Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Vandaag ging het geen meter voor mij in het begin op de Dam. Eerst moest ik een paar keer mijn bindings losmaken omdat mijn 5mm schoenen niet in pasten, daarna door de stroming kwam ik niet overeind. Daarna pijn in mn vingers etc etc. Eindelijk de poeltje en toen ging het redelijk. Het was de eerste keer in 4 maanden en met dikke schoenen, handschoenen en 14mm op dr borst viel het uiteindelijk mee met de kou.
Welke kite vaarde jij?
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Vandaag ging het geen meter voor mij in het begin op de Dam. Eerst moest ik een paar keer mijn bindings losmaken omdat mijn 5mm schoenen niet in pasten, daarna door de stroming kwam ik niet overeind. Daarna pijn in mn vingers etc etc. Eindelijk de poeltje en toen ging het redelijk. Het was de eerste keer in 4 maanden en met dikke schoenen, handschoenen en 14mm op dr borst viel het uiteindelijk mee met de kou.
Welke kite vaarde jij? Hey mark waarschijnlijk mij gezien. De bruin/groen/witte Takoon
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Jep nu weet ik het. wat voor kite had jij? Wit/groen/zwarte Best Taboo 10m, ik vaarde ook nog met een rood/zwart droogpak.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Gaat er woensdagnamiddag iemand kiten op de zandmotor. Ik was van plan om vanaf uurtje of 2 tot 6 te gaan.
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Jep nu weet ik het. wat voor kite had jij? Wit/groen/zwarte Best Taboo 10m, ik vaarde ook nog met een rood/zwart droogpak. Ven je idd een paar keer tegen gekomen
|
|
|
CCaptain
|
Straks nog iemand naar playa of rock?
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Advies gevraagd: wie weet een ondiepe (1.00) spot morgenmiddag? Volgens mij loopt de dam niet vergenoeg onder, toch?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Vinden ze het niet te koud joh?
Je kan naar het autostrand gaan?
|
|
|
joey
|
@ccaptain Ik ga zo even op Rockanje kijken. 2e slag
Ben er rond half 4
|
|
|
CCaptain
|
Top. Ben er over half uurtje.
|
|
|
|
Ed.
|
Kijk uit wat je zegt, hij gaat net omhoog!
Is er morgen middag nog iemand op kijkduin? Iemand die niet helemaal naar de poel loopt?
|
|
|
|
|
Ed.
|
Mare Ed, heb je niet gezien gister @ ZM? Was je zo laat?
Volgens mij zag ik jullie nog terug lopen met zijn 4en, ik ging gelijk bij de parkeerplaats het strand op Ik heb niet op de tijd gelet maar wel zitten wachten tot de sneeuwbuien weg waren!
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
is er iemand die morgen rond een uurtje of 14u een heerlijke sessie wil gaan doen op Rockanje?
|
|
|
CCaptain
|
Mja kan nog wel wat worden, al weet ik dat Pietertje ook aan lowend sessies doet....
Fijne Peer, Met z'n tweeën op het water en een ondergaande zon. Was lekker vanmiddag. Jou heb ik gemist Martin. Je lag niet eens op de zandbank toe te kijken. Je zat zeker ergens aan een toetje Joey, aangenaam.
|
|
|
|
Ab Oldschool
|
Is er morgen middag nog iemand op kijkduin? Iemand die niet helemaal naar de poel loopt?
Als het beetje mee zit ben ik er vroeg in de middag. Laat het morgen nog wel even weten. Ab.
|
|
|
Ed.
|
Als het beetje mee zit ben ik er vroeg in de middag. Laat het morgen nog wel even weten. Ab. Hij zakt nu een beetje in, hopelijk is het tijdelijk..! Anders had ik beter gister kunnen gaan :/
|
|
|
joey
|
Mja kan nog wel wat worden, al weet ik dat Pietertje ook aan lowend sessies doet....
Fijne Peer, Met z'n tweeën op het water en een ondergaande zon. Was lekker vanmiddag. Jou heb ik gemist Martin. Je lag niet eens op de zandbank toe te kijken. Je zat zeker ergens aan een toetje Joey, aangenaam. Aangenaam, was toch wel effe lekker
|
|
|
Ab Oldschool
|
Als het beetje mee zit ben ik er vroeg in de middag. Laat het morgen nog wel even weten. Ab. Hij zakt nu een beetje in, hopelijk is het tijdelijk..! Anders had ik beter gister kunnen gaan :/ Ik wil het nog wel proberen. maar alleenga ik niet. Dan liever Rockanje ofzo. Ik denk zelf aan 1330 op parkeerplaats. Wie gaat er vanmiddag nog?
|
|
|