varen door zware regen. En regen betekent geen wind!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
OOOOO had ik al gezegd 'trippel trap trippel trap' naar de donderdag YESSS
ik ben er met de middag...............althans probeer ik....
|
|
|
|
joey
|
Hoor net dat mijn dienst verschoven is, kan alleen 's ochtend nog . Nu hopen dat het dan ook een beetje waait.
|
|
|
Ondabeach
|
Vrijdag that will be the day... vrija,f wind .. wat wil een mens nog meer
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
ik ook!!!! hoe is het afgelopen met je C4?
Netjes opgelost door de dealer!! Dus ik heb donderdag mijn 7m2 weer bij als het zo blijft!! Hoe laat ben je er Markus?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ik hoop donderdag rond 15:00 uur zeker, gaat het pas waaien. en vrijdag rond 10 uur tot donker denk ik. haha top dat je weer een 7tje hebt gekregen. goeie service idd!!
|
|
|
rich@rd
|
Brazil was geniaal, helaas niet zoveel wind als verwacht maar nog steeds super vet!! Ik zat te denken donderdag/vrijdag bdam of Autostrand!!
Hey robert, Waar in brasil ben je geweest? Ow oke ja ik ga in september en was beniewd of het daar echt zo veel waait(naar cumbucco) en kwa crim. Valt dat nog mee? Ben in Cumbuco en ilha do guajiru geweest! Was heel vet ben geweest van eind december tot eind januari en heb bijna alleen maar met de 11m gevaren. Helaas de laatste 2 weken van januari niet kunnen varen door zware regen. En regen betekent geen wind!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
s middags hoog, als de wind echt zo gaat aantrekken tot 30+ dan lijkt mij autostrand verrie verrie naais indeed!
Klinkt verrie nijs. Ga proberen te regelen dat ik kan komen. Heeft nu lang genoeg geduurd die windstilte Hoop ook op 30+kn
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Zouden die Hongaren nu echt hebben gedacht dit potje halen we uit vanavond haha..... Haha inderdaad dappere jongens, ze hebben wel voor een leuk potje gezorgd. @Michiel bij 30+ gaan we gezellie loopjes trekken heh! ik kan niet wachten zeg, eindelijk weer eens een goede pot wind
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
OOOOO had ik al gezegd 'trippel trap trippel trap' naar de donderdag YESSS
ik ben er met de middag...............althans probeer ik....
Idd. was spectakel, af en toe liepen onze jongen wel te niksten achterin hoor! Zaterdagavond komt er ook een lekkere; AC Milan tegen Inter. Ik ben morgen trouwens ook eerder op het speelpleintje, zo rond 12:00
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Zit te springen achter mijn bureau!!! kan niet wachten, snel mijn opdrachten afmaken zodat er morgen en vrijdag geknald kan worden!!
|
|
|
|
wibi
Gast
|
morgen rond 12 uur dan is de regen ook voorbij
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Idd. trekt de wind nu al aan tot bijna surfbare snelheid. Zeker jij Ed met je skim kan al aan de gang. Ik w8 nog ff tot morgen, Hoop met een 7m2 aan de gang te kunnen....wishfull thinking
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Idd. trekt de wind nu al aan tot bijna surfbare snelheid. Zeker jij Ed met je skim kan al aan de gang. Ik w8 nog ff tot morgen, Hoop met een 7m2 aan de gang te kunnen....wishfull thinking Dat hoop ik ook.. En dat ik zometeen niet voor niks naar wassenaar rij
|
|
|
Yoram
|
Nog klein beetje grieperig, hopelijk morgen al erbij en anders vrijdag Hieronder nog een shotje van de WG-pro...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Dat hoop ik ook.. En dat ik zometeen niet voor niks naar wassenaar rij
De wind die voorspeld was is is maximaal tot een uur of 16:00. Dus wees gewaarschuwd. Maar wie weet zitten - zoals zo vaak de afgelopen maanden - de voorspellingen er helemaal naast....
|
|
|
joey
|
Gaat er morgenochtend iemand naar Rockanje 2e slag? Zelf ben ik er rond 09.30 tot een uurtje of 12.
Eindelijk weer het water op!!!
|
|
|