Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gast wie heeft dit bedacht? Gisteravond geen wind en nu 's ochtends, enige moment van de dag dat je echt niet kan.. waait het.. @&$(*^&@(*$^&
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@evan, hij is overigens nu echt in het inkakken. Om 8:00 stond hij nog op 9,6ms en nu is hij al onder de 8ms gedoken.. heeft geen zin meer..
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Daar was ik zwaar chagrijnig ook al achter gekomen, ik had gewoon 630 op t water kunnen staan met een mooi windje
|
|
|
Lauw
Administrator
|
had je wel HvH en hoger moeten zijn. Brouwersdam was al die tijd al een stukje lager..
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ah ik ook.. maar dan liever in de middag en niet 'S OCHTENDS!
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
zo ook weer terug, @ stundent zag er toch van af, see ya next time @s nackyman, yeb was goed weer en ja je had mee gekunt dus volgende x maar even op tijd reageren dan
vanochtend toch maar eerder playa gegaan 0630 met me ballen op het strand, dacht dat de wind tegen 10 of 11uur neer zou gaan maar niets was minder waar altans voor een 12.
heb nu zo na de vakantie eens echt goed kunnen varen, zeker stukken van 5 a 600 meter en dan weer terug. na 10 uur werd de wind toch wat minder, en vooral vlagen.
maar dat mocht de pret niet drukken kon goed op het board komen en de vlieger deed het ook er goed en om 1300 maar uit het water gegaan..
spullen schoon in de kast weer want aankomende 5 weken gaat het niet meer lukken
|
|
|
|
jesse.
|
Jongensss afgelopen 2 dagen heerlijk gevaren! En dit met maar een 10m kite! Gisteren van 1 tot 5u op Ouddorp en vanochtend mistte ik evan want had zelf om 6u de wekker gezet en stond al vroeg in het pooltje op de Bdam en heb zelf tot 12u nog gevaren! Toch weer 9 vaar uurtjes gemaakt!
|
|
|
ingmar
|
Hoezo gaat het de aankomende 5 weken niet lukken? cursus buitenland, verder zal het dan op de weekenden aankomen. mischien als weer morgen nog goed is maar denk het niet laterzzzzzzzzz
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Hoezo gaat het de aankomende 5 weken niet lukken? cursus buitenland, verder zal het dan op de weekenden aankomen. mischien als weer morgen nog goed is maar denk het niet laterzzzzzzzzz Klinkt als een goede dag Ik twijfelde heel erg maar de voorspellingen waren wel erg ingeklapt dus wilde ik t er niet op gokken. Ti's toch een tocht van 2u voor je op t water staat. Hopelijk tot een volgende keer
|
|
|
ingmar
|
Hoezo gaat het de aankomende 5 weken niet lukken? cursus buitenland, verder zal het dan op de weekenden aankomen. mischien als weer morgen nog goed is maar denk het niet laterzzzzzzzzz Klinkt als een goede dag Ik twijfelde heel erg maar de voorspellingen waren wel erg ingeklapt dus wilde ik t er niet op gokken. Ti's toch een tocht van 2u voor je op t water staat. Hopelijk tot een volgende keer zeker student, komt goed vast niet de laatste x. doe maar een pb dan. zeg waar kom je vandaan dan?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, ben weer terug. Wordt een mooi weer/slecht kiteweer weekend Wanneer gaan we van de week weer varen?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Maandag en dinsdag en woensdag en donderdag, en dan vergeet ik bijna de vrijdag
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hmmm, moet ook nog iets aan werk doen, maar twee dagen vrij maken moet lukken
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Denk je dat echt? Ik moet volgende week namelijk 2 dagen werken. Kan dus drie dagen kiten. Ik hoop dus dat er wind komt.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik drie dagen werken, twee dagen kiten. Jij treft het nu eens een keer marc
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ja dat mag ook wel naar 8 weken keihard werken, moet de week daarop weer naar school. Dus dire dagen vankantie. Zit daarna elke dinsdag van half 10 's ochtens tot half 10 's avond op school. :S En de rest van de week ook behoorlijk vol.
|
|
|
Ed.
|
Denk je dat echt? Ik moet volgende week namelijk 2 dagen werken. Kan dus drie dagen kiten. Ik hoop dus dat er wind komt. Ik heb een nieuwe skim dus it get oaannn!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik kan natuurlijk wel les komen nemen van jou, ik heb ook een skimboard dus dan kan ik zien hoe het echt moet.
|
|
|
Snackyman
|
Zondagmiddag 15:00 tot 18:00 een kleine windzucht van 12 tot 19 knopen (incl uitschieters)? Zowel guru als finder voorspellen iets
|
|
|
Ed.
|
Ik kan natuurlijk wel les komen nemen van jou, ik heb ook een skimboard dus dan kan ik zien hoe het echt moet.
Skimboard clinics zijn er vanaf 10 knopen!
|
|
|
Snackyman
|
Ed laat even hoe en wat. 10 knopen is ruk voor mij. Dan ga ik wel foto's maken van een sessie skimboarden
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Denk je dat echt? Ik moet volgende week namelijk 2 dagen werken. Kan dus drie dagen kiten. Ik hoop dus dat er wind komt. Ik heb een nieuwe skim dus it get oaannn! Gefeliciteerd met je aanwinst! Heb je echt eerlijk gewonnen Lachen man! Superactie van VO
|
|
|