|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Dinsdagmiddag nog mensen op autostrand? wordt een mooie middag met opklaringen en 25-30 knoop ZW en opkomend water.
Als jij die weersvoorspellingen waar maakt dan ga ik "ook" even naar autostrand. Rond het middag uur.
|
|
|
wibi
Gast
|
Zuiden wind is Rock beter
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
morgen WZW. ga jij naar Rock? ben daar zelf ook liever. stukkie lopen maar
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zuiden wind is Rock beter
Grapjas, Rock is Ruk enkel enigszins acceptabel met dubbel ZZ en laag en dubbel Ruk zeker morgen met opkomend na de middag maar als jij met mister Ruk ehhh Rock, Markus het daar naar de zin hebben prima hoor...
|
|
|
markus
|
nou,nou,nou toch niet bang voor een beetje chop jongens??? :-)
kom jullie morgen wel pesten op ZM. haha
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Jaja deze dikbil is weer in het land!!
Waar gaan we vanmiddag heen? Playa of ZM?
Komt u maar.....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
He martjuuuuuuuuuu, hoest met voetje?, weer hakproof?
vanmiddag ZM wind is al aan het draaien naar WZW.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ronny! Voetje gaat getest worden straks Vecht jij even met John uit waar we heen gaan ZM of Playa.. ik ga nu even een uurtje pitten, nachtje overgeslagen in het vliegtuig. Tot straks!!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Johnie bel eens, stap nu in de auto.
wind is geluwd naar 25-27 knoop en staat op W. komen dikke opklaringen aan dus barbeque kan aan.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ronny! Voetje gaat getest worden straks Vecht jij even met John uit waar we heen gaan ZM of Playa.. ik ga nu even een uurtje pitten, nachtje overgeslagen in het vliegtuig. Tot straks!! je zat toch niet naast een...
|
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Ja klopt! auto parkeren en rechts achter de rotonde het trappetje op en de duinen in... asfaltpad
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ja klopt! auto parkeren en rechts achter de rotonde het trappetje op en de duinen in... asfaltpad
Doe de wielrenners en fietsers een lol en pak het parallel liggende voetpad iets verderop in de duinen...
|
|
|
markus
|
Gevonden! mijn dank is groot. zat een straat te vroeg, met dank aan timtim.
|
|
|
Gewoon Don
|
Doe de wielrenners en fietsers een lol en pak het parallel liggende voetpad iets verderop in de duinen... dan loop je trouwens ook lekker in de luwte:)
|
|
|
pallo
|
Yoram, Joris, Ronald en ik zijn ook onderweg naar de motor
|
|
|
Gewoon Don
|
Volgens mij gaat het een topsessie worden. Volop zon en wind! Ben jaloers. Zit tot 16uur in overleg. Grrrr
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
zit lekker op kantoor te snotteren... M.a.w. ik had toch niet gekund, maar ben wel jaloers :-(
|
|
|
Ron Rodeo
|
lekker gebeukt op zandmotort, dikke loops, prima briesje zo... wat doet die stroming raar in de kom alshet water op komt. voor het eerst golven gezien die "stil" stonden en waarbij de richting van het water over de golf achteruitging, wtf. en nee, ik zat niet te blowen of iets....
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
lekker gebeukt op zandmotort, dikke loops, prima briesje zo... ......... en nee, ik zat niet te blowen of iets.... Weet je dat zeker? Ed kwam niet eens de lucht in.....
|
|
|
|