brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Gaat er morgen ende van de dag nog iemand naar de.playa of rockanje, zoek nl nog en lift van uit zwijndrecht. Ben van af half 5 beschikbaar.ff 2 uurtjes kiten. Hoor het graag. Mvg michael
Heee Michael, Ik woon ook in Zwijndrecht Alleen heb ik morgen ook een lift nodig! Haha dus bij deze. Als er iemand me een lift kan aanbieden vanaf 14:30 tot later zou dat geweldig zijn! Maakt niet uit naar welke spot, als ik maar kan kiten haha.
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Gaat er morgen ende van de dag nog iemand naar de.playa of rockanje, zoek nl nog en lift van uit zwijndrecht. Ben van af half 5 beschikbaar.ff 2 uurtjes kiten. Hoor het graag. Mvg michael
Heee Michael, Ik woon ook in Zwijndrecht Alleen heb ik morgen ook een lift nodig! Haha dus bij deze. Als er iemand me een lift kan aanbieden vanaf 14:30 tot later zou dat geweldig zijn! niet eerder gaan dan kan ik niet mee
|
|
|
brian
|
Heee Michael, Ik woon ook in Zwijndrecht Alleen heb ik morgen ook een lift nodig! Haha dus bij deze. Als er iemand me een lift kan aanbieden vanaf 14:30 tot later zou dat geweldig zijn! niet eerder gaan dan kan ik niet mee Haha ik denk dat mensen hun tijden helaas niet gaan verzetten voor mensen die met ze meeliften, tenzij het maar een kwartiertje scheelt of een vriend is. Hoe oud ben je trouwens? Ik ben 15 en vaar met Blade Triggers.
|
|
|
Mich@el
|
Nee snap dat mensen geen tijden kunnen verzetten, was ook als geintje bedoeld. Ik ben 30 trouwens
|
|
|
brian
|
Nee snap dat mensen geen tijden kunnen verzetten, was ook als geintje bedoeld. Ik ben 30 trouwens
En ik snapte eigenlijk niet waarom ik 'm nou zo serieus nam haha. Ah jammer geen leeftijdgenoot
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ja hij was redelijk hard, maar handelbaar :-) misschien kom ik morgen ook nog in de middag, maar ben nu wel aardig gaar van vanmiddag
Tuurlijk, morgen gewoon nog even komen spelen met mij en Ronny Kroepoek. @Michiel, ook van de party? @Ed, morgen ook nog even zandmotoren? wtf.....Ronny Kroepoek? heb ik iets gemist?
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
ja hij was redelijk hard, maar handelbaar :-) misschien kom ik morgen ook nog in de middag, maar ben nu wel aardig gaar van vanmiddag
Tuurlijk, morgen gewoon nog even komen spelen met mij en Ronny Kroepoek. @Michiel, ook van de party? @Ed, morgen ook nog even zandmotoren? wtf.....Ronny Kroepoek? heb ik iets gemist? Whehe, zolang jullie mij sterretje noemen kan je zoiets verwachten ZO! die zit
|
|
|
Ron Rodeo
|
ja o.k.... jij lijk toch ook gewoon op Sterretje. kan me niet voorstellen dat ik op een Chinees lijk ofzo?... sambal bai?
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ja o.k.... jij lijk toch ook gewoon op Sterretje. kan me niet voorstellen dat ik op een Chinees lijk ofzo?... sambal bai?
|
|
|
|
|
RS
Logs: 0 | 331 uur
|
Gezocht: Taxi naar Oostvoorne voor morgen (woensdag). Zelf woon ik in Den Haag maar kan naar ieder station reizen. Ik kan in principe de hele dag maar het zal meer afhankelijk zijn wat de wind/ taxi gaat doen morgen.
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Net terug van Zandm. wat een &^%$# spot, rete klots bak en enorm vlagerig, had het na half uurtje wel gehad. ga er nooit meer heen. getverderries.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wind is rete vlagerig inderdaad, was afgelopen dagen sowieso al (check http://www.kitehigh.nl/weer/wind 12ms om 18ms). Klotsblak klopt met ZW, vooral helemaal aan het einde van de pool (waar je de pool binnenkomt). Trucje is om helemaal naar het begin van de pool hoogte lopen of gewoon bij de punt in de golven spelen.. Dikke platte plas met hele mooie lijnen als schans :-)
|
|
|
kappie
|
@ lauw zo nog ff TH of ga je naar de ZM?
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
TH=Ter Heijde?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
toch ff lekker op Rock geweest vandaag. eerst alleen, toen met z`n 3-tjes. heerlijk
|
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Hoi iedereen ik ben nieuw op de forum en met kiten. Kom uit regio rotterdam/dinteloord. Ik ben van plan te gaan kiten tussen bergen op zoom en oostermaas.
Ik wil morgen voor het eerst gaan kiten, hoe laat weet ik nog niet. Mischien kom ik brian en mike daar tegen!! latorrssss
Ps heb lessen gehad op Aruba met vakantie
|
|
|
Mich@el
|
Hoi iedereen ik ben nieuw op de forum en met kiten. Kom uit regio rotterdam/dinteloord. Ik ben van plan te gaan kiten tussen bergen op zoom en oostermaas.
Ik wil morgen voor het eerst gaan kiten, hoe laat weet ik nog niet. Mischien kom ik brian en mike daar tegen!! latorrssss
Ps heb lessen gehad op Aruba met vakantie
Dan kan je beter naar het autostrand toegaan is een goede beginnersspot. Ben er zelf morgen ook tevinden. Ben ook beginner. Het voordeel daar is je kan overal staan.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
toch ff lekker op Rock geweest vandaag. eerst alleen, toen met z`n 3-tjes. heerlijk
Ik dacht dat jij vandaag niet zou gaan Markus! Haha. Was weer ff gezellig gister op Rock!
|
|
|