Kiters uit Rotterdam , meld je!

The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #33100 Mei 22, 2011, 22:16:35
edit2Rapporteer  
voor 11:00 kon je gewoon kiten met grote maten daarna zag je echt iedereen de8m, 7m,6m,5m pakken.

Leuk om veel bekenden voorbij te zien vliegen.

Voor de mensen die bekeurd zijn vandaag ik heb het aangegeven dat je niet in het vogelgebied moest kiten(zie eerdere post).
======
Kon het niet laten ondanks de vermoeidheid moest ik even te water.

Toen ze aan het filmen waren was het tjop en super vlagerig dus meer dan beetje cruisen staat er van mij niet op maar  jhono"gele kite", richard"zwart/rode feul" en een torch staan zeker goed op beeld.
uurtje of 18:00 toen het water tegen de tweede zand bank aankwam, ouderwets spiegel glad water.
Lang geleden dat ik zulke big airs heb gesprongen, helaas geen bewijs want foto- en videocamera's waren al veilig opgeborgen.

@ron nu mag je echt poessie zeggen want heb geen loopjes gedraaid te veel rugpijn en te moe Wink

@JB geen probleem ik had een extra 7m meegenomen voor als een bekende geen kleine kite bij zich zouden hebben.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #33101 Mei 22, 2011, 22:17:01
edit2Rapporteer  
damn wat was ie lekker, ik zat eerst niet helemaal lekker met de 10m, gelukkig de 7m opgepomt. Ben nu verrot.
@ T.M., volgens mij kwam ik jou 300x tegen, ik met blauwe OR Rise. Volgende keer ff handje schudden. Ik zag je even de 12m toucheren, dat ging wel hoog ja.
@ ItsYou.Erik, sorry dat ik je onderonsje met Chris heb verstoord, vond het al vreemd dat z'n board 300meter verder lag. Was dus een wraakactie van jou. Chrizzzzzzzie keek wel heel blij, want met die 9m had ie het nooit teruggevonden.
@ Yor-Am, blauwe RPM? Lag jij met geknakte tips te liggen?
@ Johhno: Beul.
@ Jochem, heb je weer gemist.
@ Meisje met gele Kahoona, sorry dat ik m'n kite even boven op jou liet crashen! Was even niet in goede doen. Mijn fout, ik ging ff op m'n plaat. Later ging je met iemand anders in knoop.
@ Jongen op de kant met boardleash, goed dat je 'm af deed! Is niet nodig tenzij je ex-vriend Erik heet.
@ Meisje met boardleash, google even "boardleash kitesurfing" (pas op gruwelijke beelden)
@ Fred, heb je mooie filmpies van je meissie? Volgend mij denkt T.M. dat ie er mooi op staat. Zou zomaar kunnen!
@ twee gasten richting bunker met 2010 en 2011 Rise: Aloha!
@ Hijo, Cult, John, Rich@rd, Ron, Marc010, O, weet ik het wie nog meer:
 InLove InLove
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #33102 Mei 22, 2011, 22:20:03
edit2Rapporteer  
Kont en stikker we hebben jullie gemist op playa.

wel een leuke foto gasten
To

Berichten: 928
Antwoord #33103 Mei 22, 2011, 22:32:22
edit2Rapporteer  
@THE o dat was ik met die torch Grin als je wat beelden heb zie ik ze graag terug van deze topdag Grin.


"el rudo, 1ste keer op deze spot en zal er ook niet vaker meer komen omdat het te ver is voor me, had eerst les gegeven voor kitesurfschool.nl  en daarna aan me torch 8m±D  hehe Dat ging zeker hoog, jammer dat me 5th line knapte.


Richard)met de fuel, thnx voor het achterna racen van me kite haha
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #33104 Mei 22, 2011, 22:42:25
edit2Rapporteer  
@t.m pas je wel op met zo dicht bij die palen springen als je powerlijn\stuurlijn breekt loop je het risico paal te happen.

Ik heb de beelden niet gezien dus wordt afwachten.
To

Berichten: 928
Antwoord #33105 Mei 22, 2011, 22:44:48
edit2Rapporteer  
Ok top als je ze hebt wil je mij een pm sture;)
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #33106 Mei 22, 2011, 23:00:41
edit2Rapporteer  
@ Yor-Am, blauwe RPM? Lag jij met geknakte tips te liggen?

@TM, ga er een ping/sms voor je uitgooien, kijken of die wat heeft. (Wel even geduld, hij zit met examens).

