Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik kite sinds uhm april denk ik dus nog niet zo erg lang doe wel raley's(to blind), s-bend, f-16, uh backrolletje(toeside), en dan nog een setje ingehaakte tricks.
@ R.B. ga j wel eens stompaart?
ps: oost is secret:P
wacht ff.....hoe vaak heb je gevaren vanaf april om Raileys to Blind te doen, S-Bend en vooral de F-16? Je vaart met Peter Lynn Charger, niet de meeste handige kite als "beginner". Iets zegt mij dat hier iets niet klopt of heb ik ongelijk? Als je dit al kan ben je beter dan Youri Zoon in z' n begin dagen en zou ik maar eens aan een prof carriere gaan denken.......dus. Welkom anyway...
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ik kite sinds uhm april denk ik dus nog niet zo erg lang doe wel raley's(to blind), s-bend, f-16, uh backrolletje(toeside), en dan nog een setje ingehaakte tricks.
april 2005?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wel epic, met een peter lynn charger gewoon dik newschool tricks doen! Respect als hij de waarheid spreekt :-)
|
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
ga j wel eens stompaart?
Stompaard Bernisse??? Als er een dikke laag ijs op ligt wel ja.
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
ik heb heel de zomer vanaf april 2011 op de brouwersdam gewerkt dus elke dag als er wind stond lag ik in het water hier linkje naar mij f-16 http://www.facebook.com/photo.php?v=219486294783574(dat was de eerste er zit nu wel wat meer hoogte in:P) @robbepop bernisse is met bepaalde windrichtingen best te doen alleen tis egt verboden met hoofdletter daar.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
@robbepop bernisse is met bepaalde windrichtingen best te doen alleen tis egt verboden met hoofdletter daar.
Als je maar lazerus genoeg bent is een travestiet ook goed te doen. Maar op de Bernisse moet je niet willen kiten.
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
ken best hoor allen vanaf de kant springen anders zit je op die stenen wat ik gewoon lkkr vind daar is dat het spiegel vlak is en geen andere kiters in de buurt dus j kunt ongestoord trainen
|
|
|
D.D
|
Heerlijke spot vierkant! Maar wel verboden dus? Verder lekker bezig hoor aan de peterlynn
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
$#$&%^^%^%^%&&!! IN de verste verte geen streep wind te zien zeg................begin inmiddels flinke ontwenningsverschijnselen te vertonen.......
Nu eerst die Duitsers eens op hun lazer geven.....
edit oeps alleen maar vervelend dat de wind op is..........de rest komt wel volgend jaar in de finale...
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
windloze winter, moest nog krabben ook vanochtend. gelukkig heb ik weekend anders mocht ik dat ook doen
|
|
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Zojuist de voorspellingen weer gezien....... Moedeloos word je er van. Beetje geduld met de wind: okee, maar het wordt zo langzamerhand treiteren.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Heb nu ook weekend... wanneer gaat het waaien? Als ik werk! En het daglicht is niet meer toereikend voor een after work session.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Psst.. Wie heeft de Wind Gezien?
Volgens mij zag ik laatst nog wat wind bij de afdeling Lost & Found maar volgens mij zijn ze de wind daar ook al kwijt.... Heb nu ook weekend... wanneer gaat het waaien? Als ik werk! En het daglicht is niet meer toereikend voor een after work session. Dit is gewoon niks maarja met die nachtvorst van de afgelopen dagen zal de temperatuur van het water ook omlaag gaan.
|
|
|
|
|
|