Yoram
|
gister heerlijk gevlogen met mn 9m.. maar denk dat 9m voor vandaag tocht iets te groot gaat zijn Klein vraagje over je gebruikersnaam. Ik laat vaak de klinkers uit mijn naam weg en dan krijg je yrm. Toevallig een naamgenoot? Vandaag weer met de 8m gekite @de wandelplaya, beetje vlagerige wind. Kon Bezemsteel nog vanuit de lucht aanschouwen hahaha haha, was een hoge sprong!! wind vond ik rond die tijd wel erg vlagerig, kon nniet normaal springen. hopelijk kan k morgen ook het water op. gr Waar ben je van plan, wandelplaya weer? Ik ben morgen present @de wandelplaya vanaf de ochtend. Neem ook spiegelreflex mee voor geval me benen het weer niet houden, vandaag kon ik maar met moeite het gaspedaal van de auto intrappen haha.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
hej, Kan iemand het adres van de spot bij kijkduin eens posten. Morgen ga ik een skim testen daar ( denk van ed hier op het forum). nick
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Maar het adres is: Machiel Vrijenhoeklaan, Den Haag. Machiel Vrijenhoek, de broer van Michiel (Vraag 44 van de Kitehigh Triviant box) " Weetje......" Know you stuff.....
|
|
|
wibi
Gast
|
rond 13.00 autostr
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
Dag dat 't morgen de ideale conditie's waren op lookdunas voor een skimsessie met de 16m2 @Hijo, mister kinky is vlgs. mij de toekomstig husband van barbie!! skim testen?
Kan je die niet beter testen tijdens een lowend sessie?
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
ja weet ik maar, ik kom van antwerpen en om zo ver te rijden voor enkel met weinig wind een skim te testen vind ik maar niets. zal ook wel lukken met een 7tje zeker vandaag. In de low end van zo'n skim geloof ik wel.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
En dat is nog steeds teveel van het goede of heb je een ander excuus om niet te gaan deze keer?
Ben rond 10:30u duintjes kijken.
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Morgen mag ik ook weer een poging wagen na het werk , word wel steeds sneller donker... hoe laat gaan we aanwezig zijn? Hoe zit het met de files tegenwoordig (aangezien de fuckanties nu echt afgelopen zijn).
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Denk niet dat ik vandaag kan, werk tussendoor gekomen Wel ontzettend mooi weer, zie hier alleen maar blauwe lucht. De KNMI heeft het over de vroegste herfststorm sinds ze het weer bijhouden. Gisteren af en toe 10 Bfrt aangetikt. De HISWA te water is zelfs afgelast. Als ik er tussenuit sneak zal dat pas na 12-en zijn.... @ Lauw: hoe was je supersnelle - korte - vakantie?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah heerlijk. Was niet meer dan cruisesessies daar, maar was ook geen kitevakantie. Wel super mooie spot, maar ga er gewoon in de zomermaanden heen. September is te laat qua wind.
alleen die landing met het vliegtuig gister. Was een soort van attractiepark attractie, lichten uit en geen idee of je de volgende seconden ineens keihard naar links/rechts of onder geduwd wordt. Heel apart..
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Michiel, doe anders mee met de avondjongens?
|
|
|
ROBST3R
|
ik kom ook wel een keer! Zie ik jullie ook eens in `t echt:) Wel pas om en uur of 6 a half 7
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel, doe anders mee met de avondjongens? Misschien, ligt helemaal hoe het gaat vandaag. Nieuwe Windows7 PC aan het installeren. Althans probeer MS exchange in Outlook aan de praat te krijgen...pfff. Gekloot altijd. Ben al een dag bezig al mijn settings over te zetten van de diverse software. En dan moet ik er ook nog eens mee gaan werken.... En jaja, blablablah Mac rules. Kan allemaal wel wezen, maar de software waarmee ik werk draait best op een MacbookPro, maar toch minder snel en stabiel als op Windows...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik wil ook gaan vandaag, maar wilde met een maatje die net begint.... Vrees dat de wind daarvoor te weinig gaat afnemen...misschien kom ik dan morgenavond ipv vandaag...
EDCIT: Wordt voor mij morgen einde vd middag...Playa....
|
|
|
Noortje
Logs: 0 | 4 uur
|
Komt er iemand nog langs Delft met de auto onderweg naar Kijkduin? Ik kan wel een lift gebruiken
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Michiel, doe anders mee met de avondjongens? Misschien, ligt helemaal hoe het gaat vandaag. Nieuwe Windows7 PC aan het installeren. Althans probeer MS exchange in Outlook aan de praat te krijgen...pfff. Gekloot altijd. Ben al een dag bezig al mijn settings over te zetten van de diverse software. En dan moet ik er ook nog eens mee gaan werken.... En jaja, blablablah Mac rules. Kan allemaal wel wezen, maar de software waarmee ik werk draait best op een MacbookPro, maar toch minder snel en stabiel als op Windows... Macbook Pro? ;-) Nee grapje, misschien eens kijken naar Google Apps, geen Microsoft Exchange shit en voor small business is het voldoende.. :-)
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
ik kom zoiezo wel ff kijken op t autostrand, en mocht de wind een beetje gezakt zijn ga k mischien nog wel ff t water op. ben er rond half 7 denk. mocht je iemand zien stoeien met een oude naish uit 2000, dan ben ik dat waarschijnlijk weet niet of iemand er zin in heeft, maar ik kan mischien wel wat hulp gebruiken, aangezien ik een beginner ben. maar nogmaals, ga alleen zelf kiten als de wind een beetje zakt. tot vanavond!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Michiel, doe anders mee met de avondjongens? Misschien, ligt helemaal hoe het gaat vandaag. Nieuwe Windows7 PC aan het installeren. Althans probeer MS exchange in Outlook aan de praat te krijgen...pfff. Gekloot altijd. Ben al een dag bezig al mijn settings over te zetten van de diverse software. En dan moet ik er ook nog eens mee gaan werken.... En jaja, blablablah Mac rules. Kan allemaal wel wezen, maar de software waarmee ik werk draait best op een MacbookPro, maar toch minder snel en stabiel als op Windows... Macbook Pro? ;-) Nee grapje, misschien eens kijken naar Google Apps, geen Microsoft Exchange shit en voor small business is het voldoende.. :-) Bureau - accessoires/Systeemwerkset/Windows Easy Transfer werkt geweldig, al je appdata en shizzle automatisch naar je nieuwe PC. (heb het net gedaan, i7 2600 3.04Ghz 16Gb ram Windows 7 64bit, ik kan er weer even tegen aan! Ik ben blij dat dat hele vieze Vista opgerot is)
|
|
|
|