Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Maar wil je nu serieus met vorst het water op???
Er zijn wel kiters die met temperaturen rond 0gr of net daaronder geweest zijn (en onder een mooie laag ijs terecht kwamen als ze op zoet water gingen kiten) maar het lijkt toch wel iets harder te gaan vriezen dan dat. Zelfs met een goed droogpak moet je dan wel erg veel zin hebben om nog te gaan.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Kijk, als Evan afhaakt wordt het toch wel interessant om stiekem toch een sessie te doen.... Woensdagmiddag lekker in het zonnetje? ( zoutwater uiteraard)
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Over lekker in de buurt gesproken.
Nouja ik zit iets zuidelijker Maar ik wil van de week wel even kijken hoor. Of ik het water opga is nog afwachten.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Noord-Oosten wind en temp rond het vriespunt, veel plezier gasten, ik denk er niet meer aan. Als de wind weer richting Zuid-West draait sluit ik wel weer aan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mogelijk binnenkort weer ijskiten Ed, Rudo? Vertrouwde adresje aankomend weekend?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Mogelijk binnenkort weer ijskiten Ed, Rudo? Vertrouwde adresje aankomend weekend? Als het weer kan ben ik er bij, we weten nu hoe het niet moet tijd voor een herkansing
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
zie de wind eind volgende week naar NW draaien. dag kou edit: wind is weer anders, hahaha
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Windvoorspellingen van een week vooruit zijn niet altijd even betrouwbaar, is me wel eens opgevallen.....
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Dat gaat echt bizar snel! Nog even en er is helemaal geen opening meer.
Dit is wel een foto bij eb, dus met vloed is de opening nog groot zat. Windvoorspellingen van een week vooruit zijn niet altijd even betrouwbaar, is me wel eens opgevallen.....
Tis me wel eens opgevallen dat de voorspellingen niet eens een dag van te voren betrouwbaar kunnen zijn...
|
|
|
HDFrank
|
Even terugkomend op de foto van de huidige situatie van de zand motor!!!!
Ik zie voor het komende zomer seizoen heel veel drukte om de zandmotor.. De zandmotor wordt in mijn ogen een levensgevaarlijk "koekie monster" voor de kids.... Het "stilstaande water" geeft veel ouders een fake veiligheids gevoel voor hun koters...
Zoals wij zelf ervaren, is de stroming in de motor zeer sterk, en loopt de bodem op verschillende plaatsen zeer snel naar beneden.
Als hier ook maar 1 dodelijk ongeval met een kind gebeurt, zal het idee met uitbreiden van de gehele kust met ZM's zo de prullebak in gaan.
Wat wij hier direct aan kunnen doen staat me nog niet echt als beeld voor ogen.. Maar als we er niets aan doen dan zie ik het project ZM na het zomer seizoen een snelle afgang hebben.
De Lente, Herfst en Winter kunnen wij er ons gang gaan. Het poeltje en de Motor lijken zeer onschuldig.... Maar ik hoop dat er in de zomer geen ongelukken gaan gebeuren....
SORRY !!!!! Moest het FF kwijt..
|
|
|
Hard2Handle
|
Ik zie voor het komende zomer seizoen heel veel drukte om de zandmotor.. De zandmotor wordt in mijn ogen een levensgevaarlijk "koekie monster" voor de kids.... Het "stilstaande water" geeft veel ouders een fake veiligheids gevoel voor hun koters...
Zoals wij zelf ervaren, is de stroming in de motor zeer sterk, en loopt de bodem op verschillende plaatsen zeer snel naar beneden.
Als hier ook maar 1 dodelijk ongeval met een kind gebeurt, zal het idee met uitbreiden van de gehele kust met ZM's zo de prullebak in gaan.
Wat wij hier direct aan kunnen doen staat me nog niet echt als beeld voor ogen.. Maar als we er niets aan doen dan zie ik het project ZM na het zomer seizoen een snelle afgang hebben.
De Lente, Herfst en Winter kunnen wij er ons gang gaan. Het poeltje en de Motor lijken zeer onschuldig.... Maar ik hoop dat er in de zomer geen ongelukken gaan gebeuren....
Das heel makkelijk opgelost Frank... Borden plaatsen, kinderen verboden te zwemmen! We hebben nog geen borden genoeg hier in NL. Nee maar ik hoop dat er geen dodelijk ongeluk gebeurd met een kind, dat zou vreselijk zijn.
|
|
|
HDFrank
|
H 2 H Borden plaatsen, heeft nog nooit geholpenin NED.. Behalve het bord "GRATIS" dat kan ineens iedereen lezen... Ik zie die roompot duitsers deze zomer al over het duin heen komen. Ach, wat mooi, een poeltje voor naast mijn kuiltje..... Handig om de kids in de gaten te houden.... Geen golven en niet gevaarlijk!!!!! BINGO De reddingsbrigade mag wel personeel gaan opleiden, voor dit geval apart.
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
zie de wind eind volgende week naar NW draaien. dag kou edit: wind is weer anders, hahaha mooie gedachte.. vast houden...
|
|
|
Ondabeach
|
Jij als prof kan het weten Frank.. Ik heb zelf helaas ook al eens de stroming ervaren op de zm.
|
|
|
Yoram
|
Das heel makkelijk opgelost Frank... Borden plaatsen, kinderen verboden te zwemmen! Staan al borden verboden te zwemmen, alleen er mist er nog eentje en dat is ter hoogte van de punt waar de stroming het sterkste is.
|
|
|
Hard2Handle
|
Das heel makkelijk opgelost Frank... Borden plaatsen, kinderen verboden te zwemmen! Staan al borden verboden te zwemmen, alleen er mist er nog eentje en dat is ter hoogte van de punt waar de stroming het sterkste is. Kijk dat bedoeld Frank nou, ik heb de boarden niet gelezen. Zag ze wel staan, maar niet gelezen. Er stond geen Gratis op...
|
|
|
rocket man
|
wat dacht je ervan als er in de krant komt te staan dat een kitesurfer een kind gered heeft...
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
NEEEEEEEEEEE!!!!!! te positieve boost voor de sport en dan komen er nog veel meer mooi weer kiters en kneuzen. mits ze bij de ZM blijven natuurlijk. (dit is sarcastisch bedoelt uiteraard. wil niet dat er een kind verdrinkt hè. )
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Over lekker in de buurt gesproken.
Nouja ik zit iets zuidelijker Maar ik wil van de week wel even kijken hoor. Of ik het water opga is nog afwachten. En, was het lekker vandaag? Of ge je het morgen pas proberen?
|
|
|
|
HDFrank
|
En welke plas gaat het worden????
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ja, waar kunnen we nou icekiten rondom Rotterdam? Of in mijn geval Drechtsteden.
|
|
|