Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zozo zondag wordt een aardig dagje Eerst kiten en dan kampioenswedstrijd kijken en 's avonds feestje bouwen. Dat is me nogal een eind rijden naar Enschede voor een feestje pfff. Oja 5 m/s.......krijg ik geen ikpakmijnspullenengooiindeautonijgingen van maar mss vanaaf. Maar wat zijn die voorspellingen enorm grillig zeg. Dit ken ik wel als de N er in zit maar met ZW is dat volgens mij ongebruikelijk?? Of niet.....?? Gelukkig is Amsterdam dichterbij
|
|
|
Snackyman
|
Anyways ik ga via een omweggetje richting Oostvoorne. Ik vertrek die kant op. Gok het erop anders wordt het een dagje erop uit
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Anyways ik ga via een omweggetje richting Oostvoorne. Ik vertrek die kant op. Gok het erop anders wordt het een dagje erop uit Veel plezier dan maar, ik weet niet of ik naar playa ga! Ik kijk het nog ff aan. De wind trekt heeeeeeel langzaam wat aan...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
jongens en meisjes, het is toch zonde als je nog naar het strand rijd voor max 15 knoop in de vlaag en 10 at the bottom? zitten wij, knallers ende beulers die de neus ophalen voor 25 knoop daar op te wachten???
neem van mij aan , het wordt niets. doe eens gek, ga krassen of iets maar kiten , nee nu even niet.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Mee eens Ron....maar voor vandaag met een goede 10m of 12m (niet C-kite) kun je best lol hebben met een waveboard of skimboard. Ik ben vrij vandaag, dus heb wel zin in een beetje spelevaren. M'n carpoolbuddy belt net af, de arme knul is ziek Als mensen het gaan proberen, ik kom zeker langs!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wacht even of ik kan carpoolen, ga geen benzine tanken voor mij alleen met deze prijzen en pufje wind. Alhoewel het weer wel meezit.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wacht even of ik kan carpoolen, ga geen benzine tanken voor mij alleen met deze prijzen en pufje wind. Alhoewel het weer wel meezit.
Doe die V8 dan ook weg man! Koop een zuinigere auto Het is moeilijk in te schatten. Brouwershavensegat 2 (de boei op zee) geeft al lekkere wind aan. Maar nog niet genoeg op dit moment...
|
|
|
Yoram
|
Ben vrij vanaf nu, maar die wind moet nog ietsjes toenemen voor mijn 10m2....Nu even snel naar huis rijden en dan zien wat de wind doet....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Yor-am, mijn grootste kite is ook 10m.
De wind lijkt wat aan te trekken...
|
|
|
helium
|
waar gaan jullie heen?
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Mja, golven zijn er niet echt en laagwater op de dam is ook niet verkeerd (hopelijk weinig duitsers doordeweeks )
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ga richting ouddorp. Is dat niks, dan is brouwersdam de volgende stop
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Wind zou idd nog lekker aan moeten trekken vanavond. Meetpunt Brouwershavengat zit nu al op bijna 8m/s dus zou goed moeten zijn.
Jammer dat ik geen auto heb dus voor een carpool vanavond houd ik me aanbevolen.
|
|
|
Yoram
|
Denk dat ik eerst nog even boodschappen doe, zit nu in de auto richting huis. Daarna rijd ik vanuit Zoetermeer richting de wind, nog even kijken waar...
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik moet zeggen, hier bij mijn werk vlakbij Zaltbommel waait het toch lekker door. Bomen gaan goed heen.weer, vlaggen staan aardig strak, verder op staat een windtrubine ala formaat Sluf met kromme punten. Tis wel boven land dus wellicht beetje thermiek. kan alleen wel aan de kust weer minder zijn...
|
|
|
RobertV
|
Iemand uit de buurt van sliedrecht/dordrecht die mee wil carpoolen naar playa or brouwersdam? Ik ga wel rond 18:30-1900 weer op huis aan.
|
|
|
jesse.
|
Ik zou wel willen meerijden Heb alleen geen auto, ik woon zelf in Dordrecht. Is dat een probleem?
|
|
|
RobertV
|
Nee prima, heb je een Berichtje gestuurd
|
|
|
|