hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Same here, mijn haren stonden ineens overeind van de adrenaline. Dit zijn geen grappen meer Dat overeind staan geloof ik wel. Maar haren... @Ron, dan moet je daar nog 8 knopen bij optellen. Ooo gaan we het gezellig maken?? Na het weekend maar snipperen zeker met deze voorspellingen??
|
|
|
|
|
Spoon
|
hmm..
voor mn verjaardag komend weekend een lang weekend naar ter schelling. neem mn spulletjes wel mee maar gaat niet veel worden zo te zien..
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Wooooosj na een jaar van afwezigheid heb ik besloten om maar weer eens terug te komen. Voor de oude garde hoi Voor de nieuwe garde, ik zal mij even opnieuw voorstellen: ik ben sebastiaan 28 jaar woonachtend in Ridderkerk en vol energie om te kiten. Wat is de planning donderdag?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
O en in bezit van een auto! Dus kan donderdag rijden!
Daar is ie dan weer! Welkom terug jongen! Inderdaad misschien donderdag wind. Morgen om 11u hoog, daarna snel afgaand tot laag vanaf 16u. Paalja/playa/paalnee/Groene Terroristen Sperrgebiet zou kunnen. Wie meer? @ Nick: alvast gefeliciteerd jongen! En neem je vliegerts zeker mee naar Terechtstelling, want het waait daar altijd nog meer als hier in de regel, en er is wind opgegeven
|
|
|
Snackyman
|
Ik heb zin om morgen te gaan. Zit nu op mijn werk. Ga kijken of ik mijn vrije dag van vrijdag kan omzetten naar morgen.
Jij gaat wel Michiel?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jij gaat wel Michiel? Als het zinvol lijkt dan ga ik zeker. Pas de dag zelf beslissen. We hebben morgenochtend wel ff contact
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Overigens voor de mensen die nu vrij zijn (ikke niet), de wind is al over de 6,0 m/s grens heen. Kan zo nog iets aantrekken....in combo met dit lekkere weer best een optie (ik neem aan dat Ed al bij de waterkant zit met z'n skim )
|
|
|
Snackyman
|
Ik ben iig vrij!
Als ik morgen nog mensen op moet halen (carpoolen) richting eastplaya stuur even berichtje krijg je mijn mob. nummer. of als je mijn mob nummer al hebt stuur mij een smsje.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Overigens voor de mensen die nu vrij zijn (ikke niet), de wind is al over de 6,0 m/s grens heen. Kan zo nog iets aantrekken....in combo met dit lekkere weer best een optie (ik neem aan dat Ed al bij de waterkant zit met z'n skim ) Vandaag ff niet morgen middag wel! Op Ouddorp met afgaand tij in de middag
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vandaag ff niet morgen middag wel! Op Ouddorp met afgaand tij in de middag Hmmm, ook wel verleidelijk. Waveboardje mee.....
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Lekker springen over de chop:) heb echt zin in een low-end - gooi-en-smijt - klooi sessie, en al helemaal in die paarse kleurtjes op de guru voor volgende week:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb ook wel zin een een gooi en smijt sessie ff m'n nieuwe 10m flink aan de low-end tand voelen!!! @ Evan: kunnen we volgende week weer een hoogtemeettest verwachten met die paarse kleurtjes in aantocht?
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Hoera morgen een weekje naar Egypte. Kite spullen gaan mooi mee. Nu maar hopen op een beetje wind
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Nou Rudo en consorten schrap de maandag dinsdag maar weer uit de agenda's want die zijn alweer als sneeuw voor de zon verdwenen pfff.
Ik schiet hier gelijk in de verdrietige modus........
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
@ Evan: kunnen we volgende week weer een hoogtemeettest verwachten met die paarse kleurtjes in aantocht?
Bij de eerstvolgende keer 6bft+ zeker wel ja, zal het deze keer ook aankondigen met een beetje uitleg erbij.
|
|
|
|
|
Yoram
|
Vandaag lijkt die wind eigenlijk ook niet door te zetten, hangt nu rond de 5 m/s of hebben jullie een betere windmeter/data waar die al beter is?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
en als het nou 7.9m/s is Dan spreken we elkaar NIET Vandaag lijkt die wind eigenlijk ook niet door te zetten, hangt nu rond de 5 m/s of hebben jullie een betere windmeter/data waar die al beter is?
Snap het ook niet Yoram, hier voor de deur en in de tuin lijkt het toch echt lekker te waaien. Moet thuis werken en ik heb zoveel kriebels dat dit echt een martelgang is Het is west, dus misschien dat op HvH die MVII shizzle nu ook van negatieve invloed is op de metingen, maar overal komt hij niet boven de 6,0m/s uit
|
|
|
|
Snackyman
|
en als het nou 7.9m/s is Dan spreken we elkaar NIET Lol nog steeds dezelfde loeder zoals vroeger Ben benieuwd morgen
|
|
|