Spoon
|
Als dat plaatje morgen klopt dan sta ik morgen op het water. Wie gaat er mee?
|
|
|
Ondabeach
|
Zo maar eens ff kijken op playa
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
ik ben van de party zaterdag de hele dag locatie volgt
heeft iemand een tip hoe ik 2 knoopjes uit mijn lijnen krijg. ik heb het geprobeerd met naald en er op gesabbeld. in bak met water maar krijg het niet voor elkaar.
het betrefd 5th ellement bar 2008.
|
|
|
R.B.
|
ingmar de knopen met een hamer plat slaan. Daardoor krijg je weer wat ruimte om ze los te krijgen. Maar het blijft een gepiel en een kwestie van geduld.
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
olijf olie schijnt ook te helpen en dan zachtjes met een hamer op kloppen, plat slaan, kwartslag draaien en weer plat slaan, na een kwartier moet er wel wat speling in zitten
|
|
|
|
Yoram
|
@Ingmar, niet alleen op sabbelen ;-) In water dompelen en dan tussen je kiezen voorzichtig kauwen. Duurt even, maar dan komt die wel los als het goed is. Maar idee van de hamer is misschien wel beter, scheelt weer de nodige zandkorrels tussen je kiezen
|
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
bedankt mensen ga het zo even proberen wie weet helpt het.
michael en was het wat. met welke heb je gevaren
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
bedankt mensen ga het zo even proberen wie weet helpt het.
michael en was het wat. met welke heb je gevaren
ja was zeker wat. gevaren met de 11.5
|
|
|
Spoon
|
zaterdagmiddag maar eens buiten spelen.
jeej, mag ik met ron buiten spelen??
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
jeej, mag ik met ron buiten spelen?? Zou je niet eerst ff een paar lessen nemen...... Zandmotoren morgen Ron??
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Net terug van de zandmotor. Eerste uur helemaal leeg. Toen kwamen er twee kiters, viel de wind weg. Iedereen balen. Gasten ruimen op. Ik denk wacht nog 10 minuten. Gasten lopen weg en whoppa weer lekker varen. DIe waren volgens mij best zuur Morgen nog meer wind. Heb morgen plek voor 1 persoon, 1 eventueel 2 kites en boardje + pakken enzo. Route Ridderkerk - Ouddorp eventueel ophalen in Dordt / 010
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
geduld is een schone zaak, helaas hielp het gister in Bloemendaal nie echt.
|
|
|
|
RonZijl
|
Net terug van de zandmotor. Eerste uur helemaal leeg. Toen kwamen er twee kiters, viel de wind weg. Iedereen balen. Gasten ruimen op. Ik denk wacht nog 10 minuten. Gasten lopen weg en whoppa weer lekker varen. DIe waren volgens mij best zuur Morgen nog meer wind. Heb morgen plek voor 1 persoon, 1 eventueel 2 kites en boardje + pakken enzo. Route Ridderkerk - Ouddorp eventueel ophalen in Dordt / 010 is goed
|
|
|
arco
Logs: 0 | 56 uur
|
Dat ziet er toch leuk uit op zaterdag, na twee x voor nop naar oostvoorne te zijn geweest gaat nu toch echt gebeuren denk ik. Zal er smiddags zijn met een 12M evo 1e x dit jaar, kan bijna niet wachten! :-))
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
hmmm hoop dat het zaterdag echt wat wordt en niet weer inkakt zoals de laatste tijd geregeld gebeurt.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
jeej, mag ik met ron buiten spelen?? Zou je niet eerst ff een paar lessen nemen...... Zandmotoren morgen Ron?? De wind op Ouddorp wordt volgens mij beter......we'll see.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik sta ook paraat....waar maakt me niet zo uit! Zie net wel dat het rond half 4 laag water is...dan is Playa wel wat jammerlijk......maar ook de ZM heeft dan geen poel meer toch....
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik sta ook paraat....waar maakt me niet zo uit! Zie net wel dat het rond half 4 laag water is...dan is Playa wel wat jammerlijk......maar ook de ZM heeft dan geen poel meer toch....
ZM is dan aardig leeg en het zal wel erg druk zijn daar.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
jeej, mag ik met ron buiten spelen?? Zou je niet eerst ff een paar lessen nemen...... Zandmotoren morgen Ron?? De wind op Ouddorp wordt volgens mij beter......we'll see. Na de middag de wind wel goed maar afgaand tij in de zelfde ri als de wind gaat dat niet 3x klote worden op Ouddorp? Met NNo en wat stuwende werking kan ik me niet voorstellen dat de poel leeg is trouwens.
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
jeej, mag ik met ron buiten spelen?? Zou je niet eerst ff een paar lessen nemen...... Zandmotoren morgen Ron?? De wind op Ouddorp wordt volgens mij beter......we'll see. Na de middag de wind wel goed maar afgaand tij in de zelfde ri als de wind gaat dat niet 3x klote worden op Ouddorp? Met NNo en wat stuwende werking kan ik me niet voorstellen dat de poel leeg is trouwens. waar is dan wel goed?
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
jeej, mag ik met ron buiten spelen?? Zou je niet eerst ff een paar lessen nemen...... Zandmotoren morgen Ron?? De wind op Ouddorp wordt volgens mij beter......we'll see. Na de middag de wind wel goed maar afgaand tij in de zelfde ri als de wind gaat dat niet 3x klote worden op Ouddorp? Met NNo en wat stuwende werking kan ik me niet voorstellen dat de poel leeg is trouwens. waar is dan wel goed? het blijft een spelletje met moedernatuur
|
|
|