|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
als je vanmiddag kan gaan zou ik het zeker doen. vanmiddag krimpt de wind langzaam van ZZW naar ZW en neemt toe naar 20-22 knoop tot zeker zonsondergang. daarna gaat het voorlopig niet meer waaien.
Nou dan gaan we na werk maar eens ff koek en loeren op playa. Uurtje of 4 present!
|
|
|
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@Michiel Nope, ik ga zo met Ed buiten spelen, en jij?! 's ochtend rijles, 's middag kiten.. op den woensdag ben ik vrij' Dat is het levendje van een student!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Haha, ik ben zelden vrij op woensdag, maar morgenochtend hoop ik nog een sessie mee te pakken Zo even de stad in om te kijken of ik ergens M5x30 verzonken kop RVS kan scoren voor mijn fin...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@Michiel Nope, ik ga zo met Ed buiten spelen, en jij?! 's ochtend rijles, 's middag kiten.. op den woensdag ben ik vrij' Dat is het levendje van een student! Juistum jesse! neemt ge ook der go probie mee? Ik ga zo rustig an eens in de auto kruipen
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ligt het aan mij, of komt de wind nog niet helemaal door? Zou toch tweede helft van de middag moeten zijn..
|
|
|
Lauw
Administrator
|
langzaam aan gaat de wind aantrekken.. misschien toch nog een avondsessie?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
was op Bdam vanmiddag. pomp m`n 10 op, loopt ie net zo hard weer leeg denk lekke LE. had wel 14 bij me. ene moment volle bak overpowerd, daarna weer sinussen als een gek. na een uurtje maar afgetaaid en thuis gaan huilen.
|
|
|
Yoram
|
Vanochtend en middag @The Spot in Zandvoort geknald met de 8m. Zo nog eff kijken @de Zandmotot!
|
|
|
RobertV
|
Lekker daagje gehad op playa. Voor het eerst op een skim gevaren, ben gelijk verkocht !
|
|
|
feddomw
Gast
|
Lekker daagje gehad op playa. Voor het eerst op een skim gevaren, ben gelijk verkocht !
Welkom bij de club, ik ook. Op de Noordzee met 27kn is wat minder leuk trouwens.
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Wat is het verschil met een skim en een normaal board? Ik heb namelijk de pest aan het board wat ik nu heb.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Skim heeft geen bindingen, bijna geen rocker en is doorgaans breder. Een skate heeft ook geen bindingen maar is weer relatief klein. Mijn skim, Shinn Waterbird:
http://vimeo.com/15500635
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het was gezellig vanmiddag heren!
@Pieter, steef en de rest, we moeten ook gauw weer eens downwinderen!
|
|
|
Berend
|
was inderdaad een heerlijk windje vanmiddag
|
|
|
Nanou
|
als ik de vinnetjes onder me board vandaan haal heb ik dan nog grip op het water of glijd me board dan constant weg?
|
|
|
CCaptain
|
Het was gezellig vanmiddag heren!
@Pieter, steef en de rest, we moeten ook gauw weer eens downwinderen!
@ Ed, steef en de rest, we moeten zeker snel weer'ns downwinderen! nopro is binnen... Nu nog goede wind.
|
|
|
Berend
|
@nanou: je boardje zal een stuk minder grip hebben. maar gewoon op je rail varen dan gaat het wel.. vanwaar de vraag.?
|
|
|
Nanou
|
Bij laag water op playa loop ik regelmatig vast aande grond door die vinnetjes dus ik zat te denken schroef ze er van af. Ik zal het eens een keer proberen kijken of het gaat.
|
|
|