chico
|
nou toch een lekker uurtje kunnen varen. %$#@!# politie rijd lekker over het strand ,zo over mijn lijnen heen,stelletje knuppels. zien meerdere kites liggen maar nee, lekker op 5 meter afstand er langsrijden . nog zwaaien en roepen maar nee gewoon doordenderen. achterlijke gladiool. Als iedereen nou eens standaard zn lijnen ff om zn bar wikkelt bij n pauze dat scheelt ook spaghetti als er kites bij elkaar in de buurt liggen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Op voormalig autostrand, door de weeks? Genoeg ruimte. Eerder erg om te horen dat ze blijkbaar extra oplettend zijn vanwege dat dubieuze vogelgebied
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
balen dat er vanochtend niemand was. Had wel even zin in een ochtendsessie van 8:30 tot 9:30, nu is het alweer over met de wind..
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
balen dat er vanochtend niemand was. Had wel even zin in een ochtendsessie van 8:30 tot 9:30, nu is het alweer over met de wind..
En jij stond langs de waterkant vanochtend? Yeah right
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
nou toch een lekker uurtje kunnen varen. %$#@!# politie rijd lekker over het strand ,zo over mijn lijnen heen,stelletje knuppels. zien meerdere kites liggen maar nee, lekker op 5 meter afstand er langsrijden . nog zwaaien en roepen maar nee gewoon doordenderen. achterlijke gladiool. ze waren vast aan het uitkijken naar die ontsnapte overvallers van deze morgen. daarom zagen ze jou lijnen niet, de stumperts.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
En jij stond langs de waterkant vanochtend? Yeah right nee ik stond in mijn bed naar de webcams te kijken en op het forum te kijken of mensen al gingen:P was een mooie 10ms, perfect voor de 9m
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
whahahah inderdaad dat klinkt echt heel fout:P
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
nou toch een lekker uurtje kunnen varen. %$#@!# politie rijd lekker over het strand ,zo over mijn lijnen heen,stelletje knuppels. zien meerdere kites liggen maar nee, lekker op 5 meter afstand er langsrijden . nog zwaaien en roepen maar nee gewoon doordenderen. achterlijke gladiool. Als iedereen nou eens standaard zn lijnen ff om zn bar wikkelt bij n pauze dat scheelt ook spaghetti als er kites bij elkaar in de buurt liggen @Chico, gaat een beetje rot als je je lijnen net uitloopt hè @Michiel, nee weet ik maar dit is nu al de 2e keer dat ze dat doen!! neem m`n buks mee volgende keer. kijken of ze dan wel stoppen. haha
|
|
|
chico
|
nou toch een lekker uurtje kunnen varen. %$#@!# politie rijd lekker over het strand ,zo over mijn lijnen heen,stelletje knuppels. zien meerdere kites liggen maar nee, lekker op 5 meter afstand er langsrijden . nog zwaaien en roepen maar nee gewoon doordenderen. achterlijke gladiool. Als iedereen nou eens standaard zn lijnen ff om zn bar wikkelt bij n pauze dat scheelt ook spaghetti als er kites bij elkaar in de buurt liggen @Chico, gaat een beetje rot als je je lijnen net uitloopt hè @Michiel, nee weet ik maar dit is nu al de 2e keer dat ze dat doen!! neem m`n buks mee volgende keer. kijken of ze dan wel stoppen. haha Ja dat is vervelend als je net je lijnen uitloopt. Heb ik ook een keer gehad en ben pardoes naar de politieauto gerend (was maar 24 mtr) en gezegd dat ie om moest rijden want mijn lijnen liggen op het strand. Geen probleem want ze verlenen graag service naar de burger
|
|
|
rocket man
|
En jij stond langs de waterkant vanochtend? Yeah right nee ik stond in mijn bed naar de webcams te kijken en op het forum te kijken of mensen al gingen:P was een mooie 10ms, perfect voor de 9m Webcam autoplaya, welke link dan?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
En jij stond langs de waterkant vanochtend? Yeah right nee ik stond in mijn bed naar de webcams te kijken en op het forum te kijken of mensen al gingen:P was een mooie 10ms, perfect voor de 9m Webcam autoplaya, welke link dan? autostrand valt ook niet snel onder even een snelle sessie meepakken;-)
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
gasten tis natuurlijk niet voor mij, maar voor het zoontje.
Jaja je "zoontje"..... Hoe heet ze? Oke... oke.... tis jouw vriendin, die ben ik al 3 maanden aan het uitwonen... Whahaha, partnerruil is iets voor te zeggen, maar vond het een beetje tegen vallen Ron Love you
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ben ik snel naar huis gereden in de hoop op een avondsessie is de wind alweer op. En de rest van de week ziet het er ok weer bagger uit. Kan helaas niet even naar het noorden gaan om de wind te zoeken
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
autostrand valt ook niet snel onder even een snelle sessie meepakken;-)
Zucht, vroegah wel. Heerlijk dat zandpad oprijden en dan flink het gas intrappen. En daar waar het zand mul was ff flinke aanloop nemen(50km/u +) en dan er zo doorheen raggen! Heerlijk was dat, donuts draaien, handremmetje.... ....maar dat mag dan niet meer..... balen dat er vanochtend niemand was. Had wel even zin in een ochtendsessie van 8:30 tot 9:30, nu is het alweer over met de wind..
En jij stond langs de waterkant vanochtend? Yeah right nee ik stond in mijn bed naar de webcams te kijken en op het forum te kijken of mensen al gingen:P was een mooie 10ms, perfect voor de 9m Balen, ik zag de bomen heen en weer schudden, maar had gewoon teveel om te doen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ben net terug van dagje Workum... Ik ben gesloopt. Lekker 23 knoop en ook nog zon.. Perfect weer om lekker met de 9m2 te knallen. Top dagje dus
|
|
|
Yoram
|
Ergens @de noordzee van N-Holland geweest in de hoop dat de wind genoeg was en mooie golfjes stonden, was helemaal niks, 2kn te weinig
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Arme Laurens , ze moeten je wel hebben vandaag hè... @HJ die mooie verhalen willen we hier helemaal niet horen als we aan het werken zijn... Je had zeker nog een heerlijk zonnetje ook nog? Zondag misschien nog een kleine kans om te varen, of heb ik nu te vroeg wat gezegd.
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
zijn er nog beginnende kiters die morgen avond even naar het autostrand gaan.??????
mvg michael
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@HJ die mooie verhalen willen we hier helemaal niet horen als we aan het werken zijn... Je had zeker nog een heerlijk zonnetje ook nog? Ja klopt :-) Het was super
|
|
|
HaWai
Gast
|
zijn er nog beginnende kiters die morgen avond even naar het autostrand gaan.??????
mvg michael
Ik ben van plan zaterdagavond te gaan vanaf 18:00 uur tot laat of zondagochtend supervroeg van 07:00 tot 10:00 uur, afhankelijk of de windstoten rond de 16 knopen blijft aangeven op Windguru.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Overigens en by the way, ik was zaterdagavond nog even naar de Sluf gekite en die driehoek die een paar weken geleden nog open was was nu volgespoten. Anyway, er liepen toch een paar schitterende lijnen, eigenlijk zoals het vroegah was maar dan veel langer. Ik heb er goeie hoop op dat het weer een wereld spot wordt, en nog eens een slag groter dan de ouwe situatie.
|
|
|