|
Yoram
|
@Yoram yep een naamgenoot straight from roffa south side Haha, wist het wel Wat is je homespot? Even zien of ik me naamgenoot op het water kan spotten Morgen maar weer is zien waar we gaan knallen (secret spot/kijkduin/zandvoort/scheef/rock/oostvoorne), spiegelreflex gaat weer mee voor het geval me been het weer laat afweten. @Mart, foto's van afgelopen woensdag komen eraan. Eerst nog even genieten van het weer
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nu waaid het trouwens ook wel aardig... waait met een "d" = voltooid verleden tijd? wind boven land is thermisch. ga genieten van de laatste stranddag, morgen weer aan de gang met de doeken van plezier! !!!!
|
|
|
HDFrank
|
KIjk MIchiel, Als ik op zondag een dienst over neem, omdat de verwachting zaterdag toch redelijk is....... Gok nooit op het zelfde paard als ik, want je kan alleen maar verliezen. Ik ga zelfs niks meer zeggen over de kansen na 15.00 morgen, anders kan iedereen het wel schudden. No Wind Franky is misschien eeen betere naam voor opa..... Jongens en Meisjes Veel plezier moregüh !
|
|
|
|
Lex
|
Morgen rockanje denk ik?
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
kom morgenmiddag ook ff langs denk ik ( weet wel zeker) en maandag!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Morgen rockanje denk ik?
Ja, mijn eerste keer daar. 2e slag? Volgens mij is dat het stuk dat ik altijd zie als ik naar Zeeland rij. Tussen de strandtenten en het Haringvliet?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
das 1e slag. maar als je daar bent zie je een bord met 2e slag, waar je heen moet. parkeren is €3.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Nemen ze bij het parkeren AmEx aan?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Nu waaid het trouwens ook wel aardig... waait met een "d" = voltooid verleden tijd? Mijn Nederlands is niet zo goed dat weet je toch Michiel, ikke niet goed Netherlands schrijven ikke halve buitenlander.... Maar bedankt voor de les. Morgen rockanje denk ik?
Ja, mijn eerste keer daar. 2e slag? Volgens mij is dat het stuk dat ik altijd zie als ik naar Zeeland rij. Tussen de strandtenten en het Haringvliet? http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=41132.0
|
|
|
richard
|
ik ga morgen zeker even. Lekker dichtbij naar kijkduin. Ben er alleen nog niet uit wanneer ? ochtend of middag. Op welke tijdstip is het morgen geen klotsbak op kijkduin ?
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@Mart, foto's van afgelopen woensdag komen eraan. Eerst nog even genieten van het weer Cool!! Wacht rustig af Morgen misschien nog even varen? I
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ga morgen ochtend naar playa, weet niet hoe laat, aardig vroeg denk ik. moet nl. om 3 uur werken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ H2H: was nie bedoelt als les, maar voltooid verleden tijd = wind was er niet meer Op Scheef was hij vol aflandig. En van meneer sup geen spoor te bekennen? ik ga morgen zeker even. Lekker dichtbij naar kijkduin. Ben er alleen nog niet uit wanneer ? ochtend of middag. Op welke tijdstip is het morgen geen klotsbak op kijkduin ?
Kijk eerst eens aan in hoeverre hij Z tot Zzw gaat worden, dan is het nl. aflandig daar. Zal ws. de gemiddelde kiter daar niet weerhouden toch het water op te gaan....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hmmm, ben benieuwd wat dit voor dag gaat worden. of vreselijk goed of vreselijk k*t . qua wind dan. 10:00 autostrand Edit: in tegenstelling tot Windfinder zegt de KNMI en AWD dit AWD: Waarschuwing: ZUID TOT ZUIDWEST 6 Wind Bft : ZUID TOT ZUIDWEST 4-5, TOENEMEND 5-6, LATER AF EN TOE 7 KNMI langs de kust en in het Waddengebied vrij krachtig 5 Bft. In de middag draait de wind naar zuidwest en neemt iets in kracht toe. best goed dus.
|
|
|
|
|
|
drifter
|
haha da wordt een lange sessie rudo. Fingers crossed dat ie gauw draait, al is zzw int noorden ook wel goe.
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
en is het nog een beetje te doen op oostvoorne mischien toch nog effe er naar toe?
mischien mensen mee
|
|
|
Lex
|
Ga over een uurtje is kijken op rock
|
|
|