Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zozo Evan klinkt als een heerlijke sessie. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Helaas ik ga nu richting werk weer een dag niet kiten. Morgen staat mijn aanbod om te rijden en lekkere sessie te doen nog steeds open.
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
kijkduin tegen half 3! epic wave time!
BTW, beetje laat, Evan gefeliciteerd! Nog vele jaren van modder eten en mega loopen toegewenst!
|
|
|
|
KiterHans
|
jo ben ook op autostrand rond een uurtje of 10:30
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Evan gefeliciteerd man.........
Sorry Ron tegen 16.30 val ik op klep! Ben je er nog dan?
M2, heb er zin an!!!
|
|
|
|
|
Yoram
|
Is zien hoe snel ik weg kan, maar ga vanaaf nog een sessie boeken @rock!
|
|
|
El Banditos
|
Lekker dagje geweest op het autostrand. Ga die spot toch steeds leuker vinden haha. Wel weer mooie loopjes gezien hier en daar. Herkende de kite van Ron denk ik? Diablo? Mooie loops. Nu alleen nog wat gezichten bij namen gaan leren
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Helaas ik ga nu richting werk weer een dag niet kiten. Morgen staat mijn aanbod om te rijden en lekkere sessie te doen nog steeds open. hey, heb morgen wel zin om direct na de nachtdienst een paar uurtjes te gaan. ik kan om half 8 op playa zijn. heb geen zin om alleen te kite, niet echt veilig. dus zijn er nog mensen die ook vroeg gaan kiten?
|
|
|
chico
|
Zo, dat was leuk daar op de zandmotor. Hele cleane golven maar ook klotsbak. En, jeetje wat stroming op sommige stukkies. Golven komen van verschillende richtingen samen en dan met die wind een fantastische spray. Niet echt iets om met een gecrashte kite in te liggen.
|
|
|
Ed.
|
Wat een dag weer zeg! Epic wave time! Alleen erg jammer dat mn bamboo gebroken is @Lauw, was ff leuk, volgende keer met meer wind! @Chico ik heb je helemaal gemist vanmiddag!
|
|
|
chico
|
Wat een dag weer zeg! Epic wave time! Alleen erg jammer dat mn bamboo gebroken is @Lauw, was ff leuk, volgende keer met meer wind! @Chico ik heb je helemaal gemist vanmiddag! Yep, ik zag je bus wel staan maar stapte op en dan een paar maal naar de binnenkant gecrosst, buitengaats wezen kijken maar niet bij dat groepje precies voor de ingang van de ZM staan ouwehoeren. Leuke stek die ZM ga ik vaker komen. Heb je nou nog Torches of wat anders?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Lekker dagje geweest op het autostrand. Ga die spot toch steeds leuker vinden haha. Wel weer mooie loopjes gezien hier en daar. Herkende de kite van Ron denk ik? Diablo? Mooie loops. Nu alleen nog wat gezichten bij namen gaan leren Thanks, die Diablo die regelmatig rond ging was ik, wie ben jij dan? volgende keer ff handje schudden. waar vloog jij mee? @johnnie en Mart, ik was al weg, hoe was jullie sessie?
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Zo net terug van de Zandmotor. Was weer lekkerrrrrr. Stootjes tot 19.5 m/s Iemand morgen om 8 uur op de zandmotor om mijn kite op te laten??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wat een heerlijk middag/avondje weer.
@ed nog meer wind? vond die 37 knopen aan het einde wel een beetje de max van mijn 7m (en 60kg).. Snel een 6m erbij kopen:) Volgens mij zijn we op het juiste moment gestopt. Na 19:00 kakt de wind keihard in, toen stond ik net bij de auto
|
|
|
Ed.
|
@Chico, 7m oranje/zuurstok torch of allerlei kleurtjes catalyst's! Lauw die 60kg doen t hem, vandaar dat je zo hoog kwam
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Zo net terug van de Zandmotor. Was weer lekkerrrrrr. Stootjes tot 19.5 m/s Iemand morgen om 8 uur op de zandmotor om mijn kite op te laten?? al ga je naar playa wil ik dat wel doen
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ Olten hoe laat gaan we spelen morgen? En vandaag was mijn grens voor wat betreft loepies trekken inderdaad.
Helaas ik moet werken dus ben niet van de party. Zonder de belasting centen van de werkende mensen was het strand ook niet leuk meer.
|
|
|
El Banditos
|
Lekker dagje geweest op het autostrand. Ga die spot toch steeds leuker vinden haha. Wel weer mooie loopjes gezien hier en daar. Herkende de kite van Ron denk ik? Diablo? Mooie loops. Nu alleen nog wat gezichten bij namen gaan leren Thanks, die Diablo die regelmatig rond ging was ik, wie ben jij dan? volgende keer ff handje schudden. waar vloog jij mee? @johnnie en Mart, ik was al weg, hoe was jullie sessie? Ik vloog een blauwe Ozone c4
|
|
|