@El Rudo, geknakte tips  Huh Ik kwam aan toen jij vertrok, stond naast je geparkeerd... schater
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #33107 Mei 22, 2011, 23:19:11
edit2Rapporteer  
Zag op het andere fora: 2 ongevallen IJmuiden en 1 in Zeebrugge, z'n mooie dag gaat weer lekker.
Er gebeuren ook wekelijks ongelukken met voetbal en andere sporten, ervaring of niet kiten is een extreme sport dus kan iedereen overkomen.


iedereen met een minder goede afloop van deze dag heel veel sterkte en een voorspoedig herstel.

 
To

Berichten: 928
Antwoord #33108 Mei 22, 2011, 23:27:28
edit2Rapporteer  
en 1 in schellinkhout......
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #33109 Mei 22, 2011, 23:35:28
edit2Rapporteer  
Wat een geklooi weer met die ongelukken, ik weet wel dat ik er zelf weer een
6m of 7m bij moet gaan kopen want ik stond met mijn Switchblade 9m 2010
toch lekker overpowerd op Ouddorp. Ik hoefde niet eens af te zetten en ik ging
al hoog. Grin Maar het vaarde niet lekker.

Maar Ouddorp is wel echt een vette spot, de eerste keer dat ik hier was.
En ik denk dat ik er vaker terug gaat komen.

Weet iemand trouwens hoe hard het echt gewaaid heeft rond Ouddorp? Ik ging
rond 14.30 het water op en er rond 17.00 weer af. Dan weet ik waar mij high-end
ligt van mijn 9m.
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #33110 Mei 22, 2011, 23:38:14
edit2Rapporteer  
Wie o wie gaat er morgen middag richting playa?
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #33111 Mei 22, 2011, 23:55:11
edit2Rapporteer  
Tjonge wat een toppertje zeg vandaag van 11 tot 16 u aan mijn schatje gehangen en wat een dikke air met een flink gepowerde C4 9 m2

En wat een feestje achter de lessers en in de ballenbak bij de zandbank!! Waar was Evan met de hoogte metingen??

Was goed te doen verder vandaag maar ik stond na wat rakjes achter Johnno wel weer met de voetjes op de grond zeg....wat was die gast aan het hakken  - respect.

Op naar morgen zeg ik..............@ snacky weer de camera mee?

Met je 9 pffff Ik stond al lekker gepowerd met mijn 7 C4, maar ik moet zeggen de loopjes gingen wel lekker. Jammer dat ik Johnno niet heb gezien. Is altijd leuk om naar te kijken.
[/quote]
Die loops zagen er strak uit Erik ik zal eerlijk toegeven ik had ff de ballen niet vandaag met mijn 9 m2. Met ruim 95 kg nog te doen tot 16u zonder te depoweren, jij dezelfde kleurencombi als ik wit rood 2010 neem ik aan?

Aangenaam....
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #33112 Mei 23, 2011, 00:02:21
edit2Rapporteer  
@H2H, Ouddorp!

@Marc, hoe ziet je cabrinha eruit? dan moet ik je zien hebben vliegen

Morgen nog iemand een poging doen ergens?
richard

Berichten: 381
Antwoord #33113 Mei 23, 2011, 00:08:36
edit2Rapporteer  
De man op oostvoorne had een gebroken been, word geopareerd.


Ging wel ziek hoog vandaag met de torch 8 meter Grin


Wie was die man die aan het filmen was in het water rond 17.30 18.00 Hoor het graag:D Joepie

That's me ! Ik ging wat filmpjes schieten van Olten's big airs maar shoot nog iemand met een geel/zwarte kite voorbij die erg goede tricks deed en iemand met een rood/zwarte fuel.

Moet het nog even inladen en de goede stukjes eruit halen maar zal het morgenavond even uploaden.

Werd trouwens door een vriendelijke Duitser bijna gekortwiekt nadat ie over me heen probeerde te springen maar weinig afzet had. Gelukkig dook ik op tijd weg ;-) Leverde wel een mooi shot op.
To

Berichten: 928
Antwoord #33114 Mei 23, 2011, 00:13:34
edit2Rapporteer  
ja ik vaarde toen met die geel/zwarte torch, had mijn eige al kapot gevaren haha Grin

Ik zie het morgen verschijnen:D
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #33115 Mei 23, 2011, 00:19:30
edit2Rapporteer  
@H2H, Ouddorp!

@Marc, hoe ziet je cabrinha eruit? dan moet ik je zien hebben vliegen

Morgen nog iemand een poging doen ergens?

