|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Komen jullie nou naar het wapen van reeuwijk? ik ga er nu heen nl, ben er zo! rode mazda station
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Al die mooie ijskite en snowkite verhalen...
Zul je zien dat het dit weekend niet meer waait. Ach ja, dan maar normaal schaatsen.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Was een leuk middagje bij Reeuwijk, soms viel de kite uit de lucht maar verder was het genoeg om ff lekker te snowkiten Was de eerste keer snowkiten maar dat ga ik zeker vaker doen
|
|
|
rdeheld
|
waarom zo verweg ? Er was vanmiddag iemand goed bezig(icekiten) op de Kralingse plas, er ligt maar een heel dun laagje sneeuw dus schaatsen en kiten ging prima zo te zien. Als er morgen wind is ga zeker ook even proberen.
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Was idd erg leuk om te proberen. Had niet verwacht dat dit ook zo makkelijk ging. Hopenlijk van de week nog een keer al zijn de berichten niet erg best.
@ronaldfx ben benieuwd of het filmpje leuk geworden is. Misschien ff posten als er wat bruikbaars tussen zit.
Hier nog ff 2 foto's van Ed
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Al die mooie ijskite en snowkite verhalen...
Zul je zien dat het dit weekend niet meer waait. Ach ja, dan maar normaal schaatsen.
Ik kan deze week ook niet meer, dus weekend enige optie. Even afwachten wat de wind gaat doen....niet veel zo te zien. Had zeker zin in een 7m haksessie zoals H2H en ik vorig jaar op een weiland hebben gehad. Daar was het gewoon te klein met die snelheden. Op de Gouwzee kun je vol gaan....als het waait De Gouwzee heeft gewoon de meeste open ruimte, oftewel meeste kans op de wind. Voor nu geven ze
|
|
|
D.D
|
Voor de mensen die richting Barendrecht willen komen, hier is het ook goed ijskitebaar Spot is gaatkensplas vlak bij de Ikea. Er ligt een beetje sneeuw... met schaatsen ging het vandaag goed.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Gaatkensplas, woon ik 1 km vandaan.....
Zou daar weleens willen beuken als het aan de kust te hard gaat. Met W of ZW moet dat kunnen daar.
|
|
|
D.D
|
Ja, maar het is te vlagerig om op die plas te kiten. zelf heb ik daar een keer gevaren zonder succes. De wind is af en toe zo aan en uit dat je kite uit de lucht komt vallen, of dat je ineens overpowerd staat. Om te schaatsen met een licht briesje is het wel voldoende
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo heeft R.B. ook een dergelijke ervaring: op de schaats ging het best op die plas, maar met open water en stevige wind...
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Iemand nog ijskiten vandaag dude's?Edit: had eerst naar de voorspellingen moeten kijken, dan had ik het antwoord al geweten, geen wind = geen kite in de lucht...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Misschien morgen nog! Ik heb goede hoop op 12 knoopies op de plassen hier
|
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
volgende week wel wat zag ik.moet weer werken uiteraard. ben die vorst spuugzat.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Had gehoopt op een stevige windsessie zoals voorgaande jaren. Want dan gaat het bloedhard en hoog! Zit met twee zieken thuis, anders was ik beslist van de partij!
Even kijken hoe de nacht hier verloopt, anders zie ik jullie morgen!
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Morgen komt er wind mensen, let maar op. Die ben ik ook aan het volgen, maar ik ben bang dat hem dat ook niet gaat worden.. dan kijk je maandag en verder..kan wel huilen... this ass belongs to the boss.... grrr
|
|
|
|