Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
de Sint heeft geld zat! Zijn pieten zullen hem wel een nieuwe bezorgen! Mare Michiel, jij nog gevaren dit weekend?
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
het waait inderdaad. 9ms op HvH. Ik ga toch voor morgen:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mare Michiel, jij nog gevaren dit weekend? Helaas, gezin had voorrang. Bezet weekendje gehad met o.a. een rendez-vous met beroeps vunzigerd H. Teeuwen Sorry voor het niet terug SMS-en van jullie allemaal Vandaag 9 m/s West, ziet er prima uit. Voorspellingen voor morgen ook. Vandaag en/of morgen ga ik zeker het water op. Meer gegadigden?
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ik zit te kijken voor vandaag op windguru pro & windfindersuperforecast in vergelijking met hmcz (windroos) en geotool. Volgens de laatste 2 is het nu goed (15-19,5 knopen), terwijl de voorspellingen op de eerstgenoemde lager liggen. (13/14 - 15 ) Dus ik kan concluderen dat het rond de 8 a 9 m/s zal blijven? Of is de betrouwbaarheid daarvoor te laag? Graag advies
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Graag advies Tja.... kan vriezen...kan dooien.... stap in de auto en ga gewoon kijken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik zit te kijken voor vandaag op windguru pro & windfindersuperforecast in vergelijking met hmcz (windroos) en geotool. Volgens de laatste 2 is het nu goed (15-19,5 knopen), terwijl de voorspellingen op de eerstgenoemde lager liggen. (13/14 - 15 ) Dus ik kan concluderen dat het rond de 8 a 9 m/s zal blijven? Of is de betrouwbaarheid daarvoor te laag? Graag advies De ervaring van mij (en volgens mij de meeste anderen) is dat het dit jaar kan vriezen en dooien, wat Ron ook al aangeeft: de voorspellingen zitten er heel vaak naast, ook op een paar uur vooruit. Gewoon gaan of niet gaan, that's the question
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
KNMI Maritiem geeft 4-5, krimpend ZW en toenemend naar 5-6. Gewoon gaan dus...
|
|
|
|
|
Snackyman
|
Wie gaat er vandaag nog varen? Er lijkt meer wind te zijn dan de voorspellingen....
|
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Geen idee nog, zat eigenlijk te kijken of er hier iemand naar t strand gaat..
Voor mij is Scheveningen wel makkelijk, lekker dicht bij t strand parkeren. Ik ga zeker niet naar het autostrand vandaag, te ver lopen voor misschien net geen wind..
Had jij al plannen snackyman?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Jarno, denk dat ik vandaag laat hangen. Morgen naar de ZM, dat is misschien ook beter voor jou. Zeker als je van je werk rijdt Ben je vrij Snackesteijn?
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik ben een paar dagen op zakenreis in Engeland... Vandaar dat mooie weer & wind nu Dacht dat ik het aan mijn kont had hangen...
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
sorry michiel, dat mooie weer en wind komt omdat ik vandaag jarig ben ik stap nu in de auto naar scheveningen :-)
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Veel plezier met de wind dude's! Ik ben een paar dagen op zakenreis in Engeland... have fun dude:) ook altijd leuk!
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Mocht er morgen iemand rond 16:00 langs Barendrecht rijden dan houd ik me wel aanbevolen
|
|
|
Lauw
Administrator
|
heeft de wind z'n piek bereikt, of zou het vanavond nog wat worden? we wachten geduldig af..
|
|
|