Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Jesse stond ook lekker met de 9 te hakken. neem aan dat de windmeters niet gelogen hebben over de (harde) wind.
Trouwens toffe foto!
|
|
|
Langbeest
|
Ok mannen, duidelijk dat van de 20 knp Dan is die evo 2011 heerlijk te houden Het is nu weer over met de wind en keer terug naar het noord-Holland forum Bedankt maar weer ............van het gebruik maken van jullie prachtige spot Brouwersdam
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
was de woei gisteren egt zo hard? Ik vond hem wel hard voor me 10m, maar kon gewoon nog uithaken. Jesse, er kunnen behoorlijke verschillen zitten in windsnelheid per spot. Zeker de Noordzeekust krijgt weleens meer wind (inclusief wijlen Slufter) dan bijvoorbeeld Ouddorp. Andersom komt ook weleens voor. En bijvoorbeeld op Scheveningen waait het in de regel altijd minder hard als op HvH/Slufter/Ouddorp. Op de windsnelheid kaart van het KNMI kun je vaak zien door de ISObaren (heten die nog zo bij windsnelheid, volgens mij niet) dat ik ook echt zo is. Dan zie je een "vlek" boven deze spots, en dat andere spots het met minder wind moeten doen. En overigens was de wind erg vlagerig, maar nog erger het werd maar geen laag water. Vlakke stukken waarom bij ons zeer zeldzaam. Had liever minder wind gehad met meer vlakke stukken
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb liever dat iemand de voorspellingen ff bewerkt....naar meer wind bijvoorbeeld
|
|
|
Eugene
Geen avatar
|
Gaat er morgen iemand kiten? Ik ben beginner en de wind komt van ZO, waar kan ik het beste heen?
|
|
|
d@ni
|
Wind??? Morgen??
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Helaas zie ik voor komende week ook niet voldoende wind om te kiten.
Eugene op welke site kijk jij voor de wind. Zelf kijk ik altijd op windfinder en windguru. Als ze meer dan 14 knopen aangeven dan vind ik het de moeite om in de auto te stappen.
|
|
|
HDFrank
|
Met die middag temp's van vandaag en de komende twee dagen, hoop ik op thermische wind in de late middag en avond. Want mijn gebroken ribje voelt al veel beter aan na de oefeningen en het azijn gebruik.
Ik wil wel proberen met een zittrapeze (rib ontlasten) Als het mij nog niet lukt (ribje/sternum)dan hebben jullie tenminste nog wat te varen.
Blijven hopen ,denken,mantra's, geloven en misschien bidden......
Dan kan die beginner ook veilig het water op
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Als er al wind is, dan uit ZO richting en pas in de late namiddag. Zo'n 16 a 17u. Echter, je kunt geluk hebben....dus lekker op rock gaan bakken vanmiddag met je gear naast je.... Ik pas, mss morgen ochtenddauw sessie....
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ik heb liever dat iemand de voorspellingen ff bewerkt....naar meer wind bijvoorbeeld lol morgen misschien een vroege vogel sessie...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Jongens ga nu rijden dikke 8 m/s dus wegwezen. Ik zit in de paparol dus voor mij gaat het weer toekijken worden!!
|
|
|
|
RobertV
|
Sliedrechtenaar hier Evan. Heb ook een auto en een plek over =o PM maar ff bij interesse
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Morgenochntend nog iemand naar de kust? Rockanje misschien of is zijn daar inmiddels teveel badgasten voor.
|
|
|
HDFrank
|
Jongens vergeet niet een kado voor moedertje achter te laten voor je morgen vroeg vertrekt
|
|
|
|
|
kappie
|
@ h2h maakt voor jou niet zoveel uit... Jij zweeft toch alleen boven het water
|
|
|
Elevation
|
hoog om 6 uur, als 8.30 t water opgaat zal t ergste al we; voorij zijn, zer de wekker op 7 uur, 8.15 daar denk ik dan...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
En de wind is aflandig op de noordzee, dus het klotst veel minder als met ZW.
Ik heb interesse, 2e slag hoe vroeg?
|
|
|
Elevation
|
kan nog wel wat eerder, kijk om 6.45, als t wat is ga ik maar rijden.
|
|
|
|