Jij vaarde zeker met een blauw Catalyst op een waveboard?
Ik vaarde met een zwarte met rood / oranje tips.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #33116 Mei 23, 2011, 07:31:50
edit2Rapporteer  
Paalya was dik maar oostvoornse meer was uber!!! Wouter, Rachid... Gewoon hardcore!
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #33117 Mei 23, 2011, 07:41:41
edit2Rapporteer  
iemand vandaag nog??
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #33118 Mei 23, 2011, 08:13:47
edit2Rapporteer  
Ik heb net mijn werk gebeld. Dienst is geruild. Kan dus los gaan vandaag Grin
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #33119 Mei 23, 2011, 08:22:09
edit2Rapporteer  
Tjonge wat een toppertje zeg vandaag van 11 tot 16 u aan mijn schatje gehangen en wat een dikke air met een flink gepowerde C4 9 m2

En wat een feestje achter de lessers en in de ballenbak bij de zandbank!! Waar was Evan met de hoogte metingen??

Was goed te doen verder vandaag maar ik stond na wat rakjes achter Johnno wel weer met de voetjes op de grond zeg....wat was die gast aan het hakken  - respect.

Op naar morgen zeg ik..............@ snacky weer de camera mee?

Met je 9 pffff Ik stond al lekker gepowerd met mijn 7 C4, maar ik moet zeggen de loopjes gingen wel lekker. Jammer dat ik Johnno niet heb gezien. Is altijd leuk om naar te kijken.
Die loops zagen er strak uit Erik ik zal eerlijk toegeven ik had ff de ballen niet vandaag met mijn 9 m2. Met ruim 95 kg nog te doen tot 16u zonder te depoweren, jij dezelfde kleurencombi als ik wit rood 2010 neem ik aan?

Aangenaam....
[/quote]

Ik heb ook niet de ballen om met een 9 met die wind te loopen. Ik had inderdaad wit rood combi. Het was echt lekker met de 7 alleen rond een uur of half 6 ofzo zond ik het wel pittig worden, maar dat kan ook zijn omdat ik echt verrot was.

Die ozone's doen het goed. Ik vind wel dat de kwaliteit minder is. Ik ben de fuels gewent en die waren echt bom proof. Een vriend van mij heeft al kleine gaatjes in de kite van slijtage. Ik in mijn 11 ook. Heb jij ook die ervaring ook of nergens last van?
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #33120 Mei 23, 2011, 08:28:20
edit2Rapporteer  
He Erik, ouwe Slingshot-de-deur-wijzert!

Waar hang jij tegenwoordig uit? Toch niet scheef, he?


Tja, afgestapt van de Fuels. Doet soms nog wel zeer, maar de Ozone's brengen er veel vaar plezier voor terug.

Ik kite idd meestal op scheef. Vooral door de weeks. Ben uit me werk zo op het strand. In het weekend wil ik weer wat meer naar de playa. Daar is het oefenen van trix toch gemakkelijker. Omdat ik een langzame leerling ben en mijn  lichaam ook niet altijd doet wat mijn gedachten wil, moet ik op scheef veel zwemmen naar weer een mislukte trix en kan ik de kite weer uit de branding vissen.
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #33121 Mei 23, 2011, 08:57:37
edit2Rapporteer  
Veel plezier vandaag dude's ThumpsUp , helaas kan ik vandaag niet, das misschien maar beter voor mijn lichaam ook, ik ben gebroken met raar genoeg een glimlach van de pijn... Tongue Grin

Snakyman, foto's zien er goed uit, wanneer kunnen we de rest bewonderen? Huh
Zal wel veel werk zijn om al die foto's te sorteren en bewerken.
Ik ben niet ongeduldig hoor.... Roll Eyes
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33122 Mei 23, 2011, 09:28:41
edit2Rapporteer  
Goedemorgen.

Over 15min ga ik weer richting waterkant  YeSS Joepie
robje104

Berichten: 143
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #33123 Mei 23, 2011, 10:10:11
edit2Rapporteer  
Wat een geklooi weer met die ongelukken, ik weet wel dat ik er zelf weer een
6m of 7m bij moet gaan kopen want ik stond met mijn Switchblade 9m 2010
toch lekker overpowerd op Ouddorp. Ik hoefde niet eens af te zetten en ik ging
al hoog. Grin Maar het vaarde niet lekker.

Maar Ouddorp is wel echt een vette spot, de eerste keer dat ik hier was.
En ik denk dat ik er vaker terug gaat komen.

Weet iemand trouwens hoe hard het echt gewaaid heeft rond Ouddorp? Ik ging
rond 14.30 het water op en er rond 17.00 weer af. Dan weet ik waar mij high-end
ligt van mijn 9m.

Kijk even op actuelewaterdata.nl dan krijg je net zo'n mooi grafiekje als wat The O heeft laten zien een paar berichten terug, piek lag ergens bij 18m/s
succes
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #33124 Mei 23, 2011, 10:26:09
edit2Rapporteer  
ook vandaag oppassen
aan de kust vrij krachtig, 5 Bft. In de middag neemt de wind toe naar matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 Bft, langs de kust naar krachtig, 6, later hard, 7 Bft.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.